AD Delhaize in Etalle na vernieuwing heropend

AD Delhaize in Etalle na vernieuwing heropend

Het filiaal van AD Delhaize is heropend nadat er een grondige vernieuwing heeft plaatsgevonden. Zo is er 350 vierkante meter extra winkeloppervlakte gecreëerd en is het assortiment met meer dan 1.000 producten uitgebreid.

 

Meer ruimte en comfort

Bij de nieuwe producten is gekozen voor heel wat specialiteiten uit de hele wereld, vegetarische producten of glutenvrije producten. De winkel in Etalle werd in 2006 geopend, maar de uitbaters vonden het nu al tijd voor vernieuwing.

 

“Met deze volledig gerenoveerde winkel willen we dichter bij onze klanten staan”, zegt uitbater Didier Lobet. “Ons assortiment is uitgebreid met meer dan 1.000 producten, en met bredere gangpaden en meer ruimte geven we onze klanten meer comfort tijdens hun aankopen.”

 

Dankzij de uitbreiding met 350 vierkante meter zijn er in de winkel vijf nieuwe jobs gecreëerd. Die wil de ondernemer invullen met mensen uit de buurt, indien mogelijk.

 

Delhaize heeft de voorbije maanden in het kader van het transformatieplan, dat eind februari 2015 werd afgesloten, al aangekondigd dat een aantal eigen winkels worden omgevormd tot een onafhankelijke AD Delhaize.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Filet Pur: Het kan altijd nog erger

20/10/2017

Het is geen feestje hoor, werken in FMCG. Slechts enkelen komen er vrolijk mee weg, de meerderheid lijdt in stilte. Zoals nogmaals blijkt uit het ironische weekoverzicht van RetailDetail Food, dat vandaag vol nuttig advies staat.

RetailDetail Food #24 staat online

20/10/2017

Zijn winkels in drukke stadscentra steeds moeilijker bereikbaar? Voelen ze het aan de omzet, nemen ze maatregelen? Het nieuwe nummer van de gepersonaliseerde RetailDetail Food krant gaat er dieper op in.

Vleesvervangers bezig aan sterke opmars

20/10/2017

De verkoop van vleesvervangers is de voorbij drie jaar met maar liefst 40% gestegen. Ondertussen koopt een kwart van de Belgische huishoudens wel eens een vleesvervanger en is het aanbod sterk gegroeid.

Metro kent kleine groei in 2016/2017

20/10/2017

Uit de voorlopige cijfers van het Duitse Metro blijkt dat het bedrijf in het boekjaar 2016/2017 met 1,6% is gegroeid. Ook op vergelijkbare basis was er nog net sprake van groei. Metro spreekt van een succesvol jaar.

Emté blijft wegen op resultaten Sligro Food Group

19/10/2017

Bij de bekendmaking van de resultaten voor het derde kwartaal heeft Sligro Food Group laten verstaan dat het nog steeds op zoek is naar een oplossing voor Emté. Ondertussen blijft de omzet van die bedrijfstak dalen.

Unilever verkoopt minder ijsjes in magere zomer

19/10/2017

De voorbije zomer was er maar weinig sprake van stralend weer en dat heeft ook zijn effect gehad op de ijsverkoop van Unilever. Dat onderdeel van het Brits-Nederlandse bedrijf zag zijn omzet met 6,7% dalen.

Back to top