Win een gratis deelname aan Vlerick Retail Platform! | RetailDetail

Win een gratis deelname aan Vlerick Retail Platform!

Win een gratis deelname aan Vlerick Retail Platform!
Shutterstock

De tweede studienamiddag van het Vlerick Retail Platform 2017 vindt plaats op 14 september. Het thema: Marketing, klanteninteractie en communicatie in het digitale tijdperk. Lezers van RetailDetail maken kans op een gratis invitatie!

Online en offline touchpoints

In het digitale tijdperk gebruikt de klant online en offline 'touchpoints' kriskras door elkaar. Hij neemt zelf de controle over zijn kooppad, maar wat betekent dat voor de retailmarketeer? Welke media zetten we in? Werkt 'push' communicatie nog, of moeten we enkel nog over touchpoints praten? Wat werkt wel en wat niet? Coolcat, Colruyt en Smartphoto delen hun ervaringen.

 

De bijeenkomst vindt plaats vanaf 13u30 in Wemmel. Meer informatie vind je op de website van het Vlerick Retail Platform. RetailDetail mag vier lezers GRATIS naar de sessie van 14 september sturen. Stuur om kans te maken voor vrijdag 8 september 12 uur een mailtje naar redactie@retaildetail.be met uw naam, bedrijf, functie en contactgegevens. 

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Pabo start door als ‘be you’

21/06/2018

Het failliete erotiekconcern Beate Uhse, het moederbedrijf achter Pabo, neemt een doorstart onder een nieuwe merknaam. De focus ligt op online handel.

Fox & Cie opent 17e speelgoedwinkel in Doornik

21/06/2018

De Waalse speelgoedketen Fox & Cie heeft haar zeventiende vestiging geopend in het Doornikse winkelcentrum Les Bastions. "Welke crisis in de speelgoedmarkt?", vraagt de keten zich af.

Tom&Co heeft 100 Franse locaties op het oog

21/06/2018

De Belgische dierenspeciaalzaak Tom&Co zet zijn opmars verder op de Franse markt. Zopas opende de 25ste winkel in Nantes, volgens een nieuw concept. Dit jaar zullen er nog zeven vestigingen volgen bij onze zuiderburen.

Frankrijk plant taks op e-commerce

21/06/2018

Online bestellingen zouden duurder kunnen worden voor Franse consumenten: een nieuw wetsvoorstel voorziet een taks van 1 tot 2% op de verkoopprijs, in functie van de afstand die een product heeft afgelegd.

Speelgoedketen La Grande Récré geeft België op

20/06/2018

De Franse retailer La Grande Récré ondervindt zware financiële problemen en wil zich concentreren op de thuismarkt. De Belgische tak legt volgende maandag de boeken neer: 16 winkels sluiten, 95 jobs gaan verloren.

Naar efficiënte en gelukkige retailmedewerkers

19/06/2018

In België worden de kosten van arbeidsongeschiktheid door burn-out geschat op 7,96 miljard euro. Retailers ontsnappen er niet aan. Ondernemers Fabian Jeanmart en Hendrik Deroo van Clarity Upgrades zien heil in nieuwe managementmodellen.