RetailDetail Omnichannel Congress is uitverkocht

RetailDetail Omnichannel Congress is uitverkocht

Al drie weken op voorhand is het Omnichannel Congress van RetailDetail helemaal uitverkocht. Het congres, dat dit jaar aan zijn tweede editie toe is, focust op 5 februari op de vraag hoe bedrijven de omnichannelkansen optimaal kunnen benutten.

Omnichannel in actie!

Daartoe komen drie ervaren sprekers op 5 februari aan het woord: Filip De Cuyper van Media Markt, Karen Stroobants van Nike Europe en Rudi Petit-Jean van Gamma België.

 

Verder zijn er ook dit jaar weer praktijkgerichte en ‘hands-on’ voorprogramma’s, meer bepaald over de cruciale kwesties ‘in-store experience’ en ‘big data’. Net zoals vorig jaar wordt er nog een Omnichannel Award uitgereikt aan de retailer die zich het afgelopen jaar bijzonder heeft onderscheiden op het gebied van de integratie van online en offline. De genomineerden zijn dit keer Schoenen Torfs, Decathlon en Media Markt.

 

Surf naar retaildetail.eu/events voor meer informatie over het Omnichannel Congress en de andere evenementen die RetailDetail aanbiedt.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


GS1 Belgilux kondigt grootste productdatabase ter wereld aan

16/01/2018

(publireportage) GS1 Belgium & Luxembourg lanceert GS1 CLOUD, dé grootste productdatabase ter wereld. Hoe komen uw producten erin terecht en wat kunt u ermee doen? Kom op 8 februari naar ons FORUM 2018 in Brussel voor alle details!

Hema gaat Arabisch en opent winkels in Midden-Oosten

15/01/2018

Voor het eerst in zijn geschiedenis waagt Hema zich buiten Europa: het opent dit jaar drie winkels in Dubai. In de komende vijf jaar wil de Nederlandse keten een fors aantal winkels in het Midden-Oosten openen.

Metro Group tevreden met eerste kwartaal

15/01/2018

De Duitse Metro Group is tevreden met de prestaties in het eerste kwartaal. De omzet steeg na wisselkoersen wel met slechts 0,2%, maar op vergelijkbare basis was er een groei van 0,8%.

Ophef over etnisch profilerende klantenprofielen bij Albert Heijn

15/01/2018

Een blanke man met bril staat symbool voor de premiumklant bij Albert Heijn, een vrouw en kind met donkere huidskleur voor de budgetklant. Met deze klantenprofielen leerden medewerkers bij AH de klanten kennen, tot er vrijdag ophef over ontstond.

Carrefour gaat in zee met Showroomprivé

12/01/2018

Carrefour neemt een minderheidsbelang van 17% in flashsale-aanbieder Showroomprivé. De Franse supermarktgroep wil zo zijn digitale bereik en non-foodaandeel vergroten. Ex-aandeelhouder Conforama scheurt er wel flink de broek aan.

Stekker uit bijna 150 geldautomaten in supermarkten

11/01/2018

Uitbaters van supermarkten mogen niet langer de geldautomaat in hun zaak zelf vullen met bankbriefjes. Een wet uit 1990 bepaalt namelijk dat enkel een beveiligingsfirma dat nog mag, zelfs al liggen er maar enkele meters tussen de kassa’s en de automaat.

Back to top