NRD Display wordt onderdeel van de IOC groep

NRD Display wordt onderdeel van de IOC groep

NRD Display heeft besloten om toe te treden tot de groep Indoor and Outdoor Communication (IOC). Door te profiteren van de kennis van IOC wil de Belgische displayleverancier zijn positie op de markt in de Benelux en Frankrijk verbeteren.

Actief in verschillende landen

De groep IOC is gespecialiseerd in het begeleiden van klanten op vlak van instore- en outdoor-communicatie, displays en point-of-salemateriaal. De groep is daarbij actief in Frankrijk, Duitsland, Spanje, Portugal, België en Nederland. In 2014 haalde het een omzet van ongeveer 50 miljoen euro.


NRD Display beschikt momenteel zelf over 5 productiesites in België en Frankrijk, waar het ongeveer 270 mensen in dienst heeft. Zijn hoofdkantoor heeft het in Beveren. Het bedrijf werd in 1980 opgericht en is sindsdien uitgebreid naar Frankrijk en Nederland. Het is gespecialiseerd in de ontwikkeling van promotionele displays voor in winkels.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Dit zijn de populairste webshops in België

18/01/2018

Nieuwe cijfers brengen de favoriete webwinkels in kaart van de Belgische internetgebruikers in 2017. Amazon domineert, maar naast de grote internationale spelers zijn ook de tweedehandssites opvallend populair.  

LensGroup neemt twee Duitse webwinkels over

18/01/2018

Het Belgische LensGroup, moederbedrijf van online lenzenverkoper LensOnline, heeft twee Duitse webwinkels overgenomen. Het betreedt zo voor de eerste keer de Duitse markt, het vijfde Europese land voor de groep.

Wint jouw bedrijf de bpost Omnichannel Award 2018?

18/01/2018

Welke retailer volgt in 2018 Juttu op als winnaar van de bpost Omnichannel Award? Kandidaten kunnen zich nu aanmelden. De award wordt uitgereikt tijdens het Omnichannel Congress op 1 maart.

"Vijfde van alle aankopen wordt gedaan via digitale spraakassistenten”

17/01/2018

Kopen via spraakassistenten zoals Siri of Amazon Alexa wordt heel groot, meent Capgemini. Al 35% van de consumenten zou aan zogeheten ‘conversational commerce’ doen: kopen of bestellen via zo’n digitale spraakassistent.

Britse supermarktketen Iceland geeft plastic de zak

17/01/2018

De Britse diepvriesketen Iceland schrapt als eerste supermarktketen alle plasticverpakkingen van zijn huismerken. Tegen 2023 moeten alle 1400 huismerkproducten verpakt worden in een duurzamer alternatief voor plastic, zoals karton en papier.

Wibra weet weer wat winst is

17/01/2018

Budgetketen Wibra heeft in 2016 opnieuw winst weten te maken, nadat het de voorbije jaren vooral verliezen had moeten slikken. De omzet blijft wel in dalende lijn en voorlopig lijkt het er niet op dat die trend gaat keren.

Back to top