Inspiratie voor e-mailmarketingcampagnes | RetailDetail

Inspiratie voor e-mailmarketingcampagnes

Inspiratie voor e-mailmarketingcampagnes

(publireportage) In de nieuwe kennisbundel van MailPlus vindt u een selectie blogposts, die dieper ingaan op het inzetten van e-mailmarketingcampagnes in de marketingmix. Laat u inspireren door succesvolle praktijkvoorbeelden.

Nieuwsbrief is slechts het begin

Gelukkig is e-mailmarketing veel meer dan alleen de nieuwsbrief. Het zou anders vrij saai worden, zowel in de inbox als in het overzicht van de marketeer. Een nieuwsbrief is slechts het begin, de basis. Daarna volgen de automatische e-mailcampagnes.

 

In de nieuwste kennisbundel van MailPlus vindt u daarom een selectie van blogposts, geschreven door medewerkers van de e-mailmarketingspecialist. Hierin leggen ze uit welke e-mailcampagnes onmisbaar zijn en geven ze praktijkvoorbeelden.

 

Zo weet u na het lezen van deze kennisbundel:

  • Welke e-mailcampagnes echt onmisbaar zijn in uw online marketingmix;
  • Hoe u zelf deze campagnes voor uw organisatie kunt inzetten;
  • Hoe u e-mailmarketing kunt inzetten om nieuwe producten en diensten onder de aandacht te brengen;
  • Wat dynamische content is, hoe u dat kunt inzetten in uw nieuwsbrieven en waarom het loont om hier tijd en moeite in te steken;
  • Op welke manieren u ervoor kunt zorgen dat de conversie in en vanuit uw nieuwsbrief verbetert;
  • Hoe u de feestdagen kunt aangrijpen om succesvolle e-mailcampagnes in te zetten.

 

Over MailPlus

MailPlus is de meest gebruikte professionele e-mailmarketingapplicatie in Nederland voor het midden- en topsegment. De software wordt in eigen beheer onder het mom van ‘one size fits none’ ontwikkeld. Zo heeft MailPlus specifieke oplossingen voor webwinkeliers, marketeers en franchiseformules.

MailPlus bestaat dit jaar 10 jaar en wordt inmiddels door meer dan 5000 gebruikers ingezet als e-mailmarketingoplossing.


Download hier de gratis kennisbundel

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Dieprood Galeria Kaufhof (en Inno) vestigt alle hoop op fusie

20/07/2018

Galeria Kaufhof (waar ook Galeria Inno toe behoort) zit diep in de rode cijfers: het verlies zou er oplopen tot zo'n 30 miljoen euro. Een fusie tussen Karstadt en Galeria Kaufhof moet volgens eigenaar Hudson's Bay heil brengen.

Een mooiere en energiezuinigere winkel zonder investering

18/07/2018

(publireportage) Wilt u al uw winkelfilialen voorzien van LED-verlichting? Maar ziet u op tegen het gedoe, om van de forse investering nog maar te zwijgen? Maxeda kiest daarom voor Light as a Service voor hun Brico en Praxis winkels en bespaart tot wel 70% aan energie.

Walmart en Microsoft bundelen krachten tegen Amazon

18/07/2018

Walmart is de grootste retailconcurrent van Amazon en Microsoft is de belangrijkste rivaal voor Amazons clouddiensten. Beide bedrijven proberen de internetreus nu wat meer tegenwind te geven met een strategisch partnerschap voor vijf jaar.

Retailhub x Living Tomorrow: Nieuwe innovatieworkshops op maat

17/07/2018

Wat worden de megatrends van morgen en hoe ziet je strategie er best uit? Neem een frisse innovatiestart met de workshops van retailhub en Living Tomorrow: een gezonde mix van plezier, ontspanning en topeducatie op maat van je bedrijf.

Amazon Prime Day zorgt dit jaar voor spektakel en controverse

17/07/2018

Amazon Prime-leden vieren vandaag het jaarlijkse kortingenevenement Prime Day. De controversiële shopfeestdag wordt steeds grootser: Amazon startte het koopfestival met heuse muziekoptredens en ook concurrerende retailers pakken inmiddels met stuntprijzen uit.

Bol.com gaat distributiecentrum verdubbelen

16/07/2018

Minder dan een jaar na de officiële opening barst het distributiecentrum van bol.com in Waalwijk al uit zijn voegen. Begin 2019 beginnen uitbreidingswerken die een verdubbeling van de oppervlakte met zich meebrengen.