In een nieuwe Europese campagne voor zijn doe-het-zelf-huismerk Parkside voert Lidl de Duits-Amerikaanse acteur Ralf Möller op aan de zijde van vertrouwd ambassadeur Arnold Schwarzenegger.
“Europa’s best verkochte doe-het-zelfmerk”
Nadat Lidl in 2023 de Amerikaanse acteur en politicus Arnold Schwarzenegger inhuurde als uithangbord van doe-het-zelfmerk Parkside, gaat de Duitse discounter nog een stap verder door nu ook zijn collega Ralf Möller (bekend van onder andere Cyborg, Gladiator en The Scorpion King) op te voeren in een nieuwe humoristische reclamespot. Het is de eerste samenwerking tussen de twee filmsterren. De omnichannelcampagne van het huismerk start op 1 september op televisie, sociale media en out-of-home.
“Als Europa’s best verkochte doe-het-zelfmerk staat Parkside voor krachtig gereedschap, maar ook voor de moed om dingen zelf aan te pakken. Onze nieuwe campagne met Arnold Schwarzenegger en Ralf Möller laat precies zien wat er mogelijk is als je in jezelf gelooft. Ze belichamen allebei de spirit van Parkside: vastberadenheid, gedrevenheid en de overtuiging dat iedereen zijn eigen project kan realiseren”, zegt merkdirecteur Martin Alles.
Lidl investeert volop in zijn non-food huismerken: ook sportmerk Crivit en interieurmerk Livarno zijn van strategisch belang voor de retailer. In Duitsland opende de discounter recent voor het eerst een winkel met een 100% non-foodaanbod, op een winkeloppervlakte van zowat 500 m².


