Hans Anders verkoopt nu ook Ray-Ban en Vogue | RetailDetail

Hans Anders verkoopt nu ook Ray-Ban en Vogue

Hans Anders verkoopt nu ook Ray-Ban en Vogue

Optiekketen Hans Anders is begonnen met de verkoop van monturen en zonnebrillen van de merken Ray-Ban en Vogue. Hans Anders wil zo het aanbod uitbreiden en een grotere groep klanten aanspreken.

 

“In beweging blijven”

“Als marktleider willen we onze klanten Ray-Ban kunnen aanbieden, het bekendste en grootste brillenmerk ter wereld met iconische modellen. Met deze uitbreiding van ons assortiment bewijzen we opnieuw dat permanent lage prijzen geen mindere kwaliteit betekent”, zegt algemeen directeur Remco Boerefijn.

 

Hans Anders verkocht sinds zijn start voornamelijk brillen van het eigen merk, maar sinds 2012 worden steeds meer bekende brillenmerken toegevoegd. Daarbij horen nu ook Ray-Ban en Vogue.

 

“Hans Anders is al jaren een sterk retailmerk. En een merk dat sterk wil blijven, blijft in beweging. Om die reden versterken we de kracht van ons eigen merk met dat van Ray-Ban en ook Vogue”, vervolgt Boerefijn. “We verbreden daarmee niet alleen ons aanbod, maar zijn ook voor een nog grotere groep klanten interessant.”

 

De voorbije jaren lanceerde Hans Anders onder andere collecties van designermerken als Tommy Hilfiger, DKNY, Ted Baker en Humberto.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Omzetten – maar ook prijzen – stijgen weer voor fysieke winkels

25/05/2018

Er ligt weer groei in het verschiet voor de winkels: GfK voorspelt dat de fysieke winkels in Europa 2,1 procent meer omzet zullen draaien in 2018. Het afgelopen jaar groeide hun omzet al met 1,8 procent.

Ex-Delhaizebaas Denis Knoops hoofdaandeelhouder 1PopUpStore

24/05/2018

Er is nog leven na Delhaize. Denis Knoops, die vorig jaar als CEO de baan moest ruimen bij Delhaize België, is hoofdaandeelhouder geworden van 1PopUpStore, het bedrijf achter Chronostock, de specialist in het openen van tijdelijke winkels.

Retailsector eist maatregelen tegen territoriale leveringsbeperkingen

23/05/2018

Grote leveranciers misbruiken hun dominante positie om retailers te dwingen zich enkel te bevoorraden in het land waar ze actief zijn, blijkt uit een nieuwe Benelux-studie. Zo houden ze internationale prijsverschillen in stand.

Decathlon opent dertigste winkel in Nijvel

23/05/2018

Decathlon opent zijn dertigste Belgische vestiging in het winkelcentrum Shopping Nivelles in Nijvel. In september opent de winkel de deuren, maar in afwachting daarvan is er een tijdelijke digitale Connect-shop voor online bestellingen.

“Data geven de controle terug aan trade marketeers”

23/05/2018

Voor merkfabrikanten is het een hele klus om assortimenten, prijzen en promoties in hun categorie te monitoren bij offline en online retailers. De Belgische startup Daltix verzamelt deze vitale informatie automatisch in overzichtelijke dashboards.

Shop for Geek ziet potentieel voor 25 winkels

22/05/2018

Na recente openingen in Aalst en Namen staat de teller al op dertien winkels voor Shop for Geek, de winkelformule voor gadgets en merchandisingartikelen. Dat moeten er snel een 25-tal worden. De retailer pakt nu ook de Franse markt aan.