Optica lanceert eigen webshop

Optica lanceert eigen webshop

Zestien Belgische optiekzaken gaan voortaan verder onder één naam: Optica. Daarbij openen ze meteen een eigen webwinkel, waar klanten tot vier brilmonturen gratis kunnen laten leveren om ze thuis uit te testen.

Twee weken testen

Klanten die op de webshop van Optica brilmonturen bestellen, kunnen die twee weken uittesten. Daarna kunnen de monturen zonder extra kost worden teruggestuurd of naar één van de winkels worden gebracht. Optica wil zo dat klanten een montuur goed kunnen testen, zodat ze later geen spijt krijgen van hun aankoop. Daarmee biedt Optica dezelfde service als onder andere het Duitse Mister Spex.

 

De winkels van Optica zijn onder andere te vinden in Aalst, La Louvière, Luik, Tienen en in Sint-Niklaas. Wie een bestelling plaatst op de webwinkel, kan die gratis aan huis laten leveren vanaf 50 euro.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


“Growth marketing is gewoon slimme marketing”

26/09/2017

(publireportage) Recycleert uw bedrijf ook het marketingplan van vorig jaar? Dan wordt het tijd om kennis te maken met ‘growth marketing’, op basis van data en slimme technologie, zegt Tom De Moor van Trigger.

Stakingen bij SportsDirect na aankondiging sluiting winkels

25/09/2017

Dit weekend zijn er bij 21 vestigingen van sportketen SportsDirect stakingen geweest. Die zijn het gevolg van de moeilijke onderhandelingen rond de sluiting van enkele winkels in België. Eerder was er ook al protest bij de Belgische hoofdzetel.

United Brands op rand van faillissement

25/09/2017

Sportketen United Brands zit in slechte papieren en heeft van de rechtbank van koophandel in Mechelen bescherming tegen haar schuldeisers gekregen. De keten heeft momenteel nog acht vestigingen in België.

Categoriewinnaars ‘Qrf Retailer of the Year 2017-2018’ bekend

22/09/2017

Gisteren maakte Qrf City Retail de veertig winnaars bekend van de Beste Winkelketen van België voor 2017-18. Klanten vinden betrouwbaarheid het allerbelangrijkst bij webshops, klantvriendelijkheid kan het verschil maken in fysieke winkels.

A.S. Adventure en Juttu samen in Brusselse flagshipstore

22/09/2017

A.S. Adventure en zusterketen Juttu gaan in maart van volgend jaar een gezamenlijke winkel openen in Brussel. Ze nemen daarbij het voormalige pand van Marks & Spencer aan de Guldenvlieslaan over.

Laatste kans voor vroegboekkorting Shoptalk Europe

21/09/2017

(publireportage) Shoptalk Europe, de beurs voor retailinnovatie, toont van 8 tot 11 oktober 2017 in Kopenhagen via trends, technologieën en businessmodellen hoe consumenten ontdekken, winkelen en kopen in deze tijd van digitale disruptie.

Back to top