Wie heeft de beste folder? Stem nog snel! | RetailDetail

Wie heeft de beste folder? Stem nog snel!

Wie heeft de beste folder? Stem nog snel!

Tot 30 oktober kan je nog stemmen voor je favoriete retailfolder. RetailDetail organiseert immers samen met BD myShopi en hun partners voor de derde keer de verkiezing van de “Beste Folder van het Jaar” in België.

Laat de beste folder uit de bus komen

Wie dacht dat de folder zou verdwijnen met de opkomst van online marketing, is eraan voor de moeite. De huis-aan-huisreclamefolder houdt zelfs prima stand. De reclamefolder blijft een belangrijk en door de consument geapprecieerd medium om aanbiedingen en promoties te ontvangen.

 

Maar bereikt jouw folder wel het gewenste doel? Wat denken klanten nu eigenlijk echt van je folder? Vindt de consument de promoties die hij/zij verwacht in je folders, en hoe zou hij of zij je folder beoordelen ten opzichte van andere?

 

De verkiezing van de “Beste Folder van het Jaar” helpt je elk jaar om een oprecht en objectief antwoord te vinden op deze vragen. Elke retailer kan via dit onderzoek zijn eigen waarderingscijfers bekomen, alsook benchmarks binnen zijn categorie. En indien jouw folder door de consument als de beste van zijn categorie wordt beoordeeld, dan mag je jezelf één jaar lang de retailer met de “Beste Folder van het Jaar” noemen.


Iedere retailer die folders verdeelt, neemt deel aan deze verkiezing. Voor het stemmen zijn alle folders ingedeeld in vier categorieën:

  • Home & lifestyle
  • Supermarkten
  • Electro & telecom
  • DIY, tuin & dieren

 

Wil je jouw folder als favoriet uit de bus zien komen? Laat je klanten dan nog snel stemmen op de “Beste Folder van het Jaar”!

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Erotiekketen Christine le Duc wil weer verleiden

14/08/2018

De keten van eroticashops Christine le Duc wil in Nederlandse handen een nieuwe verleidingspoging wagen. Gered uit het failliete concern Beate Uhse, zet de retailer haar zinnen op de Belgische en Nederlandse markt.

Amazon mag levering volgende dag niet garanderen

13/08/2018

De Britse reclamewaakhond heeft het niet voor Amazons belofte om bestellingen van Prime-leden de volgende dag te zullen leveren. Tijdens de feestdagen vorig jaar waren er vertragingen, dus moet Amazon de garantie schrappen.

RetailDetail Day 2018: geobsedeerd door de klant

13/08/2018

Meer dan ooit staat de klant hoog op de agenda van retailers en merken. Maar is dat niet altijd zo geweest? De RetailDetail Day kijkt voorbij de hype en peilt naar de essentie van klantgericht ondernemen in het digitale tijdperk.

Hoe koopt de consument van morgen?

09/08/2018

Wist je dat winkelen en kopen twee verschillende activiteiten zijn geworden? De weg die de klant van de toekomst aflegt, ziet er helemaal anders uit. Beleef hem zelf in een Inspiration Tour van retailhub en dompel je onder in 1.250 m² innovatie. 

Decathlon neemt Zwitserse sportketen Athleticum over

09/08/2018

Decathlon neemt de Zwitserse sportketen Athleticum over. Verkoper Maus Frères krijgt een minderheidsbelang in Decathlon Zwitserland, een overnamebedrag is niet meegedeeld.

Prima halfjaar voor Rakuten

09/08/2018

De Japanse e-commercereus Rakuten, ’s werelds nummer 5 gemeten naar handelsvolume, zag zowel zijn omzet als zijn winst de voorbije zes maanden flink toenemen. Intussen gaat de groep zijn interne structuur grondig reorganiseren om sneller te kunnen inspelen op de almaar sneller wijzigende marktomstandigheden.