NRD Display wordt onderdeel van de IOC groep

NRD Display wordt onderdeel van de IOC groep

NRD Display heeft besloten om toe te treden tot de groep Indoor and Outdoor Communication (IOC). Door te profiteren van de kennis van IOC wil de Belgische displayleverancier zijn positie op de markt in de Benelux en Frankrijk verbeteren.

Actief in verschillende landen

De groep IOC is gespecialiseerd in het begeleiden van klanten op vlak van instore- en outdoor-communicatie, displays en point-of-salemateriaal. De groep is daarbij actief in Frankrijk, Duitsland, Spanje, Portugal, België en Nederland. In 2014 haalde het een omzet van ongeveer 50 miljoen euro.


NRD Display beschikt momenteel zelf over 5 productiesites in België en Frankrijk, waar het ongeveer 270 mensen in dienst heeft. Zijn hoofdkantoor heeft het in Beveren. Het bedrijf werd in 1980 opgericht en is sindsdien uitgebreid naar Frankrijk en Nederland. Het is gespecialiseerd in de ontwikkeling van promotionele displays voor in winkels.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Categoriewinnaars ‘Qrf Retailer of the Year 2017-2018’ bekend

22/09/2017

Gisteren maakte Qrf City Retail de veertig winnaars bekend van de Beste Winkelketen van België voor 2017-18. Klanten vinden betrouwbaarheid het allerbelangrijkst bij webshops, klantvriendelijkheid kan het verschil maken in fysieke winkels.

A.S. Adventure en Juttu samen in Brusselse flagshipstore

22/09/2017

A.S. Adventure en zusterketen Juttu gaan in maart van volgend jaar een gezamenlijke winkel openen in Brussel. Ze nemen daarbij het voormalige pand van Marks & Spencer aan de Guldenvlieslaan over.

Laatste kans voor vroegboekkorting Shoptalk Europe

21/09/2017

(publireportage) Shoptalk Europe, de beurs voor retailinnovatie, toont van 8 tot 11 oktober 2017 in Kopenhagen via trends, technologieën en businessmodellen hoe consumenten ontdekken, winkelen en kopen in deze tijd van digitale disruptie.

Costco Wholesale ontvouwt ambitieuze Franse plannen

21/09/2017

Drie maanden na de succesvolle opening van zijn eerste Franse vestiging kondigt de Amerikaanse ‘member only’-supermarktketen Costco Wholefoods al een tweede verkooppunt aan. Costco wil op termijn naar minstens een achttal vestigingen bij onze zuiderburen.

Telenet en SBS brengen ‘tv-reclame op maat’

21/09/2017

Operator Telenet en tv-bedrijf SBS Belgium hebben hun testfase rond ‘gepersonaliseerde tv-reclame’ afgerond en gaan het systeem nu uitrollen. Het gaat om een heuse primeur in Europa.

Toys ‘R’ Us dicht bij faillissement

18/09/2017

Volgens de Amerikaanse zakenkrant The Wall Street Journal staat de Amerikaanse speelgoedketen Toys ‘R’ Us dicht bij een faillissement. Dat is het gevolg van de toename van online verkoop van speelgoed en van strengere eisen die de leveranciers stellen.

Back to top