RetailDetail Omnichannel Congress is uitverkocht | RetailDetail

RetailDetail Omnichannel Congress is uitverkocht

RetailDetail Omnichannel Congress is uitverkocht

Al drie weken op voorhand is het Omnichannel Congress van RetailDetail helemaal uitverkocht. Het congres, dat dit jaar aan zijn tweede editie toe is, focust op 5 februari op de vraag hoe bedrijven de omnichannelkansen optimaal kunnen benutten.

Omnichannel in actie!

Daartoe komen drie ervaren sprekers op 5 februari aan het woord: Filip De Cuyper van Media Markt, Karen Stroobants van Nike Europe en Rudi Petit-Jean van Gamma België.

 

Verder zijn er ook dit jaar weer praktijkgerichte en ‘hands-on’ voorprogramma’s, meer bepaald over de cruciale kwesties ‘in-store experience’ en ‘big data’. Net zoals vorig jaar wordt er nog een Omnichannel Award uitgereikt aan de retailer die zich het afgelopen jaar bijzonder heeft onderscheiden op het gebied van de integratie van online en offline. De genomineerden zijn dit keer Schoenen Torfs, Decathlon en Media Markt.

 

Surf naar retaildetail.eu/events voor meer informatie over het Omnichannel Congress en de andere evenementen die RetailDetail aanbiedt.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Pabo start door als ‘be you’

21/06/2018

Het failliete erotiekconcern Beate Uhse, het moederbedrijf achter Pabo, neemt een doorstart onder een nieuwe merknaam. De focus ligt op online handel.

Fox & Cie opent 17e speelgoedwinkel in Doornik

21/06/2018

De Waalse speelgoedketen Fox & Cie heeft haar zeventiende vestiging geopend in het Doornikse winkelcentrum Les Bastions. "Welke crisis in de speelgoedmarkt?", vraagt de keten zich af.

Tom&Co heeft 100 Franse locaties op het oog

21/06/2018

De Belgische dierenspeciaalzaak Tom&Co zet zijn opmars verder op de Franse markt. Zopas opende de 25ste winkel in Nantes, volgens een nieuw concept. Dit jaar zullen er nog zeven vestigingen volgen bij onze zuiderburen.

Frankrijk plant taks op e-commerce

21/06/2018

Online bestellingen zouden duurder kunnen worden voor Franse consumenten: een nieuw wetsvoorstel voorziet een taks van 1 tot 2% op de verkoopprijs, in functie van de afstand die een product heeft afgelegd.

Speelgoedketen La Grande Récré geeft België op

20/06/2018

De Franse retailer La Grande Récré ondervindt zware financiële problemen en wil zich concentreren op de thuismarkt. De Belgische tak legt volgende maandag de boeken neer: 16 winkels sluiten, 95 jobs gaan verloren.

Naar efficiënte en gelukkige retailmedewerkers

19/06/2018

In België worden de kosten van arbeidsongeschiktheid door burn-out geschat op 7,96 miljard euro. Retailers ontsnappen er niet aan. Ondernemers Fabian Jeanmart en Hendrik Deroo van Clarity Upgrades zien heil in nieuwe managementmodellen.