Stefan Van Rompaey maakt overstap naar RetailDetail

Stefan Van Rompaey maakt overstap naar RetailDetail

RetailDetail, het communicatieplatform voor de retailsector, versterkt z’n redactieteam met Stefan Van Rompaey, die de afgelopen jaren hoofdredacteur was van de vakbladen StoreCheck en Retail Update.

Inzet op innovatie

Stefan Van Rompaey gaat aan de slag als hoofdredacteur Food bij RetailDetail. Hij zal er content ontwikkelen voor de foodretailsector, via nieuwe on- en offlinekanalen.


Van Rompaey wil hierbij volop op innovatie inzetten: "Verandering is de enige constante. Bij RetailDetail blijf ik retailers en fmcg-merken inspireren met boeiende verhalen, maar dan in een echte omnichannelomgeving. We gaan innoveren!"


“Ik ben uiterst gelukkig met de komst van deze uitmuntende vakman”, reageert ook RetailDetail-oprichter Jorg Snoeck. “Samen met onze huidige ploeg ben ik ervan overtuigd dat we nu echt een ‘dreamteam’ hebben, dat in België zijn gelijke niet kent. We willen, vertrekkend van onze waarden en USP, volop inzetten op innovatie, met enkele nieuwe uitgaven voor de foodretailers en FMCG-merken. 2016 kondigt zich alvast veelbelovend aan.”

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Categoriewinnaars ‘Qrf Retailer of the Year 2017-2018’ bekend

22/09/2017

Gisteren maakte Qrf City Retail de veertig winnaars bekend van de Beste Winkelketen van België voor 2017-18. Klanten vinden betrouwbaarheid het allerbelangrijkst bij webshops, klantvriendelijkheid kan het verschil maken in fysieke winkels.

A.S. Adventure en Juttu samen in Brusselse flagshipstore

22/09/2017

A.S. Adventure en zusterketen Juttu gaan in maart van volgend jaar een gezamenlijke winkel openen in Brussel. Ze nemen daarbij het voormalige pand van Marks & Spencer aan de Guldenvlieslaan over.

Laatste kans voor vroegboekkorting Shoptalk Europe

21/09/2017

(publireportage) Shoptalk Europe, de beurs voor retailinnovatie, toont van 8 tot 11 oktober 2017 in Kopenhagen via trends, technologieën en businessmodellen hoe consumenten ontdekken, winkelen en kopen in deze tijd van digitale disruptie.

Costco Wholesale ontvouwt ambitieuze Franse plannen

21/09/2017

Drie maanden na de succesvolle opening van zijn eerste Franse vestiging kondigt de Amerikaanse ‘member only’-supermarktketen Costco Wholefoods al een tweede verkooppunt aan. Costco wil op termijn naar minstens een achttal vestigingen bij onze zuiderburen.

Telenet en SBS brengen ‘tv-reclame op maat’

21/09/2017

Operator Telenet en tv-bedrijf SBS Belgium hebben hun testfase rond ‘gepersonaliseerde tv-reclame’ afgerond en gaan het systeem nu uitrollen. Het gaat om een heuse primeur in Europa.

Toys ‘R’ Us dicht bij faillissement

18/09/2017

Volgens de Amerikaanse zakenkrant The Wall Street Journal staat de Amerikaanse speelgoedketen Toys ‘R’ Us dicht bij een faillissement. Dat is het gevolg van de toename van online verkoop van speelgoed en van strengere eisen die de leveranciers stellen.

Back to top