RetailDetail presenteert nieuw magazine: RetailDetail Food | RetailDetail

RetailDetail presenteert nieuw magazine: RetailDetail Food

RetailDetail presenteert nieuw magazine: RetailDetail Food

Speciaal voor wie zich wil verdiepen in de boeiende wereld van de ‘food’, lanceert RetailDetail een gloednieuw magazine: RetailDetail Food. Het eerste magazine dat werkelijk geschapen is op maat van deze bruisende sector is daarmee een feit.

Op maat van retail, FCMG en foodservice

In september verschijnt voor het eerst RetailDetail Food magazine. Opnieuw brengen we u een magazine vol verrassingen, dit keer helemaal toegespitst op wie zich in de wereld van de FMCG, voedingsdistributie en foodservice wil onderdompelen. Vertrekkend vanuit de foodsector in de brede zin van het woord, komen zowel de 'klassieke' distributie als de gestructureerde foodservice aan bod.


Retaildetail Food is dan ook gestart met de doelgroep voorop: met zeven uitgaven per jaar beloven we u op de hoogte houden van alle nieuwste ontwikkelingen op het domein van de voedingsdistributie, foodservice en -productie. Zo zullen de laatste productlanceringen er steeds bij zijn, maar geeft het blad ook de laatste trends en analyses van de verschillende categorieën in de sector.


Magazine en digitale nieuwsbrief

Van interviews met de meest toonaangevende producenten en retailers over reportages over bijzondere winkelconcepten, het komt voortaan allemaal aan bod in RetailDetail Food. Content staat daarbij naar goede RetailDetail-gewoonte steeds voorop met gegarandeerd onafhankelijke redactionele inhoud.


RetailDetail Food biedt bovendien de hoogste dekking van de sector, met een startoplage van 10.000 exemplaren die snel zal aangroeien dankzij ook de gekoppelde lancering van een digitale RetailDetail Food-nieuwsbrief met al 150.000 ‘first users’.


Voor een gratis proefnummer van RetailDetail Food mail naar info@retaildetail.be, met als onderwerp ‘Proefnummer RD Food’.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Erotiekketen Christine le Duc wil weer verleiden

14/08/2018

De keten van eroticashops Christine le Duc wil in Nederlandse handen een nieuwe verleidingspoging wagen. Gered uit het failliete concern Beate Uhse, zet de retailer haar zinnen op de Belgische en Nederlandse markt.

Amazon mag levering volgende dag niet garanderen

13/08/2018

De Britse reclamewaakhond heeft het niet voor Amazons belofte om bestellingen van Prime-leden de volgende dag te zullen leveren. Tijdens de feestdagen vorig jaar waren er vertragingen, dus moet Amazon de garantie schrappen.

RetailDetail Day 2018: geobsedeerd door de klant

13/08/2018

Meer dan ooit staat de klant hoog op de agenda van retailers en merken. Maar is dat niet altijd zo geweest? De RetailDetail Day kijkt voorbij de hype en peilt naar de essentie van klantgericht ondernemen in het digitale tijdperk.

Hoe koopt de consument van morgen?

09/08/2018

Wist je dat winkelen en kopen twee verschillende activiteiten zijn geworden? De weg die de klant van de toekomst aflegt, ziet er helemaal anders uit. Beleef hem zelf in een Inspiration Tour van retailhub en dompel je onder in 1.250 m² innovatie. 

Decathlon neemt Zwitserse sportketen Athleticum over

09/08/2018

Decathlon neemt de Zwitserse sportketen Athleticum over. Verkoper Maus Frères krijgt een minderheidsbelang in Decathlon Zwitserland, een overnamebedrag is niet meegedeeld.

Prima halfjaar voor Rakuten

09/08/2018

De Japanse e-commercereus Rakuten, ’s werelds nummer 5 gemeten naar handelsvolume, zag zowel zijn omzet als zijn winst de voorbije zes maanden flink toenemen. Intussen gaat de groep zijn interne structuur grondig reorganiseren om sneller te kunnen inspelen op de almaar sneller wijzigende marktomstandigheden.