Wie heeft de beste folder? Stem nog snel!

Wie heeft de beste folder? Stem nog snel!

Tot 30 oktober kan je nog stemmen voor je favoriete retailfolder. RetailDetail organiseert immers samen met BD myShopi en hun partners voor de derde keer de verkiezing van de “Beste Folder van het Jaar” in België.

Laat de beste folder uit de bus komen

Wie dacht dat de folder zou verdwijnen met de opkomst van online marketing, is eraan voor de moeite. De huis-aan-huisreclamefolder houdt zelfs prima stand. De reclamefolder blijft een belangrijk en door de consument geapprecieerd medium om aanbiedingen en promoties te ontvangen.

 

Maar bereikt jouw folder wel het gewenste doel? Wat denken klanten nu eigenlijk echt van je folder? Vindt de consument de promoties die hij/zij verwacht in je folders, en hoe zou hij of zij je folder beoordelen ten opzichte van andere?

 

De verkiezing van de “Beste Folder van het Jaar” helpt je elk jaar om een oprecht en objectief antwoord te vinden op deze vragen. Elke retailer kan via dit onderzoek zijn eigen waarderingscijfers bekomen, alsook benchmarks binnen zijn categorie. En indien jouw folder door de consument als de beste van zijn categorie wordt beoordeeld, dan mag je jezelf één jaar lang de retailer met de “Beste Folder van het Jaar” noemen.


Iedere retailer die folders verdeelt, neemt deel aan deze verkiezing. Voor het stemmen zijn alle folders ingedeeld in vier categorieën:

  • Home & lifestyle
  • Supermarkten
  • Electro & telecom
  • DIY, tuin & dieren

 

Wil je jouw folder als favoriet uit de bus zien komen? Laat je klanten dan nog snel stemmen op de “Beste Folder van het Jaar”!

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Categoriewinnaars ‘Qrf Retailer of the Year 2017-2018’ bekend

22/09/2017

Gisteren maakte Qrf City Retail de veertig winnaars bekend van de Beste Winkelketen van België voor 2017-18. Klanten vinden betrouwbaarheid het allerbelangrijkst bij webshops, klantvriendelijkheid kan het verschil maken in fysieke winkels.

A.S. Adventure en Juttu samen in Brusselse flagshipstore

22/09/2017

A.S. Adventure en zusterketen Juttu gaan in maart van volgend jaar een gezamenlijke winkel openen in Brussel. Ze nemen daarbij het voormalige pand van Marks & Spencer aan de Guldenvlieslaan over.

Laatste kans voor vroegboekkorting Shoptalk Europe

21/09/2017

(publireportage) Shoptalk Europe, de beurs voor retailinnovatie, toont van 8 tot 11 oktober 2017 in Kopenhagen via trends, technologieën en businessmodellen hoe consumenten ontdekken, winkelen en kopen in deze tijd van digitale disruptie.

Costco Wholesale ontvouwt ambitieuze Franse plannen

21/09/2017

Drie maanden na de succesvolle opening van zijn eerste Franse vestiging kondigt de Amerikaanse ‘member only’-supermarktketen Costco Wholefoods al een tweede verkooppunt aan. Costco wil op termijn naar minstens een achttal vestigingen bij onze zuiderburen.

Telenet en SBS brengen ‘tv-reclame op maat’

21/09/2017

Operator Telenet en tv-bedrijf SBS Belgium hebben hun testfase rond ‘gepersonaliseerde tv-reclame’ afgerond en gaan het systeem nu uitrollen. Het gaat om een heuse primeur in Europa.

Toys ‘R’ Us dicht bij faillissement

18/09/2017

Volgens de Amerikaanse zakenkrant The Wall Street Journal staat de Amerikaanse speelgoedketen Toys ‘R’ Us dicht bij een faillissement. Dat is het gevolg van de toename van online verkoop van speelgoed en van strengere eisen die de leveranciers stellen.

Back to top