Delhaize Aarschot wordt AD Delhaize | RetailDetail

Delhaize Aarschot wordt AD Delhaize

Delhaize Aarschot wordt AD Delhaize

Het filiaal van Delhaize in Aarschot is de volgende winkel die wordt overgedragen aan een zelfstandige ondernemer, als onderdeel van het transformatieplan dat eind februari 2015 werd afgesloten.

Zesde supermarkt met nieuwe uitbater

De supermarkt zal nog open blijven tot en met 6 augustus, maar zal dan de deuren sluiten tot 18 augustus om het interieur te vernieuwen. Bij de heropening zal de het filiaal werken onder de vlag van AD Delhaize en uitgebaat worden door de heer en mevrouw Vermeulen. “We kijken enorm uit naar deze nieuwe uitdaging en zijn ervan overtuigd dat we, met de steun en expertise van Delhaize, van deze winkel een groot succes zullen maken”, aldus de nieuwe uitbaters van de supermarkt in Aarschot.

 

In het transformatieplan van begin 2015 staat dat negen supermarkten die in eigen beheer van Delhaize waren zullen worden stopgezet, maar dat er wel gezocht zal worden naar een zelfstandige uitbater. Na supermarkt Verhaeren, Berlaar, Turnhout, Lommel en Oude Vest is dit al de zesde Delhaizesupermarkt waarvoor een overnemer werd gevonden.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Filet Pur: Snoep maar lekker verder!

18/05/2018

Hoe Colruyt zo goedkoop kan blijven, wat Albert Heijn bekokstooft in het versrayon, waarom Delhaize glutenvrij wordt en hoe vrolijk het er bij Aldi aan toe gaat? Dat verneemt u in het pittig gekruide weekoverzicht van RetailDetail Food.

Hoegaarden verhuist deel productie naar Vietnam en China

18/05/2018

Het witbier Hoegaarden groeit sterk in Azië, maar verliest zijn pluimen in Europa. AB InBev verhuist daarom een deel van de productie naar China en Vietnam: in de brouwerij in Hoegaarden zelf wordt twee dagen per week minder gebrouwen.

Holland & Barrett wil veganistische winkels openen

17/05/2018

De Britse gezondheidsketen Holland & Barrett (in de Benelux vroeger Essenza) plant volledig veganistische winkels te openen. Dat is immers een trend waar de keten op moet inpikken, vindt CEO Peter Aldis.

Nestlé op dieet: snoeit verder in suiker, vet en zout

17/05/2018

Nestlé wil nog meer gaan snijden in de suiker-, zout- en vetgehaltes van zijn producten. Zo wil het voedingsconcern inspelen op de wereldwijde vraag naar gezondere voeding.

Analyse: Zes redenen waarom grote merken onder druk staan

17/05/2018

Wereldmerken ondervinden steeds meer concurrentie van kleine, lokale spelers. Volgens sommige waarnemers zijn de gouden jaren van de merken zelfs voorbij. Misschien voorbarig, maar enkele trends tekenen zich toch af.

Coca-Cola blijft sterkste wereldmerk, lokale merken groeien

17/05/2018

Coca-Cola, Colgate en Maggi zijn wereldwijd de populairste FMCG-merken, blijkt uit een nieuw rapport van Kantar Worldpanel. Lokale merken knabbelen echter aan het marktaandeel van de grote jongens.