Wasbar opent tweede Gentse vestiging

Wasbar opent tweede Gentse vestiging

Eind deze maand opent Wasbar, het concept dat een wasserette combineert met een bar, een tweede vestiging in Gent. Het is voor Wasbar een terugkeer naar de thuisbasis, want ook de eerste vestiging opende zijn deuren in Gent.

 

Vierde vestiging

Het zal ondertussen al het vierde filiaal zijn van het Wasbar-concept van oprichters Dries Henau en Yuri Vandenbogaerde. Na de opstart in Gent kwamen er ook al vestigingen in Antwerpen en in Kortrijk. In 2015 werd het meerderheidsaandeel verkocht aan Top Brands, dat plannen heeft voor een grote expansie.

 

Rond die uitbreiding zijn er ook al onderhandelingen aan de gang in Leuven, Brussel, Parijs en Nederland. Normaal gezien moeten er later dit jaar dus nog enkele vestigingen van Wasbar de deuren openen.

 

De twee oprichters blijven ondertussen niet op hun lauweren rusten. Zij runnen een marketingagentschap, lanceren dit jaar nog een nieuw product en ze bekijken de mogelijkheid om in 2017 een nieuw concept op te starten.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Dit zijn de populairste webshops in België

18/01/2018

Nieuwe cijfers brengen de favoriete webwinkels in kaart van de Belgische internetgebruikers in 2017. Amazon domineert, maar naast de grote internationale spelers zijn ook de tweedehandssites opvallend populair.  

LensGroup neemt twee Duitse webwinkels over

18/01/2018

Het Belgische LensGroup, moederbedrijf van online lenzenverkoper LensOnline, heeft twee Duitse webwinkels overgenomen. Het betreedt zo voor de eerste keer de Duitse markt, het vijfde Europese land voor de groep.

Wint jouw bedrijf de bpost Omnichannel Award 2018?

18/01/2018

Welke retailer volgt in 2018 Juttu op als winnaar van de bpost Omnichannel Award? Kandidaten kunnen zich nu aanmelden. De award wordt uitgereikt tijdens het Omnichannel Congress op 1 maart.

"Vijfde van alle aankopen wordt gedaan via digitale spraakassistenten”

17/01/2018

Kopen via spraakassistenten zoals Siri of Amazon Alexa wordt heel groot, meent Capgemini. Al 35% van de consumenten zou aan zogeheten ‘conversational commerce’ doen: kopen of bestellen via zo’n digitale spraakassistent.

Britse supermarktketen Iceland geeft plastic de zak

17/01/2018

De Britse diepvriesketen Iceland schrapt als eerste supermarktketen alle plasticverpakkingen van zijn huismerken. Tegen 2023 moeten alle 1400 huismerkproducten verpakt worden in een duurzamer alternatief voor plastic, zoals karton en papier.

Wibra weet weer wat winst is

17/01/2018

Budgetketen Wibra heeft in 2016 opnieuw winst weten te maken, nadat het de voorbije jaren vooral verliezen had moeten slikken. De omzet blijft wel in dalende lijn en voorlopig lijkt het er niet op dat die trend gaat keren.

Back to top