Ticketverkoop Omnichannel Congress 2015 gaat razendsnel | RetailDetail

Ticketverkoop Omnichannel Congress 2015 gaat razendsnel

Ticketverkoop Omnichannel Congress 2015 gaat razendsnel

Na het grote succes van de eerste editie vorig jaar, organiseert RetailDetail op 5 februari voor de tweede keer zijn Omnichannel Congress. Ook dit jaar is snelheid geboden, want de ticketverkoop neemt al een ongelooflijke vaart.

“Omnichannel is het olympisch minimum”

“Elke zichzelf respecterende retailer heeft inmiddels een omnichannel-strategie. De klant in de winkel pakjes laten afhalen en retourneren wordt het olympisch minimum. Maar de omnichannel-kansen ten volle benutten blijkt een ander paar mouwen”, observeert RetailDetail-oprichter Jorg Snoeck.


“Tegen welke problemen botst je als retailer allemaal aan? Waar dien je dan prioritair op in te zetten? En, nog steeds de hamvraag in het hele verhaal, hoe krijg je het ook rendabel? Op die nog steeds prangende vragen laten we experten een antwoord geven op het tweede Omnichannel Congress.”


Media Markt, Nike en Gamma aan het woord

Aan het woord komen daartoe drie toonaangevende managers met ruime expertise op het vlak van omnichannel-ondernemen: Filip De Cuyper (Media Markt), Karen Stroobants (Nike Europe) en Rudi Petit-Jean (Gamma België) deelt op 5 februari zijn ervaringen met omnichannel in de beproefde doe-het-zelfbranche.


Net zoals vorig jaar wordt er ook een Omnichannel Award uitgereikt aan de retailer die zich het afgelopen jaar het meest verdienstelijk heeft getoond op het gebied van de integratie van online en offline. De genomineerden zijn alvast Schoenen Torfs, Decathlon en Media Markt.


Wie er zelf nog bij wil zijn, rept zich best naar retaildetail.eu/events voor inschrijvingen en meer info. De plaatsen zijn beperkt, dus laat je beurt niet voorbijgaan.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Erotiekketen Christine le Duc wil weer verleiden

14/08/2018

De keten van eroticashops Christine le Duc wil in Nederlandse handen een nieuwe verleidingspoging wagen. Gered uit het failliete concern Beate Uhse, zet de retailer haar zinnen op de Belgische en Nederlandse markt.

Amazon mag levering volgende dag niet garanderen

13/08/2018

De Britse reclamewaakhond heeft het niet voor Amazons belofte om bestellingen van Prime-leden de volgende dag te zullen leveren. Tijdens de feestdagen vorig jaar waren er vertragingen, dus moet Amazon de garantie schrappen.

RetailDetail Day 2018: geobsedeerd door de klant

13/08/2018

Meer dan ooit staat de klant hoog op de agenda van retailers en merken. Maar is dat niet altijd zo geweest? De RetailDetail Day kijkt voorbij de hype en peilt naar de essentie van klantgericht ondernemen in het digitale tijdperk.

Hoe koopt de consument van morgen?

09/08/2018

Wist je dat winkelen en kopen twee verschillende activiteiten zijn geworden? De weg die de klant van de toekomst aflegt, ziet er helemaal anders uit. Beleef hem zelf in een Inspiration Tour van retailhub en dompel je onder in 1.250 m² innovatie. 

Decathlon neemt Zwitserse sportketen Athleticum over

09/08/2018

Decathlon neemt de Zwitserse sportketen Athleticum over. Verkoper Maus Frères krijgt een minderheidsbelang in Decathlon Zwitserland, een overnamebedrag is niet meegedeeld.

Prima halfjaar voor Rakuten

09/08/2018

De Japanse e-commercereus Rakuten, ’s werelds nummer 5 gemeten naar handelsvolume, zag zowel zijn omzet als zijn winst de voorbije zes maanden flink toenemen. Intussen gaat de groep zijn interne structuur grondig reorganiseren om sneller te kunnen inspelen op de almaar sneller wijzigende marktomstandigheden.