Inspiratie voor e-mailmarketingcampagnes | RetailDetail

Inspiratie voor e-mailmarketingcampagnes

Inspiratie voor e-mailmarketingcampagnes

(publireportage) In de nieuwe kennisbundel van MailPlus vindt u een selectie blogposts, die dieper ingaan op het inzetten van e-mailmarketingcampagnes in de marketingmix. Laat u inspireren door succesvolle praktijkvoorbeelden.

Nieuwsbrief is slechts het begin

Gelukkig is e-mailmarketing veel meer dan alleen de nieuwsbrief. Het zou anders vrij saai worden, zowel in de inbox als in het overzicht van de marketeer. Een nieuwsbrief is slechts het begin, de basis. Daarna volgen de automatische e-mailcampagnes.

 

In de nieuwste kennisbundel van MailPlus vindt u daarom een selectie van blogposts, geschreven door medewerkers van de e-mailmarketingspecialist. Hierin leggen ze uit welke e-mailcampagnes onmisbaar zijn en geven ze praktijkvoorbeelden.

 

Zo weet u na het lezen van deze kennisbundel:

  • Welke e-mailcampagnes echt onmisbaar zijn in uw online marketingmix;
  • Hoe u zelf deze campagnes voor uw organisatie kunt inzetten;
  • Hoe u e-mailmarketing kunt inzetten om nieuwe producten en diensten onder de aandacht te brengen;
  • Wat dynamische content is, hoe u dat kunt inzetten in uw nieuwsbrieven en waarom het loont om hier tijd en moeite in te steken;
  • Op welke manieren u ervoor kunt zorgen dat de conversie in en vanuit uw nieuwsbrief verbetert;
  • Hoe u de feestdagen kunt aangrijpen om succesvolle e-mailcampagnes in te zetten.

 

Over MailPlus

MailPlus is de meest gebruikte professionele e-mailmarketingapplicatie in Nederland voor het midden- en topsegment. De software wordt in eigen beheer onder het mom van ‘one size fits none’ ontwikkeld. Zo heeft MailPlus specifieke oplossingen voor webwinkeliers, marketeers en franchiseformules.

MailPlus bestaat dit jaar 10 jaar en wordt inmiddels door meer dan 5000 gebruikers ingezet als e-mailmarketingoplossing.


Download hier de gratis kennisbundel

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


KaDeTe, ’s werelds eerste startup-supermarkt, opent in Berlijn

22/02/2018

In Berlijn opent volgende maand KaDeTe, ’s werelds eerste startupsupermarkt. De fysieke marktplaats geeft startende merken en bedrijven de kans om in contact te komen met zowel consumenten als inkopers.

"Geen grote verrassing" mocht Unilever voor Rotterdam kiezen

22/02/2018

Volgens de Financial Times maakt Rotterdam en niet Londen de meeste kans om het hoofdkantoor van het Brits-Nederlandse Unilever te krijgen. De zakenkrant baseert zich daarvoor op bronnen uit politieke middens.

Recordcijfers voor Henkel

22/02/2018

Het Duitse Henkel heeft er een sterk 2017 opzitten, met zowel op vlak van omzet als op vlak van winst absolute recordcijfers. Zo wist het bedrijf voor het eerst de grens van 20 miljard euro omzet te doorbreken.

Go Sport ontvouwt grootse internationale plannen

22/02/2018

De Franse sportretailer Go Sport, in ons land actief met twaalf winkels, koestert ambitieuze expansieplannen. Binnen Europa worden Spanje en Polen de speerpunten, daarbuiten zet de groep in op Marokko en India.

Walmart kan online groei niet aanhouden

21/02/2018

De Amerikaanse retailreus Walmart heeft in het laatste kwartaal van 2017 een teleurstellende online groei gekend. De online omzet steeg nog wel met een kwart, maar dat was een stuk minder dan verwacht.

Brugge bindt strijd aan met toeristenwinkeltjes

21/02/2018

Als het van het Brugse Open VLD Plus afhangt, komt er een verbod op nieuwe winkeltjes die mikken op toeristen in de binnenstad. Brugge zou zo een voorbeeld nemen aan Amsterdam.

Back to top