Inno Hasselt vandaag geopend

Inno Hasselt vandaag geopend

Galeria Inno heeft vandaag officieel zijn deuren geopend in Hasselt. Dat doet het bijna dertig jaar nadat het voormalige Innovation er zijn vestiging sloot - en dat in hetzelfde pand.

Vier verdiepingen

De Inno in Hasselt heeft een winkeloppervlakte van 8.000 m², verdeeld over vier verdiepingen. Op de benedenverdieping is de afdeling lingerie te vinden, terwijl op het gelijkvloers de afdelingen lederwaren, juwelen, parfumerie, modeaccessoires, gadgets, kousen en panty's zitten.

 

Op de eerste verdieping is de mode voor kinderen en dames terug te vinden en op de tweede verdieping is er ruimte voor de klantendienst. Daar kunnen onder andere online bestellingen afgehaald worden. Ook de herenafdeling heeft zijn plaats op de tweede verdieping.

 

Bij het ontwerp en de inrichting van de winkel werd gekozen voor visibiliteit en toegankelijkheid: zo moeten alle merkencorners vlot terug te vinden zijn. Elke verdieping beschikt ook over een pashokje en een kassa voor mensen met een mobiele beperking.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Dit zijn de populairste webshops in België

18/01/2018

Nieuwe cijfers brengen de favoriete webwinkels in kaart van de Belgische internetgebruikers in 2017. Amazon domineert, maar naast de grote internationale spelers zijn ook de tweedehandssites opvallend populair.  

LensGroup neemt twee Duitse webwinkels over

18/01/2018

Het Belgische LensGroup, moederbedrijf van online lenzenverkoper LensOnline, heeft twee Duitse webwinkels overgenomen. Het betreedt zo voor de eerste keer de Duitse markt, het vijfde Europese land voor de groep.

Wint jouw bedrijf de bpost Omnichannel Award 2018?

18/01/2018

Welke retailer volgt in 2018 Juttu op als winnaar van de bpost Omnichannel Award? Kandidaten kunnen zich nu aanmelden. De award wordt uitgereikt tijdens het Omnichannel Congress op 1 maart.

"Vijfde van alle aankopen wordt gedaan via digitale spraakassistenten”

17/01/2018

Kopen via spraakassistenten zoals Siri of Amazon Alexa wordt heel groot, meent Capgemini. Al 35% van de consumenten zou aan zogeheten ‘conversational commerce’ doen: kopen of bestellen via zo’n digitale spraakassistent.

Britse supermarktketen Iceland geeft plastic de zak

17/01/2018

De Britse diepvriesketen Iceland schrapt als eerste supermarktketen alle plasticverpakkingen van zijn huismerken. Tegen 2023 moeten alle 1400 huismerkproducten verpakt worden in een duurzamer alternatief voor plastic, zoals karton en papier.

Wibra weet weer wat winst is

17/01/2018

Budgetketen Wibra heeft in 2016 opnieuw winst weten te maken, nadat het de voorbije jaren vooral verliezen had moeten slikken. De omzet blijft wel in dalende lijn en voorlopig lijkt het er niet op dat die trend gaat keren.

Back to top