Ticketverkoop Omnichannel Congress 2015 gaat razendsnel | RetailDetail

Ticketverkoop Omnichannel Congress 2015 gaat razendsnel

Ticketverkoop Omnichannel Congress 2015 gaat razendsnel

Na het grote succes van de eerste editie vorig jaar, organiseert RetailDetail op 5 februari voor de tweede keer zijn Omnichannel Congress. Ook dit jaar is snelheid geboden, want de ticketverkoop neemt al een ongelooflijke vaart.

“Omnichannel is het olympisch minimum”

“Elke zichzelf respecterende retailer heeft inmiddels een omnichannel-strategie. De klant in de winkel pakjes laten afhalen en retourneren wordt het olympisch minimum. Maar de omnichannel-kansen ten volle benutten blijkt een ander paar mouwen”, observeert RetailDetail-oprichter Jorg Snoeck.


“Tegen welke problemen botst je als retailer allemaal aan? Waar dien je dan prioritair op in te zetten? En, nog steeds de hamvraag in het hele verhaal, hoe krijg je het ook rendabel? Op die nog steeds prangende vragen laten we experten een antwoord geven op het tweede Omnichannel Congress.”


Media Markt, Nike en Gamma aan het woord

Aan het woord komen daartoe drie toonaangevende managers met ruime expertise op het vlak van omnichannel-ondernemen: Filip De Cuyper (Media Markt), Karen Stroobants (Nike Europe) en Rudi Petit-Jean (Gamma België) deelt op 5 februari zijn ervaringen met omnichannel in de beproefde doe-het-zelfbranche.


Net zoals vorig jaar wordt er ook een Omnichannel Award uitgereikt aan de retailer die zich het afgelopen jaar het meest verdienstelijk heeft getoond op het gebied van de integratie van online en offline. De genomineerden zijn alvast Schoenen Torfs, Decathlon en Media Markt.


Wie er zelf nog bij wil zijn, rept zich best naar retaildetail.eu/events voor inschrijvingen en meer info. De plaatsen zijn beperkt, dus laat je beurt niet voorbijgaan.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Omnichannel in retail: Hoe maak je de marketingafdeling echt omnichannel?

15/02/2018

De transitie naar een omnichannelorganisatie is cruciaal én dringend in de retailsector, ziet Peter Desmyttere, oprichter en CEO van Husky Marketing Planner: “In retail werken organisaties nog vaak in silo’s.” Hij geeft een concreet stappenplan op het Omnichannel Congress.

Amazon rekruteert 2.000 medewerkers in Frankrijk

15/02/2018

Het Franse filiaal van het Amerikaanse internetwarenhuis Amazon is op zoek naar 2.000 medewerkers om de sterke groei te kunnen bijbenen. Amazon.fr is niet alleen bij onze zuiderburen, maar ook in ons land de populairste webshop.

Gino Van Ossel: “Omnichannel kan wél rendabel zijn”

15/02/2018

Omnichannel is nog geen verworvenheid in retail: veel ketens blijven vasthangen aan hun fysieke winkelnetwerk en hebben niet de volledige klantreis in kaart. Toch zijn er ook inspirerende voorbeelden.

Prima jaar voor Decathlon dankzij sterke expansie

15/02/2018

In 2016 rondde Decathlon voor  het eerst de kaap van de 10 miljard euro omzet. Vorig jaar werd ook de grens van 11 miljard gesloopt, met dank aan een sterke internationale expansie.

Generatiewissel bij BIC op moeilijk moment

15/02/2018

Wissel aan de top bij Bic, de Franse specialist van wegwerpartikelen: huidig CEO Bruno Bich geeft de touwtjes in handen van zijn 39-jarige zoon Gonzalve. Die staat voor de moeilijke opdracht om de winstdaling een halt toe te roepen.

“Boycot selfscankassa’s” roepen Carrefour-vakbonden op

15/02/2018

Medewerkers van Carrefour hebben opgeroepen om selfscankassa’s te boycotten, uit protest tegen de geplande ontslagen bij de keten. Het blijft echter niet bij woorden: actievoerders hebben de selfscankassa’s in de hypermarkt in Bergen gesaboteerd.

Back to top