Wie heeft de beste folder? Stem nog snel! | RetailDetail

Wie heeft de beste folder? Stem nog snel!

Wie heeft de beste folder? Stem nog snel!

Tot 30 oktober kan je nog stemmen voor je favoriete retailfolder. RetailDetail organiseert immers samen met BD myShopi en hun partners voor de derde keer de verkiezing van de “Beste Folder van het Jaar” in België.

Laat de beste folder uit de bus komen

Wie dacht dat de folder zou verdwijnen met de opkomst van online marketing, is eraan voor de moeite. De huis-aan-huisreclamefolder houdt zelfs prima stand. De reclamefolder blijft een belangrijk en door de consument geapprecieerd medium om aanbiedingen en promoties te ontvangen.

 

Maar bereikt jouw folder wel het gewenste doel? Wat denken klanten nu eigenlijk echt van je folder? Vindt de consument de promoties die hij/zij verwacht in je folders, en hoe zou hij of zij je folder beoordelen ten opzichte van andere?

 

De verkiezing van de “Beste Folder van het Jaar” helpt je elk jaar om een oprecht en objectief antwoord te vinden op deze vragen. Elke retailer kan via dit onderzoek zijn eigen waarderingscijfers bekomen, alsook benchmarks binnen zijn categorie. En indien jouw folder door de consument als de beste van zijn categorie wordt beoordeeld, dan mag je jezelf één jaar lang de retailer met de “Beste Folder van het Jaar” noemen.


Iedere retailer die folders verdeelt, neemt deel aan deze verkiezing. Voor het stemmen zijn alle folders ingedeeld in vier categorieën:

  • Home & lifestyle
  • Supermarkten
  • Electro & telecom
  • DIY, tuin & dieren

 

Wil je jouw folder als favoriet uit de bus zien komen? Laat je klanten dan nog snel stemmen op de “Beste Folder van het Jaar”!

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Eigenaar wil af van flink stuk van Action

18/05/2018

De eigenaar van Action, investeringsmaatschappij 3i, wil volgend jaar een deel van de discountketen verkopen. De Britten zouden geïnteresseerden zoeken voor een belang van zo’n 35% van de keten.

Veel minder inbreuken op verbod cashbetalingen

17/05/2018

Vier jaar na de invoering van het verbod om aankopen van meer dan 3.000 euro nog cash te betalen, is het aantal inbreuken fors gedaald. Werden in 2014 nog 435 handelaars betrapt, dan waren dat er in 2016 nog maar 61.

Colruyt Group lanceert betaalfunctie voor Xtra-kaart

16/05/2018

Vanaf 22 mei zullen klanten in de winkels van Colruyt Group kunnen betalen met hun Xtra-klantenkaart. De vertrouwde Colruyt-betaalkaart verdwijnt. Toch wordt de Xtra-kaart geen krediet- of debetkaart.

"Krantenwinkels moeten uitbreiden om te overleven"

15/05/2018

Vier op de tien krantenwinkels zijn verlieslatend. Krantenwinkels moeten diversifiëren en hun assortiment uitbreiden, zegt Luc Ardies van Unizo. De zelfstandigenorganisatie start dan ook een experiment in die zin.

Shoppers aantrekken en omzetten in kopers?

15/05/2018

Het moment van de aankoop is het moment van de waarheid in een almaar complexere 'customer journey'. Retailers en fabrikanten hebben er alle belang bij om dan optimaal aanwezig te zijn. Hoe? Het Trade & Shopper Marketing Congress reikt antwoorden aan.

Hema investeert verder in grote Belgische winkels

11/05/2018

Hema Oostende beleeft een feestelijke heropening: de winkel werd aangepast naar het nieuwe internationale concept dat de retailer ontwikkelde voor steden als Barcelona, Parijs en Londen. Die formule bleek eerder succesvol in Antwerpen en Brussel.