Inspiratie voor e-mailmarketingcampagnes

Inspiratie voor e-mailmarketingcampagnes

(publireportage) In de nieuwe kennisbundel van MailPlus vindt u een selectie blogposts, die dieper ingaan op het inzetten van e-mailmarketingcampagnes in de marketingmix. Laat u inspireren door succesvolle praktijkvoorbeelden.

Nieuwsbrief is slechts het begin

Gelukkig is e-mailmarketing veel meer dan alleen de nieuwsbrief. Het zou anders vrij saai worden, zowel in de inbox als in het overzicht van de marketeer. Een nieuwsbrief is slechts het begin, de basis. Daarna volgen de automatische e-mailcampagnes.

 

In de nieuwste kennisbundel van MailPlus vindt u daarom een selectie van blogposts, geschreven door medewerkers van de e-mailmarketingspecialist. Hierin leggen ze uit welke e-mailcampagnes onmisbaar zijn en geven ze praktijkvoorbeelden.

 

Zo weet u na het lezen van deze kennisbundel:

  • Welke e-mailcampagnes echt onmisbaar zijn in uw online marketingmix;
  • Hoe u zelf deze campagnes voor uw organisatie kunt inzetten;
  • Hoe u e-mailmarketing kunt inzetten om nieuwe producten en diensten onder de aandacht te brengen;
  • Wat dynamische content is, hoe u dat kunt inzetten in uw nieuwsbrieven en waarom het loont om hier tijd en moeite in te steken;
  • Op welke manieren u ervoor kunt zorgen dat de conversie in en vanuit uw nieuwsbrief verbetert;
  • Hoe u de feestdagen kunt aangrijpen om succesvolle e-mailcampagnes in te zetten.

 

Over MailPlus

MailPlus is de meest gebruikte professionele e-mailmarketingapplicatie in Nederland voor het midden- en topsegment. De software wordt in eigen beheer onder het mom van ‘one size fits none’ ontwikkeld. Zo heeft MailPlus specifieke oplossingen voor webwinkeliers, marketeers en franchiseformules.

MailPlus bestaat dit jaar 10 jaar en wordt inmiddels door meer dan 5000 gebruikers ingezet als e-mailmarketingoplossing.


Download hier de gratis kennisbundel

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Beate Uhse vraagt faillissement aan

15/12/2017

Het Duitse eroticabedrijf Beate Uhse heeft het faillissement aangevraagd. Het bedrijf had al langer problemen om in een digitale wereld de omzet op peil te houden. De winkels blijven open. 

Deze retailers pakken uit met knappe kerstcommercials

15/12/2017

Heel wat internationale retailers pakken in de aanloop naar de eindejaarsfeesten uit met ambitieuze kerstcommercials. RetailDetail selecteerde twaalf opmerkelijke reclamespots. Laat u ook een traantje van ontroering?

Unizo wil geen verbod op plastic zakjes

15/12/2017

In tegenstelling tot Vlaams minister van Leefmilieu, Joke Schauvliege, is Unizo een verbod op plastic zakjes in de retail niet genegen. De organisatie pleit voor een systeem waarbij de klant moet betalen voor elk zakje.

Gent lanceert visienota voor handelsvestigingsbeleid

14/12/2017

Gent is naar eigen zeggen de eerste centrumstad (die in navolging van het decreet Integraal Handelsvestigingsbeleid van het Vlaams Parlement) een eigen visienota heeft opgesteld voor de toekomst van handelsvestigingen in de stad.

Alweer 10% meer online uitgaven in ons land

14/12/2017

Alle Belgen samen spendeerden de voorbije drie kwartalen liefst 7,35 miljard euro online, 10% meer dan in dezelfde periode van vorig jaar. De voorspelde kaap van tien miljard euro bestedingen is volgens GfK dan ook nog steeds haalbaar.

Lees het nieuwe RetailDetail Magazine online

13/12/2017

Ja, er staat bekend volk op de cover van de decembereditie van RetailDetail Magazine, naar aanleiding van onze boeklancering. Maar blader vooral verder, want dit nummer staat ook boordevol boeiende interviews met grote namen uit de retailwereld.  

Back to top