KLM opent pop-up op Antwerpse Meir | RetailDetail

KLM opent pop-up op Antwerpse Meir

KLM opent pop-up op Antwerpse Meir

De Nederlandse luchtvaartmaatschappij KLM opent op 21 mei een ‘Air&Rail’ pop-up op de Meir in Antwerpen. Daarmee wil het zijn concept promoten waarbij klanten hun ticket kunnen boeken met start vanop het Antwerpse Centraal Station.

In minder dan een uur naar Schiphol

De slagzin van Air&Rail is dan ook ‘van Antwerpen naar de rest van de wereld in 54 minuten’. Klanten kunnen hun tickets boeken met start vanaf het Antwerpse station naar alle bestemmingen van KLM. Bij hun boeking krijgen ze dan gratis een ticket voor de Thalys naar Schiphol, een rit die slechts 54 minuten duurt.

 

“We zijn allemaal zeer enthousiast over de opening van deze winkel in Antwerpen. De Meir is de ideale straat, met het wereldse karakter dat aansluit bij datgene waar KLM voor staat. KLM is de deur naar de wereld en we laten aan de Vlaming zien dat je door deze deur kan gaan vanuit Antwerpen”, zegt Boaz Hulsman, commercieel directeur KLM België & Luxembourg, over de winkel die tot 5 juni open blijft.

 

De pop-upwinkel zal verschillende items van KLM op één locatie verzamelen. Zo is het mogelijk om in een mock-up van de World Businessclass zetels plaats te nemen en dankzij virtuele realiteit kunnen bezoekers ervaren hoe een ritje op een KLM Dreamliner voelt. Er zullen bovendien heel wat KLM-items te koop worden aangeboden.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Eigenaar wil af van flink stuk van Action

18/05/2018

De eigenaar van Action, investeringsmaatschappij 3i, wil volgend jaar een deel van de discountketen verkopen. De Britten zouden geïnteresseerden zoeken voor een belang van zo’n 35% van de keten.

Veel minder inbreuken op verbod cashbetalingen

17/05/2018

Vier jaar na de invoering van het verbod om aankopen van meer dan 3.000 euro nog cash te betalen, is het aantal inbreuken fors gedaald. Werden in 2014 nog 435 handelaars betrapt, dan waren dat er in 2016 nog maar 61.

Colruyt Group lanceert betaalfunctie voor Xtra-kaart

16/05/2018

Vanaf 22 mei zullen klanten in de winkels van Colruyt Group kunnen betalen met hun Xtra-klantenkaart. De vertrouwde Colruyt-betaalkaart verdwijnt. Toch wordt de Xtra-kaart geen krediet- of debetkaart.

"Krantenwinkels moeten uitbreiden om te overleven"

15/05/2018

Vier op de tien krantenwinkels zijn verlieslatend. Krantenwinkels moeten diversifiëren en hun assortiment uitbreiden, zegt Luc Ardies van Unizo. De zelfstandigenorganisatie start dan ook een experiment in die zin.

Shoppers aantrekken en omzetten in kopers?

15/05/2018

Het moment van de aankoop is het moment van de waarheid in een almaar complexere 'customer journey'. Retailers en fabrikanten hebben er alle belang bij om dan optimaal aanwezig te zijn. Hoe? Het Trade & Shopper Marketing Congress reikt antwoorden aan.

Hema investeert verder in grote Belgische winkels

11/05/2018

Hema Oostende beleeft een feestelijke heropening: de winkel werd aangepast naar het nieuwe internationale concept dat de retailer ontwikkelde voor steden als Barcelona, Parijs en Londen. Die formule bleek eerder succesvol in Antwerpen en Brussel.