Op zoek naar praktische inzichten voor meer omzet en rendement?

Op zoek naar praktische inzichten voor meer omzet en rendement?

(publireportage) SBM organiseert op dinsdag 29 september vanaf 14u00 een zeer praktisch geïnspireerd middagseminar voor iedereen die leiding neemt en geeft op de winkelvloer.

Drie onderwerpen

In het programma “Medewerkers maken de winst - Het inzetten van menselijk kapitaal op de winkelvloer” verdiepen retailprofessionals zich in een aantal domeinen waarin u de investering in uw personeel optimaal kunt laten renderen. Volgende onderwerpen komen tijdens de middag aan bod:
* Haal concurrentievoordeel met uw winkel en uw personeel door effectief gebruik van de klant- en winkeldata waarover u reeds beschikt
* Offline versus online : geëngageerde verkoopmedewerkers maken het verschil
* Het beste anti-diefstalsysteem zijn uw medewerkers zelf.

 

Klik hier voor alle info over het seminar en de inhoud van de verschillende onderwerpen. Wanneer u nog vragen heeft, neem contact met Ellen Claeys op 050 40 30 90 of via ellen.claeys@sbmopleidingen.be.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Categoriewinnaars ‘Qrf Retailer of the Year 2017-2018’ bekend

22/09/2017

Gisteren maakte Qrf City Retail de veertig winnaars bekend van de Beste Winkelketen van België voor 2017-18. Klanten vinden betrouwbaarheid het allerbelangrijkst bij webshops, klantvriendelijkheid kan het verschil maken in fysieke winkels.

A.S. Adventure en Juttu samen in Brusselse flagshipstore

22/09/2017

A.S. Adventure en zusterketen Juttu gaan in maart van volgend jaar een gezamenlijke winkel openen in Brussel. Ze nemen daarbij het voormalige pand van Marks & Spencer aan de Guldenvlieslaan over.

Laatste kans voor vroegboekkorting Shoptalk Europe

21/09/2017

(publireportage) Shoptalk Europe, de beurs voor retailinnovatie, toont van 8 tot 11 oktober 2017 in Kopenhagen via trends, technologieën en businessmodellen hoe consumenten ontdekken, winkelen en kopen in deze tijd van digitale disruptie.

Costco Wholesale ontvouwt ambitieuze Franse plannen

21/09/2017

Drie maanden na de succesvolle opening van zijn eerste Franse vestiging kondigt de Amerikaanse ‘member only’-supermarktketen Costco Wholefoods al een tweede verkooppunt aan. Costco wil op termijn naar minstens een achttal vestigingen bij onze zuiderburen.

Telenet en SBS brengen ‘tv-reclame op maat’

21/09/2017

Operator Telenet en tv-bedrijf SBS Belgium hebben hun testfase rond ‘gepersonaliseerde tv-reclame’ afgerond en gaan het systeem nu uitrollen. Het gaat om een heuse primeur in Europa.

Toys ‘R’ Us dicht bij faillissement

18/09/2017

Volgens de Amerikaanse zakenkrant The Wall Street Journal staat de Amerikaanse speelgoedketen Toys ‘R’ Us dicht bij een faillissement. Dat is het gevolg van de toename van online verkoop van speelgoed en van strengere eisen die de leveranciers stellen.

Back to top