KLM opent pop-up op Antwerpse Meir | RetailDetail

KLM opent pop-up op Antwerpse Meir

KLM opent pop-up op Antwerpse Meir

De Nederlandse luchtvaartmaatschappij KLM opent op 21 mei een ‘Air&Rail’ pop-up op de Meir in Antwerpen. Daarmee wil het zijn concept promoten waarbij klanten hun ticket kunnen boeken met start vanop het Antwerpse Centraal Station.

In minder dan een uur naar Schiphol

De slagzin van Air&Rail is dan ook ‘van Antwerpen naar de rest van de wereld in 54 minuten’. Klanten kunnen hun tickets boeken met start vanaf het Antwerpse station naar alle bestemmingen van KLM. Bij hun boeking krijgen ze dan gratis een ticket voor de Thalys naar Schiphol, een rit die slechts 54 minuten duurt.

 

“We zijn allemaal zeer enthousiast over de opening van deze winkel in Antwerpen. De Meir is de ideale straat, met het wereldse karakter dat aansluit bij datgene waar KLM voor staat. KLM is de deur naar de wereld en we laten aan de Vlaming zien dat je door deze deur kan gaan vanuit Antwerpen”, zegt Boaz Hulsman, commercieel directeur KLM België & Luxembourg, over de winkel die tot 5 juni open blijft.

 

De pop-upwinkel zal verschillende items van KLM op één locatie verzamelen. Zo is het mogelijk om in een mock-up van de World Businessclass zetels plaats te nemen en dankzij virtuele realiteit kunnen bezoekers ervaren hoe een ritje op een KLM Dreamliner voelt. Er zullen bovendien heel wat KLM-items te koop worden aangeboden.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Retailhub x Living Tomorrow: Nieuwe innovatieworkshops op maat

17/07/2018

Wat worden de megatrends van morgen en hoe ziet je strategie er best uit? Neem een frisse innovatiestart met de workshops van retailhub en Living Tomorrow. Een gezonde mix van plezier, ontspanning en topeducatie op maat van je bedrijf.

Amazon Prime Day zorgt dit jaar voor spektakel en controverse

17/07/2018

Amazon Prime-leden vieren vandaag het jaarlijkse kortingenevenement Prime Day. De controversiële shopfeestdag wordt steeds grootser: Amazon startte het koopfestival met heuse muziekoptredens en ook concurrerende retailers pakken inmiddels met stuntprijzen uit.

Bol.com gaat distributiecentrum verdubbelen

16/07/2018

Minder dan een jaar na de officiële opening barst het distributiecentrum van bol.com in Waalwijk al uit zijn voegen. Begin 2019 beginnen uitbreidingswerken die een verdubbeling van de oppervlakte met zich meebrengen.

Verkoop van pc’s groeit eerste keer in zes jaar

13/07/2018

Voor de eerste keer in zes jaar groeide de verkoop van pc's weer: in het tweede kwartaal van 2018 steeg die met 1,4%. Volgens onderzoekbureaus Gartner en IDC is de omzetstijging voornamelijk te danken aan de groei op zakelijke markten.

Retailhub Inspiration Tour: De ‘customer journey’ wordt heel anders

09/07/2018

Met Retailhub van RetailDetail is Antwerpen een unieke retail-hotspot rijker: professionals beleven er de toekomst van retail in het enige inspiratie-platform van de Benelux met 1250 m² aan innovatieve technologie en megatrends.

Nationale Loterij plant eigen winkelketen

06/07/2018

De Nationale Loterij heeft plannen om een eigen winkelketen te openen en zoekt daarvoor al naar panden in Antwerpen, Gent, Luik en Namen.