Gratis kennisbundel: 10 voorbeelden van animaties in e-mailmarketing

Gratis kennisbundel: 10 voorbeelden van animaties in e-mailmarketing

(publireportage) Animaties worden in e-mailmarketing steeds vaker ingezet, omdat ze (indien goed gebruikt) de boodschap kracht kunnen bijzetten. Aan de hand van 10 inspirerende praktijkvoorbeelden laat Mailplus zien hoe je dit het best aanpakt.

Animaties brengen mails tot leven

Animaties in e-mailcampagnes brengen de inhoud van een e-mail tot leven en kunnen de inhoud verduidelijken. Denk hierbij maar aan een proces of stappenplan, of aan een trailer van een video of film.


In de bundel die Mailplus, de meest gebruikte professionele e-mailmarketingapplicatie in Nederland voor het midden- en topsegment, heeft samengesteld, wordt de kracht van dergelijke animaties aangetoond met sterke voorbeelden, zowel uit de retail als uit andere toonaangevende sectoren.


De volgende e-mailmarketingcampagnes komen in de kennisbundel aan bod:

  1. Rituals
  2. Holland America Line
  3. Draft
  4. Mr Porter
  5. Netflix
  6. Loft
  7. Sprout Social
  8. GAP Europa
  9. DBoden
  10. SKY – Game of Thrones

 

Download hier de kennisbundel met 10 praktijkvoorbeelden.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Categoriewinnaars ‘Qrf Retailer of the Year 2017-2018’ bekend

22/09/2017

Gisteren maakte Qrf City Retail de veertig winnaars bekend van de Beste Winkelketen van België voor 2017-18. Klanten vinden betrouwbaarheid het allerbelangrijkst bij webshops, klantvriendelijkheid kan het verschil maken in fysieke winkels.

A.S. Adventure en Juttu samen in Brusselse flagshipstore

22/09/2017

A.S. Adventure en zusterketen Juttu gaan in maart van volgend jaar een gezamenlijke winkel openen in Brussel. Ze nemen daarbij het voormalige pand van Marks & Spencer aan de Guldenvlieslaan over.

Laatste kans voor vroegboekkorting Shoptalk Europe

21/09/2017

(publireportage) Shoptalk Europe, de beurs voor retailinnovatie, toont van 8 tot 11 oktober 2017 in Kopenhagen via trends, technologieën en businessmodellen hoe consumenten ontdekken, winkelen en kopen in deze tijd van digitale disruptie.

Costco Wholesale ontvouwt ambitieuze Franse plannen

21/09/2017

Drie maanden na de succesvolle opening van zijn eerste Franse vestiging kondigt de Amerikaanse ‘member only’-supermarktketen Costco Wholefoods al een tweede verkooppunt aan. Costco wil op termijn naar minstens een achttal vestigingen bij onze zuiderburen.

Telenet en SBS brengen ‘tv-reclame op maat’

21/09/2017

Operator Telenet en tv-bedrijf SBS Belgium hebben hun testfase rond ‘gepersonaliseerde tv-reclame’ afgerond en gaan het systeem nu uitrollen. Het gaat om een heuse primeur in Europa.

Toys ‘R’ Us dicht bij faillissement

18/09/2017

Volgens de Amerikaanse zakenkrant The Wall Street Journal staat de Amerikaanse speelgoedketen Toys ‘R’ Us dicht bij een faillissement. Dat is het gevolg van de toename van online verkoop van speelgoed en van strengere eisen die de leveranciers stellen.

Back to top