Inschrijvingen RetailDetail Congress lopen als een trein

Inschrijvingen RetailDetail Congress lopen als een trein

Het RetailDetail Congress staat ieder jaar weer garant voor nieuwe retailgerichte openbaringen. Met presentaties van onder meer retailprofeet Doug Stephens en Anders Sörman-Nilsson is het nakende RetailDetail Congress 2015, op 23 april, daar zeker geen uitzondering op.

Retail is aan een revival toe

Het huidige economische klimaat lijkt heel wat retailers kopje onder te duwen, maar tegelijkertijd vormt het ook een opportuniteit voor ondernemers met een neus voor zaken, de nodige portie lef en een vleugje kennis van de waaier aan mogelijkheden.

 

Retailexperts leiden je doorheen verschillende toekomstvisies, waarin de consument steevast als centrale pion wordt geponeerd. Verhef hem tot held, geef hem een meerwaarde en creëer bijgevolg een loyaal uithangbord voor je zaak. Toppers zoals Koen Cornu (Q-Park), Inge Wouters (SCOOP Store) en Koenraad Anné (LensOline) openen deze wereld voor je.

 

The Retail Prophet

Eenmaal opgewarmd door interessante voorprogramma's, leiden Doug Stephens (Retail Prophet), Rachel Shechtman (STORY) en Anders Sörman-Nilsson (Innovation strategist) je doorheen de toekomst van de retail, dankzij hun wereldwijde ervaringen op topniveau.

 

Deze doorwinterde sprekers hebben hun vinger aan de pols van retailveranderingen en delen hun ervaring en kennis in een hoofdprogramma dat je zal leren hoe je bepaalde trends en gegevens moet analyseren om je zo beter te wapenen voor de toekomst.

 

 

Plaatsen voor het RetailDetail Congress 2015 vliegen de deur uit, maar wie er nog bij wil zijn, vindt op deze site tickets en meer informatie. Graag verwelkomen we je op 23 april 2015 in het San Marco Village in Schelle.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Dit zijn de populairste webshops in België

18/01/2018

Nieuwe cijfers brengen de favoriete webwinkels in kaart van de Belgische internetgebruikers in 2017. Amazon domineert, maar naast de grote internationale spelers zijn ook de tweedehandssites opvallend populair.  

LensGroup neemt twee Duitse webwinkels over

18/01/2018

Het Belgische LensGroup, moederbedrijf van online lenzenverkoper LensOnline, heeft twee Duitse webwinkels overgenomen. Het betreedt zo voor de eerste keer de Duitse markt, het vijfde Europese land voor de groep.

Wint jouw bedrijf de bpost Omnichannel Award 2018?

18/01/2018

Welke retailer volgt in 2018 Juttu op als winnaar van de bpost Omnichannel Award? Kandidaten kunnen zich nu aanmelden. De award wordt uitgereikt tijdens het Omnichannel Congress op 1 maart.

"Vijfde van alle aankopen wordt gedaan via digitale spraakassistenten”

17/01/2018

Kopen via spraakassistenten zoals Siri of Amazon Alexa wordt heel groot, meent Capgemini. Al 35% van de consumenten zou aan zogeheten ‘conversational commerce’ doen: kopen of bestellen via zo’n digitale spraakassistent.

Britse supermarktketen Iceland geeft plastic de zak

17/01/2018

De Britse diepvriesketen Iceland schrapt als eerste supermarktketen alle plasticverpakkingen van zijn huismerken. Tegen 2023 moeten alle 1400 huismerkproducten verpakt worden in een duurzamer alternatief voor plastic, zoals karton en papier.

Wibra weet weer wat winst is

17/01/2018

Budgetketen Wibra heeft in 2016 opnieuw winst weten te maken, nadat het de voorbije jaren vooral verliezen had moeten slikken. De omzet blijft wel in dalende lijn en voorlopig lijkt het er niet op dat die trend gaat keren.

Back to top