Optica lanceert eigen webshop

Optica lanceert eigen webshop

Zestien Belgische optiekzaken gaan voortaan verder onder één naam: Optica. Daarbij openen ze meteen een eigen webwinkel, waar klanten tot vier brilmonturen gratis kunnen laten leveren om ze thuis uit te testen.

Twee weken testen

Klanten die op de webshop van Optica brilmonturen bestellen, kunnen die twee weken uittesten. Daarna kunnen de monturen zonder extra kost worden teruggestuurd of naar één van de winkels worden gebracht. Optica wil zo dat klanten een montuur goed kunnen testen, zodat ze later geen spijt krijgen van hun aankoop. Daarmee biedt Optica dezelfde service als onder andere het Duitse Mister Spex.

 

De winkels van Optica zijn onder andere te vinden in Aalst, La Louvière, Luik, Tienen en in Sint-Niklaas. Wie een bestelling plaatst op de webwinkel, kan die gratis aan huis laten leveren vanaf 50 euro.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Dit zijn de populairste webshops in België

18/01/2018

Nieuwe cijfers brengen de favoriete webwinkels in kaart van de Belgische internetgebruikers in 2017. Amazon domineert, maar naast de grote internationale spelers zijn ook de tweedehandssites opvallend populair.  

LensGroup neemt twee Duitse webwinkels over

18/01/2018

Het Belgische LensGroup, moederbedrijf van online lenzenverkoper LensOnline, heeft twee Duitse webwinkels overgenomen. Het betreedt zo voor de eerste keer de Duitse markt, het vijfde Europese land voor de groep.

Wint jouw bedrijf de bpost Omnichannel Award 2018?

18/01/2018

Welke retailer volgt in 2018 Juttu op als winnaar van de bpost Omnichannel Award? Kandidaten kunnen zich nu aanmelden. De award wordt uitgereikt tijdens het Omnichannel Congress op 1 maart.

"Vijfde van alle aankopen wordt gedaan via digitale spraakassistenten”

17/01/2018

Kopen via spraakassistenten zoals Siri of Amazon Alexa wordt heel groot, meent Capgemini. Al 35% van de consumenten zou aan zogeheten ‘conversational commerce’ doen: kopen of bestellen via zo’n digitale spraakassistent.

Britse supermarktketen Iceland geeft plastic de zak

17/01/2018

De Britse diepvriesketen Iceland schrapt als eerste supermarktketen alle plasticverpakkingen van zijn huismerken. Tegen 2023 moeten alle 1400 huismerkproducten verpakt worden in een duurzamer alternatief voor plastic, zoals karton en papier.

Wibra weet weer wat winst is

17/01/2018

Budgetketen Wibra heeft in 2016 opnieuw winst weten te maken, nadat het de voorbije jaren vooral verliezen had moeten slikken. De omzet blijft wel in dalende lijn en voorlopig lijkt het er niet op dat die trend gaat keren.

Back to top