Ticketverkoop Omnichannel Congress 2015 gaat razendsnel

Ticketverkoop Omnichannel Congress 2015 gaat razendsnel

Na het grote succes van de eerste editie vorig jaar, organiseert RetailDetail op 5 februari voor de tweede keer zijn Omnichannel Congress. Ook dit jaar is snelheid geboden, want de ticketverkoop neemt al een ongelooflijke vaart.

“Omnichannel is het olympisch minimum”

“Elke zichzelf respecterende retailer heeft inmiddels een omnichannel-strategie. De klant in de winkel pakjes laten afhalen en retourneren wordt het olympisch minimum. Maar de omnichannel-kansen ten volle benutten blijkt een ander paar mouwen”, observeert RetailDetail-oprichter Jorg Snoeck.


“Tegen welke problemen botst je als retailer allemaal aan? Waar dien je dan prioritair op in te zetten? En, nog steeds de hamvraag in het hele verhaal, hoe krijg je het ook rendabel? Op die nog steeds prangende vragen laten we experten een antwoord geven op het tweede Omnichannel Congress.”


Media Markt, Nike en Gamma aan het woord

Aan het woord komen daartoe drie toonaangevende managers met ruime expertise op het vlak van omnichannel-ondernemen: Filip De Cuyper (Media Markt), Karen Stroobants (Nike Europe) en Rudi Petit-Jean (Gamma België) deelt op 5 februari zijn ervaringen met omnichannel in de beproefde doe-het-zelfbranche.


Net zoals vorig jaar wordt er ook een Omnichannel Award uitgereikt aan de retailer die zich het afgelopen jaar het meest verdienstelijk heeft getoond op het gebied van de integratie van online en offline. De genomineerden zijn alvast Schoenen Torfs, Decathlon en Media Markt.


Wie er zelf nog bij wil zijn, rept zich best naar retaildetail.eu/events voor inschrijvingen en meer info. De plaatsen zijn beperkt, dus laat je beurt niet voorbijgaan.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Eerste winkels The Mint openen deuren

18/10/2017

De eerste winkels in The Mint, het vernieuwde Muntcentrum in Brussel, hebben de deuren geopend. Iam en Nyx kregen de primeur, morgen en overmorgen zullen nog een aantal merken hun voorbeeld volgen.

RetailDetail Magazine #5 staat online

18/10/2017

Op de cover van de oktobereditie van RetailDetail Magazine prijkt de nieuwe CEO van e5 mode, Alexander Talpe. Verder in dit nummer: een uitgebreid dossier over winkelvastgoed en stadsmobiliteit.

Nederlandse brillenverkoper Eyelove nu ook in België

18/10/2017

Het Nederlandse Eyelove, een prijzenbreker op de brillenmarkt, opent vandaag zijn eerste twee winkels in België. Daarnaast worden er ook al gesprekken gevoerd om snel nog meer vestigingen te openen.

Richemont verwacht forse winststijging voor eerste halfjaar

17/10/2017

Het Zwitserse luxebedrijf Richemont, eigenaar van onder andere horlogemerk Cartier, verwacht dat de winst voor de eerste helft van het boekjaar met maar liefst 80% de hoogte in gaat. De omzet gaat met meer dan 10% vooruit.

“Klantenkaarten leveren amper iets op”

17/10/2017

Klantenkaarten leveren trouwe klanten amper iets op: dat is de conclusie die Het Belang van Limburg trekt na een onderzoek bij twintig grote ketens. Die ketens zeggen dan weer dat de krant te weinig rekening houdt met persoonlijke promoties.

Safe.Shop is nieuw wereldwijd e-commercekeurmerk

16/10/2017

Met Safe.Shop is het eerste wereldwijde keurmerk voor de e-commercesector gelanceerd. Momenteel zijn er nog maar twaalf landen aangesloten, maar dat aantal moet in de toekomst flink uitgebreid worden.

Back to top