Hans Anders verkoopt nu ook Ray-Ban en Vogue | RetailDetail

Hans Anders verkoopt nu ook Ray-Ban en Vogue

Hans Anders verkoopt nu ook Ray-Ban en Vogue

Optiekketen Hans Anders is begonnen met de verkoop van monturen en zonnebrillen van de merken Ray-Ban en Vogue. Hans Anders wil zo het aanbod uitbreiden en een grotere groep klanten aanspreken.

 

“In beweging blijven”

“Als marktleider willen we onze klanten Ray-Ban kunnen aanbieden, het bekendste en grootste brillenmerk ter wereld met iconische modellen. Met deze uitbreiding van ons assortiment bewijzen we opnieuw dat permanent lage prijzen geen mindere kwaliteit betekent”, zegt algemeen directeur Remco Boerefijn.

 

Hans Anders verkocht sinds zijn start voornamelijk brillen van het eigen merk, maar sinds 2012 worden steeds meer bekende brillenmerken toegevoegd. Daarbij horen nu ook Ray-Ban en Vogue.

 

“Hans Anders is al jaren een sterk retailmerk. En een merk dat sterk wil blijven, blijft in beweging. Om die reden versterken we de kracht van ons eigen merk met dat van Ray-Ban en ook Vogue”, vervolgt Boerefijn. “We verbreden daarmee niet alleen ons aanbod, maar zijn ook voor een nog grotere groep klanten interessant.”

 

De voorbije jaren lanceerde Hans Anders onder andere collecties van designermerken als Tommy Hilfiger, DKNY, Ted Baker en Humberto.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Walmart kan online groei niet aanhouden

21/02/2018

De Amerikaanse retailreus Walmart heeft in het laatste kwartaal van 2017 een teleurstellende online groei gekend. De online omzet steeg nog wel met een kwart, maar dat was een stuk minder dan verwacht.

Brugge bindt strijd aan met toeristenwinkeltjes

21/02/2018

Als het van het Brugse Open VLD Plus afhangt, komt er een verbod op nieuwe winkeltjes die mikken op toeristen in de binnenstad. Brugge zou zo een voorbeeld nemen aan Amsterdam.

Consolidatie bij Amerikaanse ketens in strijd tegen Amazon

21/02/2018

De Amerikaanse retailer Albertsons heeft zijn sectorgenoot Rite Aid overgenomen, nadat die laatste eerder ook al een flink aantal winkels verkocht had aan Walgreens. De overnames zijn vooral een reactie op de opmars van Amazon en andere online spelers.

Thierry Moubax (bpost): "Het businessmodel van de retail zal ingrijpend veranderen"

21/02/2018

Omnichannel is wat anders dan de optelsom van offline en online. Zijn retailers klaar voor een realiteit waarin de meeste aankoopbeslissingen genomen worden door digitale assistenten?

Walmart denkt aan nieuwe keten in India

21/02/2018

De onderhandelingen van de Amerikaanse warenhuisketen Walmart en de Indische e-commercespeler Flipkart gaan mogelijk over meer dan enkel online retail. De kans bestaat dat er ook een fysieke keten komt.

bpost vergroot zijn netwerk aan afhaalpunten

20/02/2018

(publireportage) Gemak speelt een steeds grotere rol bij online shopping en de huidige consument weet exact wat hij wil: zelf bepalen waar en wanneer zijn aankopen geleverd worden. bpost blijft dan ook zijn netwerk aan afhaalpunten verder uitbreiden.

Back to top