Vergeet niet te stemmen op de Folder van het Jaar

Vergeet niet te stemmen op de Folder van het Jaar

Tot en met 30 oktober kan je stemmen voor de Folder van het Jaar, de prijs die dit jaar voor de derde keer wordt uitgereikt aan de beste retailfolder. Wie nu stemt, maakt kans op fantastische prijzen.

Prijzen te winnen

Met de verkiezing van de Folder van het Jaar worden retailers die werk maken van een innovatieve en aantrekkelijke folder in de schijnwerpers geplaatst. Het is daarom belangrijk dat zoveel mogelijk consumenten stemmen op wat volgens hen de beste folder van het land is. Ook jouw stem is daarbij van belang.

 

Retailers dienen immers minstens 100 stemmen te verzamelen om kans te maken op de award van Beste Folder van het Jaar. Stemmers kunnen bovendien tal van mooie prijzen winnen, zoals een flatscreen TV en tablets.


Bij het stemmen worden bezoekers overigens niet enkel gepeild naar hun favoriete folder, maar wordt hen ook gevraagd om de folders te evalueren op verschillende aspecten. Zo wordt ook dieper ingegaan op de lay-out, het formaat, originaliteit en meer. Aan de hand van die resultaten zal per categorie een winnaar aangeduid worden.


Bekendmaking op RetailDetail Night

De folders worden dit jaar onderverdeeld in vier categorieën: Supermarkten - DIY, Tuin & Dieren - Electro & Telecom - Home & Lifestyle. Ook een vakjury, bestaande uit professionals uit de sector, zullen alle folders onder de loep nemen. Zij zullen de folders evalueren op verschillende paramaters, zoals lay-out, kwaliteit van het drukwerk en opmaak.


Op 26 november maakt RetailDetail op de RetailDetail Night de winnaars van Folder van het Jaar 2015 bekend. Wie per categorie voldoende stemmen heeft verzameld en dus genomineerd is, kom je al op 24 september te weten op de RetailDetail Day.


Klik hier om te stemmen.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Britse supermarktketen Iceland geeft plastic de zak

17/01/2018

De Britse diepvriesketen Iceland schrapt als eerste supermarktketen alle plasticverpakkingen van zijn huismerken. Tegen 2023 moeten alle 1400 huismerkproducten verpakt worden in een duurzamer alternatief voor plastic, zoals karton en papier.

Wibra weet weer wat winst is

17/01/2018

Budgetketen Wibra heeft in 2016 opnieuw winst weten te maken, nadat het de voorbije jaren vooral verliezen had moeten slikken. De omzet blijft wel in dalende lijn en voorlopig lijkt het er niet op dat die trend gaat keren.

GS1 Belgilux kondigt grootste productdatabase ter wereld aan

16/01/2018

(publireportage) GS1 Belgium & Luxembourg lanceert GS1 CLOUD, dé grootste productdatabase ter wereld. Hoe komen uw producten erin terecht en wat kunt u ermee doen? Kom op 8 februari naar ons FORUM 2018 in Brussel voor alle details!

Hema gaat Arabisch en opent winkels in Midden-Oosten

15/01/2018

Voor het eerst in zijn geschiedenis waagt Hema zich buiten Europa: het opent dit jaar drie winkels in Dubai. In de komende vijf jaar wil de Nederlandse keten een fors aantal winkels in het Midden-Oosten openen.

Metro Group tevreden met eerste kwartaal

15/01/2018

De Duitse Metro Group is tevreden met de prestaties in het eerste kwartaal. De omzet steeg na wisselkoersen wel met slechts 0,2%, maar op vergelijkbare basis was er een groei van 0,8%.

Ophef over etnisch profilerende klantenprofielen bij Albert Heijn

15/01/2018

Een blanke man met bril staat symbool voor de premiumklant bij Albert Heijn, een vrouw en kind met donkere huidskleur voor de budgetklant. Met deze klantenprofielen leerden medewerkers bij AH de klanten kennen, tot er vrijdag ophef over ontstond.

Back to top