Inspiratie voor e-mailmarketingcampagnes | RetailDetail

Inspiratie voor e-mailmarketingcampagnes

Inspiratie voor e-mailmarketingcampagnes

(publireportage) In de nieuwe kennisbundel van MailPlus vindt u een selectie blogposts, die dieper ingaan op het inzetten van e-mailmarketingcampagnes in de marketingmix. Laat u inspireren door succesvolle praktijkvoorbeelden.

Nieuwsbrief is slechts het begin

Gelukkig is e-mailmarketing veel meer dan alleen de nieuwsbrief. Het zou anders vrij saai worden, zowel in de inbox als in het overzicht van de marketeer. Een nieuwsbrief is slechts het begin, de basis. Daarna volgen de automatische e-mailcampagnes.

 

In de nieuwste kennisbundel van MailPlus vindt u daarom een selectie van blogposts, geschreven door medewerkers van de e-mailmarketingspecialist. Hierin leggen ze uit welke e-mailcampagnes onmisbaar zijn en geven ze praktijkvoorbeelden.

 

Zo weet u na het lezen van deze kennisbundel:

  • Welke e-mailcampagnes echt onmisbaar zijn in uw online marketingmix;
  • Hoe u zelf deze campagnes voor uw organisatie kunt inzetten;
  • Hoe u e-mailmarketing kunt inzetten om nieuwe producten en diensten onder de aandacht te brengen;
  • Wat dynamische content is, hoe u dat kunt inzetten in uw nieuwsbrieven en waarom het loont om hier tijd en moeite in te steken;
  • Op welke manieren u ervoor kunt zorgen dat de conversie in en vanuit uw nieuwsbrief verbetert;
  • Hoe u de feestdagen kunt aangrijpen om succesvolle e-mailcampagnes in te zetten.

 

Over MailPlus

MailPlus is de meest gebruikte professionele e-mailmarketingapplicatie in Nederland voor het midden- en topsegment. De software wordt in eigen beheer onder het mom van ‘one size fits none’ ontwikkeld. Zo heeft MailPlus specifieke oplossingen voor webwinkeliers, marketeers en franchiseformules.

MailPlus bestaat dit jaar 10 jaar en wordt inmiddels door meer dan 5000 gebruikers ingezet als e-mailmarketingoplossing.


Download hier de gratis kennisbundel

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Eigenaar wil af van flink stuk van Action

18/05/2018

De eigenaar van Action, investeringsmaatschappij 3i, wil volgend jaar een deel van de discountketen verkopen. De Britten zouden geïnteresseerden zoeken voor een belang van zo’n 35% van de keten.

Veel minder inbreuken op verbod cashbetalingen

17/05/2018

Vier jaar na de invoering van het verbod om aankopen van meer dan 3.000 euro nog cash te betalen, is het aantal inbreuken fors gedaald. Werden in 2014 nog 435 handelaars betrapt, dan waren dat er in 2016 nog maar 61.

Colruyt Group lanceert betaalfunctie voor Xtra-kaart

16/05/2018

Vanaf 22 mei zullen klanten in de winkels van Colruyt Group kunnen betalen met hun Xtra-klantenkaart. De vertrouwde Colruyt-betaalkaart verdwijnt. Toch wordt de Xtra-kaart geen krediet- of debetkaart.

"Krantenwinkels moeten uitbreiden om te overleven"

15/05/2018

Vier op de tien krantenwinkels zijn verlieslatend. Krantenwinkels moeten diversifiëren en hun assortiment uitbreiden, zegt Luc Ardies van Unizo. De zelfstandigenorganisatie start dan ook een experiment in die zin.

Shoppers aantrekken en omzetten in kopers?

15/05/2018

Het moment van de aankoop is het moment van de waarheid in een almaar complexere 'customer journey'. Retailers en fabrikanten hebben er alle belang bij om dan optimaal aanwezig te zijn. Hoe? Het Trade & Shopper Marketing Congress reikt antwoorden aan.

Hema investeert verder in grote Belgische winkels

11/05/2018

Hema Oostende beleeft een feestelijke heropening: de winkel werd aangepast naar het nieuwe internationale concept dat de retailer ontwikkelde voor steden als Barcelona, Parijs en Londen. Die formule bleek eerder succesvol in Antwerpen en Brussel.