Laatste kans om in te schrijven voor RetailDetail Congress 2015

Laatste kans om in te schrijven voor RetailDetail Congress 2015

De ticketverkoop voor het RetailDetail Congress op 23 april loopt nu woensdag, op 22 april, af. Het congres is ondertussen ook weer zo goed als uitverkocht. Wees er dus snel bij als je nog kans wil maken op een zitje.

Retailprofeet voorspelt de ‘retail revival’

Waarom het RetailDetail Congress ook dit jaar weer zo veel succes oogst? “We hebben een bijzonder internationaal en ervaren gezelschap van sprekers op de been weten te krijgen,” vertelt RetailDetail-oprichter Jorg Snoeck. “Zo is het congres dit jaar genoemd naar het boek van de Canadese retailadviseur en key-note spreker Doug Stephens – beter gekend als ‘The Retail Prophet’. Verandering is altijd eng, zegt hij, maar hoe enger hoe beter!”

 

Rachel Shechtman is dan weer een New Yorkse onderneemster, die na zelf jarenlang als retailconsultant actief te zijn, het vernieuwende idee kreeg een eigen conceptwinkel te openen. Niet zomaar een winkel, nee: een ruimte van 2.000m² die eigenlijk het vertrekpunt aanneemt van een magazine, verandert als een kunstgalerij en ook nog verkoopt als een winkel. Rachels STORY-winkel leverde haar zelfs al een plek op in de Fortune's 40 under 40-lijst.”

 

Verder kijkt Jorg Snoeck al uit naar de presentatie van de Zweeds-Australische futurist Anders Sörman-Nilsson. Als strateeg bij Thinque hielp hij een aantal van ’s werelds grootste bedrijven om uitdagende vragen om te zetten naar concrete strategieën. “Zijn presentaties zijn tot in de puntjes verzorgd en nauwkeurig onderzocht.”

 

Reserveer snel nog uw plaats!

“Veel mensen willen zeker ook de unieke kans grijpen die we hen bieden om Peter Pohlmann te ontmoeten, de oprichter van de iconische Duitse woonwarenhuisketen POCO.” Pohlmann stond mee aan de wieg van de discount in Duitsland met zijn reusachtige gele meubelwinkels, en nu het plafond op de thuismarkt in zicht komt maakt POCO zich op voor buitenlandse expansie.

 

“Bovendien zijn er ook weer drie boeiende inhoudelijke voorprogramma’s: #experience, #stories en #customer insight & interaction,” vertelt Jorg Snoeck. “Haast je dus als je er nog bij wil zijn, want het gaat razendsnel en elk jaar weer moeten we tot onze spijt mensen ontgoochelen…”

 

Surf snel naar www.retaildetail.be/events voor meer informatie en tickets! Opgelet: laatste plaatsen.

Tags: