Ticketverkoop Omnichannel Congress 2015 gaat razendsnel | RetailDetail

Ticketverkoop Omnichannel Congress 2015 gaat razendsnel

Ticketverkoop Omnichannel Congress 2015 gaat razendsnel

Na het grote succes van de eerste editie vorig jaar, organiseert RetailDetail op 5 februari voor de tweede keer zijn Omnichannel Congress. Ook dit jaar is snelheid geboden, want de ticketverkoop neemt al een ongelooflijke vaart.

“Omnichannel is het olympisch minimum”

“Elke zichzelf respecterende retailer heeft inmiddels een omnichannel-strategie. De klant in de winkel pakjes laten afhalen en retourneren wordt het olympisch minimum. Maar de omnichannel-kansen ten volle benutten blijkt een ander paar mouwen”, observeert RetailDetail-oprichter Jorg Snoeck.


“Tegen welke problemen botst je als retailer allemaal aan? Waar dien je dan prioritair op in te zetten? En, nog steeds de hamvraag in het hele verhaal, hoe krijg je het ook rendabel? Op die nog steeds prangende vragen laten we experten een antwoord geven op het tweede Omnichannel Congress.”


Media Markt, Nike en Gamma aan het woord

Aan het woord komen daartoe drie toonaangevende managers met ruime expertise op het vlak van omnichannel-ondernemen: Filip De Cuyper (Media Markt), Karen Stroobants (Nike Europe) en Rudi Petit-Jean (Gamma België) deelt op 5 februari zijn ervaringen met omnichannel in de beproefde doe-het-zelfbranche.


Net zoals vorig jaar wordt er ook een Omnichannel Award uitgereikt aan de retailer die zich het afgelopen jaar het meest verdienstelijk heeft getoond op het gebied van de integratie van online en offline. De genomineerden zijn alvast Schoenen Torfs, Decathlon en Media Markt.


Wie er zelf nog bij wil zijn, rept zich best naar retaildetail.eu/events voor inschrijvingen en meer info. De plaatsen zijn beperkt, dus laat je beurt niet voorbijgaan.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Colruyt Group zet nieuwe stap op de tweedehandsmarkt

20/04/2018

Colruyt wil met internetplatform NewStory de tweedehandsmarkt voor babyspullen verder veroveren. Het nieuwe platform bouwt verder op het twee jaar oude Dreambaby Tweedehands, een webshop met twee inzamel- en afhaalpunten voor tweedehands babyspullen. 

Thierry Moubax (bpost): "Wie de boot niet wil missen, moet snel schakelen."

20/04/2018

Nog een grote naam voor het RetailDetail Congress van 26 april: bpost-marketingtopman Thierry Moubax zal er zijn visie geven over hoe marketing en handel in het algemeen ingrijpend zullen veranderen door de 'boom' in e-commerce.

The Future Of Shopping is Managementboek van het Jaar

20/04/2018

Met grote trots mag RetailDetail aankondigen dat de titel Managementboek van het jaar 2018 gaat naar het boek The Future Of Shopping: Waar iedereen retailer is van Pauline Neerman en Jorg Snoeck.

Amazon telt al 100 miljoen Prime-abonnees

19/04/2018

E-commercegigant Amazon heeft de kaap van de honderd miljoen Prime-abonnees overschreden. En dat is maar een van de vele mijlpalen waarover CEO Jeff Bezos het heeft in zijn jaarlijkse brief aan de aandeelhouders.

Tien tips om de digitale retailreuzen te verslaan

19/04/2018

“Verkoop wat mensen willen, niet wat je hebt.” Zo luidt het bondige advies van Myrna Moorthamer en Arjan Leest (Retail Rebels) aan retailers die de digitale revolutie willen overleven.

Distributeurs en transporteurs eisen schonere vrachtwagens

19/04/2018

35 bedrijven, waaronder Colruyt, Carrefour en Ikea, vragen dat Europa de constructeurs van vrachtwagens verplicht de uitstoot tegen 2025 met een vierde terug te dringen. “Totaal onrealistisch”, reageert de spreekbuis van de constructeurs.