Tom&Co verkozen tot meest dynamische franchiser in Frankrijk

Tom&Co verkozen tot meest dynamische franchiser in Frankrijk

De Belgische keten van dierenspeciaalzaken Tom&Co heeft in Frankrijk de award voor meest dynamische franchiser gewonnen tijdens de Franchise Expo Paris. Het kreeg die prijs op basis van een online stemming.

"Beloning voor het werk"

"Dit succes beloont het werk geleverd door de Tom&Co-winkels sinds deze zich eind 2011 in Frankrijk hebben gevestigd en bekroont eveneens het succes van de eerste aangesloten verkooppunten. Naast deze trofee werd de aantrekkelijkheid van het Tom&Co-concept bevestigd tijdens de Franchise Expo Paris door het recordaantal bezoekers aan haar stand", schrijft de keten in een persbericht.

 

Tom&Co, het dierenwinkelconcept van Delhaize, heeft momenteel al vijf winkels in Frankrijk en wil dat aantal graag verdubbelen tegen het einde van dit jaar. De keten verkoopt meer dan 5.000 producten voor allerhande huisdieren. Het concept ging in 1991 van start en telt momenteel ongeveer 140 verkooppunten, waarvan het merendeel via franchise.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


GS1 Belgilux kondigt grootste productdatabase ter wereld aan

16/01/2018

(publireportage) GS1 Belgium & Luxembourg lanceert GS1 CLOUD, dé grootste productdatabase ter wereld. Hoe komen uw producten erin terecht en wat kunt u ermee doen? Kom op 8 februari naar ons FORUM 2018 in Brussel voor alle details!

Hema gaat Arabisch en opent winkels in Midden-Oosten

15/01/2018

Voor het eerst in zijn geschiedenis waagt Hema zich buiten Europa: het opent dit jaar drie winkels in Dubai. In de komende vijf jaar wil de Nederlandse keten een fors aantal winkels in het Midden-Oosten openen.

Metro Group tevreden met eerste kwartaal

15/01/2018

De Duitse Metro Group is tevreden met de prestaties in het eerste kwartaal. De omzet steeg na wisselkoersen wel met slechts 0,2%, maar op vergelijkbare basis was er een groei van 0,8%.

Ophef over etnisch profilerende klantenprofielen bij Albert Heijn

15/01/2018

Een blanke man met bril staat symbool voor de premiumklant bij Albert Heijn, een vrouw en kind met donkere huidskleur voor de budgetklant. Met deze klantenprofielen leerden medewerkers bij AH de klanten kennen, tot er vrijdag ophef over ontstond.

Carrefour gaat in zee met Showroomprivé

12/01/2018

Carrefour neemt een minderheidsbelang van 17% in flashsale-aanbieder Showroomprivé. De Franse supermarktgroep wil zo zijn digitale bereik en non-foodaandeel vergroten. Ex-aandeelhouder Conforama scheurt er wel flink de broek aan.

Stekker uit bijna 150 geldautomaten in supermarkten

11/01/2018

Uitbaters van supermarkten mogen niet langer de geldautomaat in hun zaak zelf vullen met bankbriefjes. Een wet uit 1990 bepaalt namelijk dat enkel een beveiligingsfirma dat nog mag, zelfs al liggen er maar enkele meters tussen de kassa’s en de automaat.

Back to top