Hans Anders verkoopt nu ook Ray-Ban en Vogue

Hans Anders verkoopt nu ook Ray-Ban en Vogue

Optiekketen Hans Anders is begonnen met de verkoop van monturen en zonnebrillen van de merken Ray-Ban en Vogue. Hans Anders wil zo het aanbod uitbreiden en een grotere groep klanten aanspreken.

 

“In beweging blijven”

“Als marktleider willen we onze klanten Ray-Ban kunnen aanbieden, het bekendste en grootste brillenmerk ter wereld met iconische modellen. Met deze uitbreiding van ons assortiment bewijzen we opnieuw dat permanent lage prijzen geen mindere kwaliteit betekent”, zegt algemeen directeur Remco Boerefijn.

 

Hans Anders verkocht sinds zijn start voornamelijk brillen van het eigen merk, maar sinds 2012 worden steeds meer bekende brillenmerken toegevoegd. Daarbij horen nu ook Ray-Ban en Vogue.

 

“Hans Anders is al jaren een sterk retailmerk. En een merk dat sterk wil blijven, blijft in beweging. Om die reden versterken we de kracht van ons eigen merk met dat van Ray-Ban en ook Vogue”, vervolgt Boerefijn. “We verbreden daarmee niet alleen ons aanbod, maar zijn ook voor een nog grotere groep klanten interessant.”

 

De voorbije jaren lanceerde Hans Anders onder andere collecties van designermerken als Tommy Hilfiger, DKNY, Ted Baker en Humberto.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Beate Uhse vraagt faillissement aan

15/12/2017

Het Duitse eroticabedrijf Beate Uhse heeft het faillissement aangevraagd. Het bedrijf had al langer problemen om in een digitale wereld de omzet op peil te houden. De winkels blijven open. 

Deze retailers pakken uit met knappe kerstcommercials

15/12/2017

Heel wat internationale retailers pakken in de aanloop naar de eindejaarsfeesten uit met ambitieuze kerstcommercials. RetailDetail selecteerde twaalf opmerkelijke reclamespots. Laat u ook een traantje van ontroering?

Unizo wil geen verbod op plastic zakjes

15/12/2017

In tegenstelling tot Vlaams minister van Leefmilieu, Joke Schauvliege, is Unizo een verbod op plastic zakjes in de retail niet genegen. De organisatie pleit voor een systeem waarbij de klant moet betalen voor elk zakje.

Gent lanceert visienota voor handelsvestigingsbeleid

14/12/2017

Gent is naar eigen zeggen de eerste centrumstad (die in navolging van het decreet Integraal Handelsvestigingsbeleid van het Vlaams Parlement) een eigen visienota heeft opgesteld voor de toekomst van handelsvestigingen in de stad.

Alweer 10% meer online uitgaven in ons land

14/12/2017

Alle Belgen samen spendeerden de voorbije drie kwartalen liefst 7,35 miljard euro online, 10% meer dan in dezelfde periode van vorig jaar. De voorspelde kaap van tien miljard euro bestedingen is volgens GfK dan ook nog steeds haalbaar.

Lees het nieuwe RetailDetail Magazine online

13/12/2017

Ja, er staat bekend volk op de cover van de decembereditie van RetailDetail Magazine, naar aanleiding van onze boeklancering. Maar blader vooral verder, want dit nummer staat ook boordevol boeiende interviews met grote namen uit de retailwereld.  

Back to top