MediaSpecs en Roularta publiceren dossier over de toekomst van de media-industrie

MediaSpecs en Roularta publiceren dossier over de toekomst van de media-industrie

Ter gelegenheid van de vijfde verjaardag van MediaSpecs Hot News verschijnt er in Trends en Trends/Tendances op donderdag 3 december een katern van 32 pagina’s over de toekomst van de media-industrie in België.

‘Media 2020 - The future of the media industry’

In ‘Media 2020 - The future of the media industry’ geven 30 specialisten uit de sector, waaronder RetailDetail-oprichter Jorg Snoeck, hun mening over hoe zij denken dat de media- en reclame-industrie er binnen vijf jaar zal uitzien. Het dossier is gewijd aan de communicatiewereld en bevat interviews met diverse grote namen actief bij mediabureaus, adverteerders, reclamebureaus en de mediabedrijven zelf.

 

Zij hebben het onder andere over hoe technologie de markt overneemt, het vervagen van het onderscheid tussen online en offline en de bundeling van lokale krachten. Alle sectoren komen hierbij aan bod: televisie, radio, print, outdoor, retail, mobile, social media, programmatic buying en nog veel meer.

 

Het dossier helpt lezers om trends in de communicatiesector te begrijpen en richt zich niet alleen tot marketing-, communicatie- en PR-managers, maar tot alle bedrijfsleiders en managers die hun marktpositie willen behouden of versterken.

 

Media 2020 kwam tot stand in samenwerking met MediaSpecs. Bovenop de gebruikelijke oplage van 58.689 exemplaren zorgt uitgever Roularta bovendien voor een extra verdeling van 1.000 exemplaren op het jaarlijkse STIMA Congres op 4 en 5 december in Gent.

 

Klik hier om de volledige bijdrage van Jorg Snoeck over de toekomst van de winkel te lezen. 

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Eerste winkels The Mint openen deuren

18/10/2017

De eerste winkels in The Mint, het vernieuwde Muntcentrum in Brussel, hebben de deuren geopend. Iam en Nyx kregen de primeur, morgen en overmorgen zullen nog een aantal merken hun voorbeeld volgen.

RetailDetail Magazine #5 staat online

18/10/2017

Op de cover van de oktobereditie van RetailDetail Magazine prijkt de nieuwe CEO van e5 mode, Alexander Talpe. Verder in dit nummer: een uitgebreid dossier over winkelvastgoed en stadsmobiliteit.

Nederlandse brillenverkoper Eyelove nu ook in België

18/10/2017

Het Nederlandse Eyelove, een prijzenbreker op de brillenmarkt, opent vandaag zijn eerste twee winkels in België. Daarnaast worden er ook al gesprekken gevoerd om snel nog meer vestigingen te openen.

Richemont verwacht forse winststijging voor eerste halfjaar

17/10/2017

Het Zwitserse luxebedrijf Richemont, eigenaar van onder andere horlogemerk Cartier, verwacht dat de winst voor de eerste helft van het boekjaar met maar liefst 80% de hoogte in gaat. De omzet gaat met meer dan 10% vooruit.

“Klantenkaarten leveren amper iets op”

17/10/2017

Klantenkaarten leveren trouwe klanten amper iets op: dat is de conclusie die Het Belang van Limburg trekt na een onderzoek bij twintig grote ketens. Die ketens zeggen dan weer dat de krant te weinig rekening houdt met persoonlijke promoties.

Safe.Shop is nieuw wereldwijd e-commercekeurmerk

16/10/2017

Met Safe.Shop is het eerste wereldwijde keurmerk voor de e-commercesector gelanceerd. Momenteel zijn er nog maar twaalf landen aangesloten, maar dat aantal moet in de toekomst flink uitgebreid worden.

Back to top