Mechelse Ecokoeriers breidt aantal services uit | RetailDetail

Mechelse Ecokoeriers breidt aantal services uit

Mechelse Ecokoeriers breidt aantal services uit

Het Mechelse Ecokoeriers, dat op een ecologische manier aankopen bij handelaars uit de binnenstad aan huis levert bij de klant, heeft zijn dienstverlening verder uitgebreid. Zo biedt het nu ook opslagplaatsen voor seizoensgebonden items aan.

Elke dag beschikbaar

Ecokoeriers breidt uit met de nieuwe dienst ‘In de box’: daarin kunnen klanten verschillende seizoensgebonden artikelen, zoals kerstversiering of tuinmeubelen, laten opslaan en die één keer per jaar laten leveren of ophalen door Ecokoeriers.

 

Consumenten die gaan winkelen in de Mechelse binnenstad, kunnen ook beroep doen op Ecokoeriers om hun boodschappen later aan huis te laten leveren. “Mensen denken nog te vaak dat het enkel kan op shoppingzondagen of tijdens de zaterdagse markt, maar onze twee fietskoeriers halen dagelijks boodschappen op bij Mechelse handelaars en bezorgen ze thuis in Mechelen en de deelgemeenten”, zeggen zaakvoerders Veerle De Wael en Inneke Vos aan madeinmechelen.be.

 

Shoppers mogen daarbij hun aankopen achterlaten in één van de deelnemende winkels en voor een bedrag van vijf euro wordt alles later aan huis geleverd. Voorlopig gaat het vooral over kleinere aankopen, maar Ecokoeriers test ook een elektrische wagen voor het vervoer van grotere items.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Omnichannel in retail: Hoe maak je de marketingafdeling echt omnichannel?

15/02/2018

De transitie naar een omnichannelorganisatie is cruciaal én dringend in de retailsector, ziet Peter Desmyttere, oprichter en CEO van Husky Marketing Planner: “In retail werken organisaties nog vaak in silo’s.” Hij geeft een concreet stappenplan op het Omnichannel Congress.

Amazon rekruteert 2.000 medewerkers in Frankrijk

15/02/2018

Het Franse filiaal van het Amerikaanse internetwarenhuis Amazon is op zoek naar 2.000 medewerkers om de sterke groei te kunnen bijbenen. Amazon.fr is niet alleen bij onze zuiderburen, maar ook in ons land de populairste webshop.

Gino Van Ossel: “Omnichannel kan wél rendabel zijn”

15/02/2018

Omnichannel is nog geen verworvenheid in retail: veel ketens blijven vasthangen aan hun fysieke winkelnetwerk en hebben niet de volledige klantreis in kaart. Toch zijn er ook inspirerende voorbeelden.

Prima jaar voor Decathlon dankzij sterke expansie

15/02/2018

In 2016 rondde Decathlon voor  het eerst de kaap van de 10 miljard euro omzet. Vorig jaar werd ook de grens van 11 miljard gesloopt, met dank aan een sterke internationale expansie.

Generatiewissel bij BIC op moeilijk moment

15/02/2018

Wissel aan de top bij Bic, de Franse specialist van wegwerpartikelen: huidig CEO Bruno Bich geeft de touwtjes in handen van zijn 39-jarige zoon Gonzalve. Die staat voor de moeilijke opdracht om de winstdaling een halt toe te roepen.

“Boycot selfscankassa’s” roepen Carrefour-vakbonden op

15/02/2018

Medewerkers van Carrefour hebben opgeroepen om selfscankassa’s te boycotten, uit protest tegen de geplande ontslagen bij de keten. Het blijft echter niet bij woorden: actievoerders hebben de selfscankassa’s in de hypermarkt in Bergen gesaboteerd.

Back to top