Nieuwe marketingmanager voor Royal Auping Belux | RetailDetail

Nieuwe marketingmanager voor Royal Auping Belux

Nieuwe marketingmanager voor Royal Auping Belux

Bart Van den Notelaer maakt de overstap van Clear Channel naar Royal Auping Belux, waar hij op 9 mei aan de slag zal gaan als de nieuwe marketingmanager.

Implementatie digitale oplossingen

Zijn belangrijkste taak wordt om het omnichannel communicatiemodel vorm te geven. Dankzij de ontwikkeling van dat communicatiemodel moeten de app van Auping, print en de tv-campagnes elkaar blijven versterken.

 

Ook bij Clear Channel was Van den Notelaer verantwoordelijk voor de implementatie van alle digitale oplossingen: zo was hij de man achter de digitale schermen in de grootste treinstations en het I-CONIC scherm op het De Brouckèreplein in Brussel, het grootste interactieve scherm in België. Dankzij zijn functie bij Clear Channel heeft Van den Notelaer een uitgebreid netwerk contacten opgebouwd binnen de creatieve en media-agentschappen en was hij bovendien nauw betrokken bij de nieuwe productlanceringen.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


KaDeTe, ’s werelds eerste startup-supermarkt, opent in Berlijn

22/02/2018

In Berlijn opent volgende maand KaDeTe, ’s werelds eerste startupsupermarkt. De fysieke marktplaats geeft startende merken en bedrijven de kans om in contact te komen met zowel consumenten als inkopers.

"Geen grote verrassing" mocht Unilever voor Rotterdam kiezen

22/02/2018

Volgens de Financial Times maakt Rotterdam en niet Londen de meeste kans om het hoofdkantoor van het Brits-Nederlandse Unilever te krijgen. De zakenkrant baseert zich daarvoor op bronnen uit politieke middens.

Recordcijfers voor Henkel

22/02/2018

Het Duitse Henkel heeft er een sterk 2017 opzitten, met zowel op vlak van omzet als op vlak van winst absolute recordcijfers. Zo wist het bedrijf voor het eerst de grens van 20 miljard euro omzet te doorbreken.

Go Sport ontvouwt grootse internationale plannen

22/02/2018

De Franse sportretailer Go Sport, in ons land actief met twaalf winkels, koestert ambitieuze expansieplannen. Binnen Europa worden Spanje en Polen de speerpunten, daarbuiten zet de groep in op Marokko en India.

Walmart kan online groei niet aanhouden

21/02/2018

De Amerikaanse retailreus Walmart heeft in het laatste kwartaal van 2017 een teleurstellende online groei gekend. De online omzet steeg nog wel met een kwart, maar dat was een stuk minder dan verwacht.

Brugge bindt strijd aan met toeristenwinkeltjes

21/02/2018

Als het van het Brugse Open VLD Plus afhangt, komt er een verbod op nieuwe winkeltjes die mikken op toeristen in de binnenstad. Brugge zou zo een voorbeeld nemen aan Amsterdam.

Back to top