Vergeet niet te stemmen op de Folder van het Jaar

Vergeet niet te stemmen op de Folder van het Jaar

Tot en met 30 oktober is het mogelijk om te stemmen voor de Folder van het Jaar, de prijs die dit jaar voor de tweede keer wordt uitgereikt aan de beste retailfolder. Wie nu stemt, maakt kans op een tablet of een Samsung Smart-TV.

Prijzen te winnen

Met de verkiezing van de Folder van het Jaar worden retailers die werk maken van een innovatieve en aantrekkelijke folders eens in de schijnwerpers geplaatst. Het is dan ook belangrijk dat zoveel mogelijk consumenten stemmen op wat volgens hen de beste folder van het land is. Ook uw stem is daarbij belangrijk.

 

Nationale retailers moeten immers minstens 600 stemmen verzamelen om in aanmerking te komen voor een nominatie, bij regionale retailers ligt die grens op 120 stemmen. Stemmers maken bovendien kans op mooie prijzen, zoals tablets en een SMART Signage TV van Samsung.


Bij het stemmen worden bezoekers niet enkel gepeild naar hun favoriete folder, maar wordt hen ook gevraagd om de folders te evalueren op verschillende aspecten. Zo wordt ook dieper ingegaan op de lay-out, het formaat, originaliteit en meer. Aan de hand van die resultaten zal per categorie een winnaar aangeduid worden.


Bekendmaking op RetailDetail Night

De prijs voor Folder van het Jaar werd vorig jaar voor de eerste keer uitgereikt: toen werden de folders van Makro, Colruyt, Brico en Delhaize in de bloemetjes gezet. Voor de tweede editie werden de categorieën alvast uitgebreid en aangepast.


De zeven categorieën zijn dit jaar met name: "Doe-het-zelf, Tuin & dieren", "Electro & telecom", "Fashion & beauty", "Baby & speelgoed", "Thuis & decoratie", "Supermarkten" en "Auto, sport & vrije tijd". Een vakjury zal nog een prijs voor de creatiefste folder uitreiken.

 

Op 27 november maakt RetailDetail op de RetailDetail Night de winnaars van Folder van het Jaar 2014 bekend. Folder van het Jaar 2014 wordt georganiseerd in samenwerking met BD myShopi, advertising agency Pubmarket!, marketingbureau Marketing Map, marktonderzoeker GfK Belgium en Koninklijke Drukkerij Em. De Jong.

 

Klik hier om te stemmen.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Zooplus groeit met vijfde in derde kwartaal

20/10/2017

In het derde kwartaal van 2017 is de omzet van huisdierenwebshop Zooplus met 22% gegroeid naar 277 miljoen euro. Daarmee zet het bedrijf de groei van de eerste kwartalen verder.

"Kringwinkels hebben nood aan meer werknemers"

20/10/2017

Morgen is het de Dag van de Kringwinkel en die wordt door De Kringwinkels aangegrepen om er op te wijzen dat er dringend extra werknemers moeten worden aangenomen, om zo de OVAM-doelen te halen.

Regering past akkoord nachtwerk e-commerce aan

20/10/2017

De regering gaat de regeling die het eerder sloot rond nachtwerk in e-commerce aanpassen. Daardoor wordt nachtwerk vanaf 20u al mogelijk van zodra er een akkoord is met slechts één vakbond.

Action opent duizendste winkel

20/10/2017

Morgen is een belangrijke dag voor discounter Action: dan opent de keten in Gorinchem zijn duizendste vestiging. Het neemt daarvoor zijn intrek in een pand waar voorheen Charles Vögele en Aldi te vinden waren.

Eerste winkels The Mint openen deuren

18/10/2017

De eerste winkels in The Mint, het vernieuwde Muntcentrum in Brussel, hebben de deuren geopend. Iam en Nyx kregen de primeur, morgen en overmorgen zullen nog een aantal merken hun voorbeeld volgen.

RetailDetail Magazine #5 staat online

18/10/2017

Op de cover van de oktobereditie van RetailDetail Magazine prijkt de nieuwe CEO van e5 mode, Alexander Talpe. Verder in dit nummer: een uitgebreid dossier over winkelvastgoed en stadsmobiliteit.

Back to top