Nog maar vijf tafels beschikbaar voor RetailDetail RetailDay

Nog maar vijf tafels beschikbaar voor RetailDetail RetailDay

Volgende week is het al zover: dan gaat de eerste editie van de RetailDetail RetailDay, op 25 september in de Kinepolis in Antwerpen, door. De inschrijvingen lopen als een trein, dus wie er nog bij wil zijn, kan zich maar beter haasten!

Groots opgevat

De eerste RetailDetail RetailDay is een gloednieuw concept van RetailDetail om professionals die actief zijn in de retailsector bij elkaar te brengen. En dat het al meteen groots wordt opgevat, mag duidelijk zijn.

 

Als key-note sprekers biedt de RetailDetail RetailDay immers heel wat internationale topmanagers in de retailsector aan, zoals Philip Mountford (CEO Hunkemöller), Ward Van Duffel (vicepresident ‘direct to consumer’ LEGO Group) en Peter Van den Steen (e-commerceadviseur Osudio).

 

Bovendien brengt het congres ook tal van experten in marketing en communicatie, waaronder expert in etnomarketing Rachid Lamrabat (Trendwolves), ‘corporate storyteller’ Raf Stevens (Brandheroes) en mediakenner Olivier Lemaire (managing director Mediabrands Audience Platform).

 

Ideeën waar mensen mee aan de slag kunnen

Dit alles om retailers te inspireren en verfrissende ideeën aan te reiken in deze hectische tijden, want zoals Vlerick-docent en dagvoorzitter Gino Van Ossel het stelt: “We voelen aan dat retailers inspiratie zoeken. In deze tijden is iedereen zoekende en de vraag naar ideeën waar marketeers en ondernemers zelf mee aan de slag kunnen, is groot.”

 

Op de RetailDetail RetailDay is daarom bewust gekozen om breed te gaan en te focussen op het inhoudelijke: “We willen mensen prikkelen met concrete informatie en inspiratie. Het draait om innovatieve succesverhalen die we met de sector willen delen,” aldus Gino Van Ossel.

 

Boek nog snel een eigen tafel

De formule wordt alvast gesmaakt, aangezien de reservaties in groten getale binnenstromen. Zo biedt RetailDetail deze keer ook de mogelijkheid aan om een tafel te reserveren op het evenement, zodat wie wil tijdens de lunch met klanten of medewerkers aan één tafel kan zitten, en er zijn reeds nu nog maar vijf tafels beschikbaar...

 

De eerste RetailDetail RetailDay is met andere woorden nu al een succes! Wees er dus snel bij om nog een tafel of een plaatsje te reserveren. Neem voor meer info over de tafelboekingen contact op met rebecca@retaildetail.be of telefonisch via 03 500 89 59. Voor individuele reservaties kan je terecht op onze event-website.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Categoriewinnaars ‘Qrf Retailer of the Year 2017-2018’ bekend

22/09/2017

Gisteren maakte Qrf City Retail de veertig winnaars bekend van de Beste Winkelketen van België voor 2017-18. Klanten vinden betrouwbaarheid het allerbelangrijkst bij webshops, klantvriendelijkheid kan het verschil maken in fysieke winkels.

A.S. Adventure en Juttu samen in Brusselse flagshipstore

22/09/2017

A.S. Adventure en zusterketen Juttu gaan in maart van volgend jaar een gezamenlijke winkel openen in Brussel. Ze nemen daarbij het voormalige pand van Marks & Spencer aan de Guldenvlieslaan over.

Laatste kans voor vroegboekkorting Shoptalk Europe

21/09/2017

(publireportage) Shoptalk Europe, de beurs voor retailinnovatie, toont van 8 tot 11 oktober 2017 in Kopenhagen via trends, technologieën en businessmodellen hoe consumenten ontdekken, winkelen en kopen in deze tijd van digitale disruptie.

Costco Wholesale ontvouwt ambitieuze Franse plannen

21/09/2017

Drie maanden na de succesvolle opening van zijn eerste Franse vestiging kondigt de Amerikaanse ‘member only’-supermarktketen Costco Wholefoods al een tweede verkooppunt aan. Costco wil op termijn naar minstens een achttal vestigingen bij onze zuiderburen.

Telenet en SBS brengen ‘tv-reclame op maat’

21/09/2017

Operator Telenet en tv-bedrijf SBS Belgium hebben hun testfase rond ‘gepersonaliseerde tv-reclame’ afgerond en gaan het systeem nu uitrollen. Het gaat om een heuse primeur in Europa.

Toys ‘R’ Us dicht bij faillissement

18/09/2017

Volgens de Amerikaanse zakenkrant The Wall Street Journal staat de Amerikaanse speelgoedketen Toys ‘R’ Us dicht bij een faillissement. Dat is het gevolg van de toename van online verkoop van speelgoed en van strengere eisen die de leveranciers stellen.

Back to top