Op zoek naar praktische inzichten voor meer omzet en rendement?

Op zoek naar praktische inzichten voor meer omzet en rendement?

(publireportage) SBM organiseert op dinsdag 29 september vanaf 14u00 een zeer praktisch geïnspireerd middagseminar voor iedereen die leiding neemt en geeft op de winkelvloer.

Drie onderwerpen

In het programma “Medewerkers maken de winst - Het inzetten van menselijk kapitaal op de winkelvloer” verdiepen retailprofessionals zich in een aantal domeinen waarin u de investering in uw personeel optimaal kunt laten renderen. Volgende onderwerpen komen tijdens de middag aan bod:
* Haal concurrentievoordeel met uw winkel en uw personeel door effectief gebruik van de klant- en winkeldata waarover u reeds beschikt
* Offline versus online : geëngageerde verkoopmedewerkers maken het verschil
* Het beste anti-diefstalsysteem zijn uw medewerkers zelf.

 

Klik hier voor alle info over het seminar en de inhoud van de verschillende onderwerpen. Wanneer u nog vragen heeft, neem contact met Ellen Claeys op 050 40 30 90 of via ellen.claeys@sbmopleidingen.be.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Dit zijn de populairste webshops in België

18/01/2018

Nieuwe cijfers brengen de favoriete webwinkels in kaart van de Belgische internetgebruikers in 2017. Amazon domineert, maar naast de grote internationale spelers zijn ook de tweedehandssites opvallend populair.  

LensGroup neemt twee Duitse webwinkels over

18/01/2018

Het Belgische LensGroup, moederbedrijf van online lenzenverkoper LensOnline, heeft twee Duitse webwinkels overgenomen. Het betreedt zo voor de eerste keer de Duitse markt, het vijfde Europese land voor de groep.

Wint jouw bedrijf de bpost Omnichannel Award 2018?

18/01/2018

Welke retailer volgt in 2018 Juttu op als winnaar van de bpost Omnichannel Award? Kandidaten kunnen zich nu aanmelden. De award wordt uitgereikt tijdens het Omnichannel Congress op 1 maart.

"Vijfde van alle aankopen wordt gedaan via digitale spraakassistenten”

17/01/2018

Kopen via spraakassistenten zoals Siri of Amazon Alexa wordt heel groot, meent Capgemini. Al 35% van de consumenten zou aan zogeheten ‘conversational commerce’ doen: kopen of bestellen via zo’n digitale spraakassistent.

Britse supermarktketen Iceland geeft plastic de zak

17/01/2018

De Britse diepvriesketen Iceland schrapt als eerste supermarktketen alle plasticverpakkingen van zijn huismerken. Tegen 2023 moeten alle 1400 huismerkproducten verpakt worden in een duurzamer alternatief voor plastic, zoals karton en papier.

Wibra weet weer wat winst is

17/01/2018

Budgetketen Wibra heeft in 2016 opnieuw winst weten te maken, nadat het de voorbije jaren vooral verliezen had moeten slikken. De omzet blijft wel in dalende lijn en voorlopig lijkt het er niet op dat die trend gaat keren.

Back to top