Nog maar vijf tafels beschikbaar voor RetailDetail RetailDay

Nog maar vijf tafels beschikbaar voor RetailDetail RetailDay

Volgende week is het al zover: dan gaat de eerste editie van de RetailDetail RetailDay, op 25 september in de Kinepolis in Antwerpen, door. De inschrijvingen lopen als een trein, dus wie er nog bij wil zijn, kan zich maar beter haasten!

Groots opgevat

De eerste RetailDetail RetailDay is een gloednieuw concept van RetailDetail om professionals die actief zijn in de retailsector bij elkaar te brengen. En dat het al meteen groots wordt opgevat, mag duidelijk zijn.

 

Als key-note sprekers biedt de RetailDetail RetailDay immers heel wat internationale topmanagers in de retailsector aan, zoals Philip Mountford (CEO Hunkemöller), Ward Van Duffel (vicepresident ‘direct to consumer’ LEGO Group) en Peter Van den Steen (e-commerceadviseur Osudio).

 

Bovendien brengt het congres ook tal van experten in marketing en communicatie, waaronder expert in etnomarketing Rachid Lamrabat (Trendwolves), ‘corporate storyteller’ Raf Stevens (Brandheroes) en mediakenner Olivier Lemaire (managing director Mediabrands Audience Platform).

 

Ideeën waar mensen mee aan de slag kunnen

Dit alles om retailers te inspireren en verfrissende ideeën aan te reiken in deze hectische tijden, want zoals Vlerick-docent en dagvoorzitter Gino Van Ossel het stelt: “We voelen aan dat retailers inspiratie zoeken. In deze tijden is iedereen zoekende en de vraag naar ideeën waar marketeers en ondernemers zelf mee aan de slag kunnen, is groot.”

 

Op de RetailDetail RetailDay is daarom bewust gekozen om breed te gaan en te focussen op het inhoudelijke: “We willen mensen prikkelen met concrete informatie en inspiratie. Het draait om innovatieve succesverhalen die we met de sector willen delen,” aldus Gino Van Ossel.

 

Boek nog snel een eigen tafel

De formule wordt alvast gesmaakt, aangezien de reservaties in groten getale binnenstromen. Zo biedt RetailDetail deze keer ook de mogelijkheid aan om een tafel te reserveren op het evenement, zodat wie wil tijdens de lunch met klanten of medewerkers aan één tafel kan zitten, en er zijn reeds nu nog maar vijf tafels beschikbaar...

 

De eerste RetailDetail RetailDay is met andere woorden nu al een succes! Wees er dus snel bij om nog een tafel of een plaatsje te reserveren. Neem voor meer info over de tafelboekingen contact op met rebecca@retaildetail.be of telefonisch via 03 500 89 59. Voor individuele reservaties kan je terecht op onze event-website.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Dit zijn de populairste webshops in België

18/01/2018

Nieuwe cijfers brengen de favoriete webwinkels in kaart van de Belgische internetgebruikers in 2017. Amazon domineert, maar naast de grote internationale spelers zijn ook de tweedehandssites opvallend populair.  

LensGroup neemt twee Duitse webwinkels over

18/01/2018

Het Belgische LensGroup, moederbedrijf van online lenzenverkoper LensOnline, heeft twee Duitse webwinkels overgenomen. Het betreedt zo voor de eerste keer de Duitse markt, het vijfde Europese land voor de groep.

Wint jouw bedrijf de bpost Omnichannel Award 2018?

18/01/2018

Welke retailer volgt in 2018 Juttu op als winnaar van de bpost Omnichannel Award? Kandidaten kunnen zich nu aanmelden. De award wordt uitgereikt tijdens het Omnichannel Congress op 1 maart.

"Vijfde van alle aankopen wordt gedaan via digitale spraakassistenten”

17/01/2018

Kopen via spraakassistenten zoals Siri of Amazon Alexa wordt heel groot, meent Capgemini. Al 35% van de consumenten zou aan zogeheten ‘conversational commerce’ doen: kopen of bestellen via zo’n digitale spraakassistent.

Britse supermarktketen Iceland geeft plastic de zak

17/01/2018

De Britse diepvriesketen Iceland schrapt als eerste supermarktketen alle plasticverpakkingen van zijn huismerken. Tegen 2023 moeten alle 1400 huismerkproducten verpakt worden in een duurzamer alternatief voor plastic, zoals karton en papier.

Wibra weet weer wat winst is

17/01/2018

Budgetketen Wibra heeft in 2016 opnieuw winst weten te maken, nadat het de voorbije jaren vooral verliezen had moeten slikken. De omzet blijft wel in dalende lijn en voorlopig lijkt het er niet op dat die trend gaat keren.

Back to top