AD Delhaize in Etalle na vernieuwing heropend

AD Delhaize in Etalle na vernieuwing heropend

Het filiaal van AD Delhaize is heropend nadat er een grondige vernieuwing heeft plaatsgevonden. Zo is er 350 vierkante meter extra winkeloppervlakte gecreëerd en is het assortiment met meer dan 1.000 producten uitgebreid.

 

Meer ruimte en comfort

Bij de nieuwe producten is gekozen voor heel wat specialiteiten uit de hele wereld, vegetarische producten of glutenvrije producten. De winkel in Etalle werd in 2006 geopend, maar de uitbaters vonden het nu al tijd voor vernieuwing.

 

“Met deze volledig gerenoveerde winkel willen we dichter bij onze klanten staan”, zegt uitbater Didier Lobet. “Ons assortiment is uitgebreid met meer dan 1.000 producten, en met bredere gangpaden en meer ruimte geven we onze klanten meer comfort tijdens hun aankopen.”

 

Dankzij de uitbreiding met 350 vierkante meter zijn er in de winkel vijf nieuwe jobs gecreëerd. Die wil de ondernemer invullen met mensen uit de buurt, indien mogelijk.

 

Delhaize heeft de voorbije maanden in het kader van het transformatieplan, dat eind februari 2015 werd afgesloten, al aangekondigd dat een aantal eigen winkels worden omgevormd tot een onafhankelijke AD Delhaize.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Private-equitybedrijf KKR dicht bij overname margarines Unilever

15/12/2017

Unilever en het private-equitybedrijf KKR hebben een deal bereikt voor de overname van de margarinedivisie van Unilever. KKR zou ongeveer 6,8 miljard euro neertellen en de transactie moet midden volgend jaar afgerond zijn.

Filet Pur: Hallucinante waanbeelden? Eén adres!

15/12/2017

Jef Colruyt is een onverstoorbaar toonbeeld van sereniteit, en de pata negra ham is de bitcoin van de charcuterie. Slechts twee conclusies uit een alweer leerrijke FMCG-week, voor u op smaak gebracht door RetailDetail Food!

Ellis Gourmet Burger zoekt partner voor internationale expansie

15/12/2017

De Belgische hamburgerketen Ellis Gourmet Burger wil na België, Nederland en Frankrijk ook andere landen veroveren en is daarom op zoek naar een investeerder om die expansie te financieren. Mogelijk komt er een nieuwe meerderheidsaandeelhouder.

Heineken gaat Mort Subite internationaal uitrollen

15/12/2017

Heineken gaat het Belgische biermerk Mort Subite wereldwijd aan de man proberen te brengen. Dat deed het eerder ook al met Affligem en dat werd een groot succes. Mort Subite wordt beschikbaar in alle landen waar Heineken te vinden is.

RetailDetail Food #26 staat online

15/12/2017

Zijn sales reps nog welkom op de winkelvloer? Die vraag stelden we in het 26ste nummer van RetailDetail Food, de gepersonaliseerde krant voor supermarktondernemers. De antwoorden liepen uiteen.

Amazon brengt zijn huismerken naar Europa

14/12/2017

Nu Amazon Prime in steeds meer Europese landen beschikbaar is, haalt Amazon ook zijn FMCG-huismerken naar boven. De voorbije weken lanceerde het online warenhuis een aantal nieuwe producten onder private label in Europa en meer is op komst. 

Back to top