KLM opent pop-up op Antwerpse Meir | RetailDetail

KLM opent pop-up op Antwerpse Meir

KLM opent pop-up op Antwerpse Meir

De Nederlandse luchtvaartmaatschappij KLM opent op 21 mei een ‘Air&Rail’ pop-up op de Meir in Antwerpen. Daarmee wil het zijn concept promoten waarbij klanten hun ticket kunnen boeken met start vanop het Antwerpse Centraal Station.

In minder dan een uur naar Schiphol

De slagzin van Air&Rail is dan ook ‘van Antwerpen naar de rest van de wereld in 54 minuten’. Klanten kunnen hun tickets boeken met start vanaf het Antwerpse station naar alle bestemmingen van KLM. Bij hun boeking krijgen ze dan gratis een ticket voor de Thalys naar Schiphol, een rit die slechts 54 minuten duurt.

 

“We zijn allemaal zeer enthousiast over de opening van deze winkel in Antwerpen. De Meir is de ideale straat, met het wereldse karakter dat aansluit bij datgene waar KLM voor staat. KLM is de deur naar de wereld en we laten aan de Vlaming zien dat je door deze deur kan gaan vanuit Antwerpen”, zegt Boaz Hulsman, commercieel directeur KLM België & Luxembourg, over de winkel die tot 5 juni open blijft.

 

De pop-upwinkel zal verschillende items van KLM op één locatie verzamelen. Zo is het mogelijk om in een mock-up van de World Businessclass zetels plaats te nemen en dankzij virtuele realiteit kunnen bezoekers ervaren hoe een ritje op een KLM Dreamliner voelt. Er zullen bovendien heel wat KLM-items te koop worden aangeboden.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

“Coolblue doet z’n stinkende best om klanten blij te maken”

23/02/2018

Een retailer die met humor het verschil maakt: het kan. Als je erin slaagt klanten blij te maken, hoef je nauwelijks in reclame te investeren, zegt Matthias De Clercq, manager van Coolblue België. Hij spreekt op het RetailDetail Omnichannel Congress.

150e Belgische Action opent de deuren

23/02/2018

Winkelketen Action opent op 24 februari haar 150e Belgische vestiging, in Nieuwpoort. De eerste Belgische winkel van Action opende in 2005, vorig jaar werden er nog zeventien nieuwe vestigingen neergepoot.

Nieuwe Europese garantierichtlijnen niet overal goed onthaald

23/02/2018

Het Europees Parlement heeft vandaag een voorstel goedgekeurd om de garantieregels voor heel Europa te harmoniseren. Die beslissing wordt door Comeos op applaus onthaald, maar Unizo ziet het dan weer als een gemiste kans.

Handelaars richten eigen netwerk op tegen winkelcriminaliteit

23/02/2018

Comeos, de Belgische federatie voor handel en diensten, heeft in samenwerking met de politie het Commerce Information Network (COMIN) opgericht. Dat moet handelaars helpen georganiseerde winkelcriminaliteit aan te pakken.

Blokker wil in 2019 opnieuw winst maken

23/02/2018

Met de Nederlandse winkelketen Blokker gaat het stilaan de juiste kant op, althans volgens CEO Casper Meijer. Hij verwacht wel dat Blokker dit jaar nog een verlies zal moeten slikken, maar mikt op winst in 2019.

KaDeTe, ’s werelds eerste startup-supermarkt, opent in Berlijn

22/02/2018

In Berlijn opent volgende maand KaDeTe, ’s werelds eerste startupsupermarkt. De fysieke marktplaats geeft startende merken en bedrijven de kans om in contact te komen met consumenten en inkopers.

Back to top