Inschrijvingen RetailDetail Congress lopen als een trein

Inschrijvingen RetailDetail Congress lopen als een trein

Het RetailDetail Congress staat ieder jaar weer garant voor nieuwe retailgerichte openbaringen. Met presentaties van onder meer retailprofeet Doug Stephens en Anders Sörman-Nilsson is het nakende RetailDetail Congress 2015, op 23 april, daar zeker geen uitzondering op.

Retail is aan een revival toe

Het huidige economische klimaat lijkt heel wat retailers kopje onder te duwen, maar tegelijkertijd vormt het ook een opportuniteit voor ondernemers met een neus voor zaken, de nodige portie lef en een vleugje kennis van de waaier aan mogelijkheden.

 

Retailexperts leiden je doorheen verschillende toekomstvisies, waarin de consument steevast als centrale pion wordt geponeerd. Verhef hem tot held, geef hem een meerwaarde en creëer bijgevolg een loyaal uithangbord voor je zaak. Toppers zoals Koen Cornu (Q-Park), Inge Wouters (SCOOP Store) en Koenraad Anné (LensOline) openen deze wereld voor je.

 

The Retail Prophet

Eenmaal opgewarmd door interessante voorprogramma's, leiden Doug Stephens (Retail Prophet), Rachel Shechtman (STORY) en Anders Sörman-Nilsson (Innovation strategist) je doorheen de toekomst van de retail, dankzij hun wereldwijde ervaringen op topniveau.

 

Deze doorwinterde sprekers hebben hun vinger aan de pols van retailveranderingen en delen hun ervaring en kennis in een hoofdprogramma dat je zal leren hoe je bepaalde trends en gegevens moet analyseren om je zo beter te wapenen voor de toekomst.

 

 

Plaatsen voor het RetailDetail Congress 2015 vliegen de deur uit, maar wie er nog bij wil zijn, vindt op deze site tickets en meer informatie. Graag verwelkomen we je op 23 april 2015 in het San Marco Village in Schelle.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Categoriewinnaars ‘Qrf Retailer of the Year 2017-2018’ bekend

22/09/2017

Gisteren maakte Qrf City Retail de veertig winnaars bekend van de Beste Winkelketen van België voor 2017-18. Klanten vinden betrouwbaarheid het allerbelangrijkst bij webshops, klantvriendelijkheid kan het verschil maken in fysieke winkels.

A.S. Adventure en Juttu samen in Brusselse flagshipstore

22/09/2017

A.S. Adventure en zusterketen Juttu gaan in maart van volgend jaar een gezamenlijke winkel openen in Brussel. Ze nemen daarbij het voormalige pand van Marks & Spencer aan de Guldenvlieslaan over.

Laatste kans voor vroegboekkorting Shoptalk Europe

21/09/2017

(publireportage) Shoptalk Europe, de beurs voor retailinnovatie, toont van 8 tot 11 oktober 2017 in Kopenhagen via trends, technologieën en businessmodellen hoe consumenten ontdekken, winkelen en kopen in deze tijd van digitale disruptie.

Costco Wholesale ontvouwt ambitieuze Franse plannen

21/09/2017

Drie maanden na de succesvolle opening van zijn eerste Franse vestiging kondigt de Amerikaanse ‘member only’-supermarktketen Costco Wholefoods al een tweede verkooppunt aan. Costco wil op termijn naar minstens een achttal vestigingen bij onze zuiderburen.

Telenet en SBS brengen ‘tv-reclame op maat’

21/09/2017

Operator Telenet en tv-bedrijf SBS Belgium hebben hun testfase rond ‘gepersonaliseerde tv-reclame’ afgerond en gaan het systeem nu uitrollen. Het gaat om een heuse primeur in Europa.

Toys ‘R’ Us dicht bij faillissement

18/09/2017

Volgens de Amerikaanse zakenkrant The Wall Street Journal staat de Amerikaanse speelgoedketen Toys ‘R’ Us dicht bij een faillissement. Dat is het gevolg van de toename van online verkoop van speelgoed en van strengere eisen die de leveranciers stellen.

Back to top