Nog maar vijf tafels beschikbaar voor RetailDetail RetailDay | RetailDetail

Nog maar vijf tafels beschikbaar voor RetailDetail RetailDay

Nog maar vijf tafels beschikbaar voor RetailDetail RetailDay

Volgende week is het al zover: dan gaat de eerste editie van de RetailDetail RetailDay, op 25 september in de Kinepolis in Antwerpen, door. De inschrijvingen lopen als een trein, dus wie er nog bij wil zijn, kan zich maar beter haasten!

Groots opgevat

De eerste RetailDetail RetailDay is een gloednieuw concept van RetailDetail om professionals die actief zijn in de retailsector bij elkaar te brengen. En dat het al meteen groots wordt opgevat, mag duidelijk zijn.

 

Als key-note sprekers biedt de RetailDetail RetailDay immers heel wat internationale topmanagers in de retailsector aan, zoals Philip Mountford (CEO Hunkemöller), Ward Van Duffel (vicepresident ‘direct to consumer’ LEGO Group) en Peter Van den Steen (e-commerceadviseur Osudio).

 

Bovendien brengt het congres ook tal van experten in marketing en communicatie, waaronder expert in etnomarketing Rachid Lamrabat (Trendwolves), ‘corporate storyteller’ Raf Stevens (Brandheroes) en mediakenner Olivier Lemaire (managing director Mediabrands Audience Platform).

 

Ideeën waar mensen mee aan de slag kunnen

Dit alles om retailers te inspireren en verfrissende ideeën aan te reiken in deze hectische tijden, want zoals Vlerick-docent en dagvoorzitter Gino Van Ossel het stelt: “We voelen aan dat retailers inspiratie zoeken. In deze tijden is iedereen zoekende en de vraag naar ideeën waar marketeers en ondernemers zelf mee aan de slag kunnen, is groot.”

 

Op de RetailDetail RetailDay is daarom bewust gekozen om breed te gaan en te focussen op het inhoudelijke: “We willen mensen prikkelen met concrete informatie en inspiratie. Het draait om innovatieve succesverhalen die we met de sector willen delen,” aldus Gino Van Ossel.

 

Boek nog snel een eigen tafel

De formule wordt alvast gesmaakt, aangezien de reservaties in groten getale binnenstromen. Zo biedt RetailDetail deze keer ook de mogelijkheid aan om een tafel te reserveren op het evenement, zodat wie wil tijdens de lunch met klanten of medewerkers aan één tafel kan zitten, en er zijn reeds nu nog maar vijf tafels beschikbaar...

 

De eerste RetailDetail RetailDay is met andere woorden nu al een succes! Wees er dus snel bij om nog een tafel of een plaatsje te reserveren. Neem voor meer info over de tafelboekingen contact op met rebecca@retaildetail.be of telefonisch via 03 500 89 59. Voor individuele reservaties kan je terecht op onze event-website.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Ex-Delhaizebaas Denis Knoops hoofdaandeelhouder 1PopUpStore

24/05/2018

Er is nog leven na Delhaize. Denis Knoops, die vorig jaar als CEO de baan moest ruimen bij Delhaize België, is hoofdaandeelhouder geworden van 1PopUpStore, het bedrijf achter Chronostock, de specialist in het openen van tijdelijke winkels.

Retailsector eist maatregelen tegen territoriale leveringsbeperkingen

23/05/2018

Grote leveranciers misbruiken hun dominante positie om retailers te dwingen zich enkel te bevoorraden in het land waar ze actief zijn, blijkt uit een nieuwe Benelux-studie. Zo houden ze internationale prijsverschillen in stand.

Decathlon opent dertigste winkel in Nijvel

23/05/2018

Decathlon opent zijn dertigste Belgische vestiging in het winkelcentrum Shopping Nivelles in Nijvel. In september opent de winkel de deuren, maar in afwachting daarvan is er een tijdelijke digitale Connect-shop voor online bestellingen.

“Data geven de controle terug aan trade marketeers”

23/05/2018

Voor merkfabrikanten is het een hele klus om assortimenten, prijzen en promoties in hun categorie te monitoren bij offline en online retailers. De Belgische startup Daltix verzamelt deze vitale informatie automatisch in overzichtelijke dashboards.

Shop for Geek ziet potentieel voor 25 winkels

22/05/2018

Na recente openingen in Aalst en Namen staat de teller al op dertien winkels voor Shop for Geek, de winkelformule voor gadgets en merchandisingartikelen. Dat moeten er snel een 25-tal worden. De retailer pakt nu ook de Franse markt aan.

Eigenaar 3i wil Action toch voor zichzelf houden

22/05/2018

Investeerder 3i wil Action dan toch helemaal houden. Hoewel de eigenaar van de discountketen vorige week liet uitschijnen een koper te zoeken voor een deel van zijn participatie in Action, ontkent 3i dat nu.