The Loop valt in de prijzen

The Loop valt in de prijzen

The Loop, het kenniscentrum van RetailDetail, heeft dinsdagavond de Best Innovation/Special Jury Prize gewonnen op de eerste Business to Business Press Awards. Met deze awards willen de organisatoren de beste initiatieven in de vakpers bekronen.

Vakpers in de kijker

De Business to Business Press Awards werden dit jaar voor het eerst georganiseerd door organisator Media Marketing, om sterke initiatieven in de vakpers - een sector die toch zo’n 350 titels uitgegeven door meer dan 150 persgroepen omvat - te bekronen en “het dynamisme van deze tot dusver (te) onbekende markt in de kijker te zetten”.

 

Voor deze eerste editie werden 64 cases ingeschreven, die vervolgens werden beoordeeld door een jury. Vijftien van de ingediende dossiers werden bekroond met een award. De jury werd voorgezeten door Fred Bouchar (Media Marketing).

 

The Loop is “kroon op het werk”

Voor RetailDetail was met de award Best Innovation een speciale juryprijs weggelegd, aangezien The Loop – als winkel van de toekomst en showroom van de ‘customer journey’ van morgen – buiten de ‘klassieke’ categorieën van de vakpers valt. De jury roemde The Loop dan ook als een innovatieve bekroning van RetailDetail als vakmedium.

 

“The Loop, dat in april 2014 zijn deuren opende, is een nagelnieuw en zeer innovatief project dat de kroon op het werk van RetailDetail vormt. Het is een virtuele én tastbare (jawel, beide tegelijk) weergave van de ‘shopervaring van de toekomst’. Het gaat om een wereldwijde primeur die gevestigd is aan de Ankerrui in Antwerpen”, aldus de jury.

 

Andere categoriewinnaars waren onder andere bpost, Gondola, MM en Data News.

 

 

Heeft u interesse om zelf The Loop te bezoeken? Neem dan zeker vrijblijvend contact op met joyce@retaildetail.be .

Tags: