The Loop van RetailDetail is 'Idee van het Jaar 2014'

The Loop van RetailDetail is 'Idee van het Jaar 2014'

'Retail experience center' The Loop, de winkel van de toekomst van RetailDetail in Antwerpen, heeft op de Nacht van de KMO de trofee voor 'Idee van het jaar 2014' gewonnen.

Trofee voor opvallende ondernemers

Het evenement, een organisatie van de vzw Kmo Promoties, heeft als doel hulde te brengen aan verdienstelijke ondernemers in verschillende categorieën. Er worden daarbij in totaal zeven trofeeën uitgereikt aan ondernemers die zich in 2014 hebben weten te onderscheiden door hun aanpak en door hun resultaten.

 

In de categorie 'Idee van het jaar' ging dit jaar The Loop van RetailDetail, een showroom van de nieuwste technologische snufjes op retailvlak en de laatste inzichten in consumentengedrag, met de trofee naar huis. De andere genomineerden in dezelfde categorie waren Bubble Post uit Gent, Keyzee (digitale autosleutel) uit Brussel en Zusto uit Aartselaar.

 

De stemmen werden uitgebracht door de 500 aanwezige bedrijfsleiders in de Belle Epoquezaal van Hilton Hotel Antwerpen, nadat een jury een eerste selectie van genomineerden had gemaakt.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Unilever reorganiseert Field Sales-team in België

22/01/2018

Unilever Belgium reorganiseert haar Retail Field Sales-team, de winkelvertegenwoordigers van de FMCG-producent. Er gaan daarbij elf banen verloren, bevestigt het bedrijf aan de RetailDetail-redactie.

Zes Limburgse gemeenten willen handelskern versterken

22/01/2018

De Limburgse gemeenten Beringen, Bilzen, Leopoldsburg, Lommel, Maaseik en Tongeren lanceren een nieuw plan dat de handelskern in die gemeenten moet versterken Lokale handelaars zullen zelf kunnen meedenken rond de nieuwe strategie.

Dit zijn de populairste webshops in België

18/01/2018

Nieuwe cijfers brengen de favoriete webwinkels in kaart van de Belgische internetgebruikers in 2017. Amazon domineert, maar naast de grote internationale spelers zijn ook de tweedehandssites opvallend populair.  

LensGroup neemt twee Duitse webwinkels over

18/01/2018

Het Belgische LensGroup, moederbedrijf van online lenzenverkoper LensOnline, heeft twee Duitse webwinkels overgenomen. Het betreedt zo voor de eerste keer de Duitse markt, het vijfde Europese land voor de groep.

Wint jouw bedrijf de bpost Omnichannel Award 2018?

18/01/2018

Welke retailer volgt in 2018 Juttu op als winnaar van de bpost Omnichannel Award? Kandidaten kunnen zich nu aanmelden. De award wordt uitgereikt tijdens het Omnichannel Congress op 1 maart.

"Vijfde van alle aankopen wordt gedaan via digitale spraakassistenten”

17/01/2018

Kopen via spraakassistenten zoals Siri of Amazon Alexa wordt heel groot, meent Capgemini. Al 35% van de consumenten zou aan zogeheten ‘conversational commerce’ doen: kopen of bestellen via zo’n digitale spraakassistent.

Back to top