Orchestra opent grootste Europese babywinkel | RetailDetail

Orchestra opent grootste Europese babywinkel

Orchestra opent grootste Europese babywinkel

De Franse kinderkledingketen Orchestra opent op 29 augustus een megastore van 5.000 m² in Brussel. Het zegt daarmee de grootste Europese winkel voor babyartikelen, mode en speelgoed te hebben.

Alle aspecten van Orchestra

De winkel in Brussel zal opgedeeld zijn in verschillende segmenten, waar klanten meer dan 10.000 producten van 200 merken kunnen vinden. Zo is er 800 m² ruimte voor kindermode, die al 20 jaar het belangrijkste aspect van het bedrijf vertegenwoordigt. In de winkel komen echter ook een sporthoek en een shop-in-shop die alleen maar schoenen verkoopt.


Ook is er een zwangerschapsboetiek van 200 m², waar verschillende grote merken verkocht worden. In de babyafdeling van 200 m² worden naast de grote merken ook de collecties van Prémaman verkocht, de keten die Orchestra twee jaar geleden overnam.


Verder kunnen klanten er ook een speelgoedwinkel van 1.000 m² vinden, die wordt ingericht met de hulp van King Jouets, en een Columbus Café waar iets gegeten en gedronken kan worden.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Google investeert 550 miljoen dollar in JD.com

18/06/2018

Niemand wil de trein missen in de snel groeiende Aziatische markt. Ook Google heeft dat begrepen: de Amerikanen nemen een participatie in JD.com, de grote concurrent van Alibaba.

28 juni: The Future of Shopping-tafelgesprek met Wouter Kolk (Albert Heijn)

15/06/2018

Op 28 juni voert Albert Heijn-CEO Wouter Kolk een exclusief tafelgesprek over de toekomst van het winkelen met Jorg Snoeck en Pauline Neerman, auteurs van het boek 'The Future of Shopping', in boekhandel Scheltema in Amsterdam.

Bol.com rolt herhaalservice Bespaar Continu online uit

15/06/2018

Bol.com lanceert herhaalservice Bespaar Continu op de website. Vergelijkbaar met Amazon Prime, bezorgt de dienst vaste commodity-producten die mensen altijd in huis willen hebben tegen kortingen.

Acht inzichten die we onthouden van het Trade & Shopper Marketing Congress

14/06/2018

Niks dan enthousiaste reacties noteerden we op het Trade & Shopper Marketing Congress van RetailDetail en LD&Co. De grote bereidheid van sprekers en deelnemers om onderling inzichten uit te wisselen was opmerkelijk. Wat we onthielden?

Ludo Bijvoet is nieuwe topman Blokker

14/06/2018

Het management van Blokker is weer compleet: Ludo Bijvoet - vandaag topman van Xenos - heeft vanaf 1 juli de leiding bij de winkelketen in moeilijkheden, Frank Cocx wordt financieel directeur. Linda Keijzer gaat Xenos leiden.

Karstadt wil het warenhuis heruitvinden in Berlijn-Tegel

12/06/2018

Karstadt opent op de Berlijnse luchthaven Tegel voor het eerst in dertig jaar een gloednieuw warenhuis in de hoofdstad. De nieuweling moet een baken van vernieuwing worden, met een uniek aanbod dat volledig is aangepast aan de locatie.