RetailDetail Night nu donderdag: extra security voorzien

RetailDetail Night nu donderdag: extra security voorzien

De vijfde RetailDetail Night kan op donderdag 26 november gewoon doorgaan. Er zijn extra veiligheidsmaatregelen voorzien. Er zijn ook nog enkele plaatsen beschikbaar, dus schrijf je nog snel in.

Groen licht voor netwerkfeest van het jaar

Donderdag vindt al voor de vijfde keer de RetailDetail Night, hét jaarlijkse netwerkfeest voor de retail, plaats. Vlerick-professor Gino Van Ossel frist 2015 dan voor u nog eens voor op met een ludiek jaaroverzicht, uiteraard vergezeld van een hapje en een drankje om het allemaal op feestelijke wijze door te spoelen. Ook een uitgebreid inhoudelijk luik zal dit jaar dankzij de drie voorprogramma’s ‘Inbound Marketing’, ‘Game Changers’ en ‘Omnichannel Activation - Folder van het Jaar’ weer niet ontbreken.


Een vaste waarde is bovendien de uitreiking van vier prestigieuze retailawards: op de RetailDetail Night kom je niet alleen exclusief de winnaars van Beste Folder van het Jaar en Beste Winkelketen van België te weten, er is door Retail Forum Belgium ook de bekendmaking van Retailer of the Year.


Wie zich afvraagt of de RetailDetail Night nog wel doorgaat gezien het verhoogde dreigingsniveau, mag dus op beide oren slapen. “Wij hebben extra security voorzien. Er is ook contact opgenomen met het crisiscentrum voor binnenlandse zaken, alsook de lokale politie en de burgemeester van Schelle. Allemaal geven ze groen licht om het evenement te laten plaatvinden”, aldus Jorg Snoeck, oprichter van RetailDetail.

 

Wie zich nog van een plaatsje wil verzekeren, heeft tot woensdag de laatste kans om zich in te schrijven. Wees er dus snel bij!

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


GrandVision kent tragere groei

24/01/2018

In het vierde kwartaal van boekjaar 2017 is optiekgroep GrandVision opnieuw met enkele procenten gegroeid. Op vergelijkbare basis was er wel sprake van een kleine daling, ten gevolge van de slechte timing van de kerstvakantie.

Blind naar de supermarkt: AH en Carrefour werken aan toegankelijkheid

23/01/2018

Een supermarkt is een doolhof als je slecht ziet. Albert Heijn neemt daarom deel aan een ‘hackathon’ om boodschappen doen voor blinde of slechtziende shoppers toegankelijker te maken, terwijl bij Carrefour in Mons medewerkers zijn opgeleid om te helpen.

Analyse: Bompard maakt slechts een beetje komaf met taboes bij Carrefour

23/01/2018

Carrefour-CEO Alexandre Bompard wond er geen doekjes om tijdens de presentatie van zijn transformatieplan: de groep staat voor een culturele omwenteling. Daarbij moeten alle taboes van tafel. Echte verrassingen blijven echter uit en over België is er voorlopig geen nieuws…

Dochterbedrijf Alibaba op weg naar België

23/01/2018

Het Chinese Alibaba bekijkt de mogelijkheid om een filiaal van dochterbedrijf Ant Financial te openen in Brussel. Dat bedrijf is gespecialiseerd in financiële producten, zoals Alipay. Een definitieve beslissing over het filiaal is er nog niet genomen.

Unilever schrapt banen bij Belgisch retailsalesteam

22/01/2018

Unilever Belgium reorganiseert haar team van winkelvertegenwoordigers. Er gaan daarbij elf banen verloren, bevestigt het bedrijf aan de RetailDetail-redactie.

Zes Limburgse gemeenten willen handelskern versterken

22/01/2018

De Limburgse gemeenten Beringen, Bilzen, Leopoldsburg, Lommel, Maaseik en Tongeren lanceren een nieuw plan dat de handelskern in die gemeenten moet versterken Lokale handelaars zullen zelf kunnen meedenken rond de nieuwe strategie.

Back to top