Wie heeft de beste folder? Stem nog snel!

Wie heeft de beste folder? Stem nog snel!

Tot 30 oktober kan je nog stemmen voor je favoriete retailfolder. RetailDetail organiseert immers samen met BD myShopi en hun partners voor de derde keer de verkiezing van de “Beste Folder van het Jaar” in België.

Laat de beste folder uit de bus komen

Wie dacht dat de folder zou verdwijnen met de opkomst van online marketing, is eraan voor de moeite. De huis-aan-huisreclamefolder houdt zelfs prima stand. De reclamefolder blijft een belangrijk en door de consument geapprecieerd medium om aanbiedingen en promoties te ontvangen.

 

Maar bereikt jouw folder wel het gewenste doel? Wat denken klanten nu eigenlijk echt van je folder? Vindt de consument de promoties die hij/zij verwacht in je folders, en hoe zou hij of zij je folder beoordelen ten opzichte van andere?

 

De verkiezing van de “Beste Folder van het Jaar” helpt je elk jaar om een oprecht en objectief antwoord te vinden op deze vragen. Elke retailer kan via dit onderzoek zijn eigen waarderingscijfers bekomen, alsook benchmarks binnen zijn categorie. En indien jouw folder door de consument als de beste van zijn categorie wordt beoordeeld, dan mag je jezelf één jaar lang de retailer met de “Beste Folder van het Jaar” noemen.


Iedere retailer die folders verdeelt, neemt deel aan deze verkiezing. Voor het stemmen zijn alle folders ingedeeld in vier categorieën:

  • Home & lifestyle
  • Supermarkten
  • Electro & telecom
  • DIY, tuin & dieren

 

Wil je jouw folder als favoriet uit de bus zien komen? Laat je klanten dan nog snel stemmen op de “Beste Folder van het Jaar”!

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


"Vijfde van alle aankopen wordt gedaan via digitale spraakassistenten”

17/01/2018

Kopen via spraakassistenten zoals Siri of Amazon Alexa wordt heel groot, meent Capgemini. Al 35% van de consumenten zou aan zogeheten ‘conversational commerce’ doen: kopen of bestellen via zo’n digitale spraakassistent.

Britse supermarktketen Iceland geeft plastic de zak

17/01/2018

De Britse diepvriesketen Iceland schrapt als eerste supermarktketen alle plasticverpakkingen van zijn huismerken. Tegen 2023 moeten alle 1400 huismerkproducten verpakt worden in een duurzamer alternatief voor plastic, zoals karton en papier.

Wibra weet weer wat winst is

17/01/2018

Budgetketen Wibra heeft in 2016 opnieuw winst weten te maken, nadat het de voorbije jaren vooral verliezen had moeten slikken. De omzet blijft wel in dalende lijn en voorlopig lijkt het er niet op dat die trend gaat keren.

GS1 Belgilux kondigt grootste productdatabase ter wereld aan

16/01/2018

(publireportage) GS1 Belgium & Luxembourg lanceert GS1 CLOUD, dé grootste productdatabase ter wereld. Hoe komen uw producten erin terecht en wat kunt u ermee doen? Kom op 8 februari naar ons FORUM 2018 in Brussel voor alle details!

Hema gaat Arabisch en opent winkels in Midden-Oosten

15/01/2018

Voor het eerst in zijn geschiedenis waagt Hema zich buiten Europa: het opent dit jaar drie winkels in Dubai. In de komende vijf jaar wil de Nederlandse keten een fors aantal winkels in het Midden-Oosten openen.

Metro Group tevreden met eerste kwartaal

15/01/2018

De Duitse Metro Group is tevreden met de prestaties in het eerste kwartaal. De omzet steeg na wisselkoersen wel met slechts 0,2%, maar op vergelijkbare basis was er een groei van 0,8%.

Back to top