Nieuwe marketingmanager voor Royal Auping Belux | RetailDetail

Nieuwe marketingmanager voor Royal Auping Belux

Nieuwe marketingmanager voor Royal Auping Belux

Bart Van den Notelaer maakt de overstap van Clear Channel naar Royal Auping Belux, waar hij op 9 mei aan de slag zal gaan als de nieuwe marketingmanager.

Implementatie digitale oplossingen

Zijn belangrijkste taak wordt om het omnichannel communicatiemodel vorm te geven. Dankzij de ontwikkeling van dat communicatiemodel moeten de app van Auping, print en de tv-campagnes elkaar blijven versterken.

 

Ook bij Clear Channel was Van den Notelaer verantwoordelijk voor de implementatie van alle digitale oplossingen: zo was hij de man achter de digitale schermen in de grootste treinstations en het I-CONIC scherm op het De Brouckèreplein in Brussel, het grootste interactieve scherm in België. Dankzij zijn functie bij Clear Channel heeft Van den Notelaer een uitgebreid netwerk contacten opgebouwd binnen de creatieve en media-agentschappen en was hij bovendien nauw betrokken bij de nieuwe productlanceringen.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Erotiekketen Christine le Duc wil weer verleiden

14/08/2018

De keten van eroticashops Christine le Duc wil in Nederlandse handen een nieuwe verleidingspoging wagen. Gered uit het failliete concern Beate Uhse, zet de retailer haar zinnen op de Belgische en Nederlandse markt.

Amazon mag levering volgende dag niet garanderen

13/08/2018

De Britse reclamewaakhond heeft het niet voor Amazons belofte om bestellingen van Prime-leden de volgende dag te zullen leveren. Tijdens de feestdagen vorig jaar waren er vertragingen, dus moet Amazon de garantie schrappen.

RetailDetail Day 2018: geobsedeerd door de klant

13/08/2018

Meer dan ooit staat de klant hoog op de agenda van retailers en merken. Maar is dat niet altijd zo geweest? De RetailDetail Day kijkt voorbij de hype en peilt naar de essentie van klantgericht ondernemen in het digitale tijdperk.

Hoe koopt de consument van morgen?

09/08/2018

Wist je dat winkelen en kopen twee verschillende activiteiten zijn geworden? De weg die de klant van de toekomst aflegt, ziet er helemaal anders uit. Beleef hem zelf in een Inspiration Tour van retailhub en dompel je onder in 1.250 m² innovatie. 

Decathlon neemt Zwitserse sportketen Athleticum over

09/08/2018

Decathlon neemt de Zwitserse sportketen Athleticum over. Verkoper Maus Frères krijgt een minderheidsbelang in Decathlon Zwitserland, een overnamebedrag is niet meegedeeld.

Prima halfjaar voor Rakuten

09/08/2018

De Japanse e-commercereus Rakuten, ’s werelds nummer 5 gemeten naar handelsvolume, zag zowel zijn omzet als zijn winst de voorbije zes maanden flink toenemen. Intussen gaat de groep zijn interne structuur grondig reorganiseren om sneller te kunnen inspelen op de almaar sneller wijzigende marktomstandigheden.