Nieuwe marketingmanager voor Royal Auping Belux | RetailDetail

Nieuwe marketingmanager voor Royal Auping Belux

Nieuwe marketingmanager voor Royal Auping Belux

Bart Van den Notelaer maakt de overstap van Clear Channel naar Royal Auping Belux, waar hij op 9 mei aan de slag zal gaan als de nieuwe marketingmanager.

Implementatie digitale oplossingen

Zijn belangrijkste taak wordt om het omnichannel communicatiemodel vorm te geven. Dankzij de ontwikkeling van dat communicatiemodel moeten de app van Auping, print en de tv-campagnes elkaar blijven versterken.

 

Ook bij Clear Channel was Van den Notelaer verantwoordelijk voor de implementatie van alle digitale oplossingen: zo was hij de man achter de digitale schermen in de grootste treinstations en het I-CONIC scherm op het De Brouckèreplein in Brussel, het grootste interactieve scherm in België. Dankzij zijn functie bij Clear Channel heeft Van den Notelaer een uitgebreid netwerk contacten opgebouwd binnen de creatieve en media-agentschappen en was hij bovendien nauw betrokken bij de nieuwe productlanceringen.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Britten noemen Roeselare bij inspirerendste winkelsteden ter wereld

26/04/2018

Niet Brugge, Antwerpen of Gent, maar wel Roeselare prijkt in een Britse lijst van inspirerendste winkelsteden ter wereld. De West-Vlamingen charmeerden retailexperts met hun doordachte mix van shoppinginitiatieven.

Hogere omzet GrandVision door overnames

26/04/2018

GrandVision sluit het eerste kwartaal van 2018 af met een omzetgroei van 8%, die het bedrijf wel grotendeels dankt aan overnames. De optiekketen ziet haar operationele winst wel lichtjes dalen ten opzichte van een jaar eerder.

Sociaal akkoord bij Carrefour in Frankrijk

26/04/2018

Terwijl bij Carrefour België bonden en directie deze week een eerste keer rond de tafel hebben gezeten, is er in Frankrijk al een akkoord getekend over het sociaal plan en de vrijwillige vertrekkers.

BeCommerce introduceert keurmerk voor B2B-webshops

26/04/2018

Branchevereniging BeCommerce heeft een nieuw logo en een nieuw keurmerk voor B2B-webshops voorgesteld. Het is volgens de organisatie het eerste keurmerk in België voor business-to-business e-commercespelers.

Zo pakt Fun het artikelbeheer van de webshop aan

24/04/2018

Voor speelgoed- en feestwinkel Fun wordt e-commerce almaar belangrijker. De grootste uitdaging: de productspecificaties van het sterk groeiende en wisselende assortiment onderhouden. De oplossing: doorgedreven automatisering.

Blokker onthoofd: CEO Holding en CEO België stappen op

24/04/2018

Het einde lijkt nabij voor de Nederlandse winkelketen en holding Blokker. CEO Casper Meijer maakt vandaag bekend dat hij eind juni opstapt bij Blokker Holding, CEO Belux Bernd Bosch vertrekt zelfs meteen.