Eigen biertje voor Dille&Kamille | RetailDetail

Dille&Kamille lanceert eigen bier

Dille&Kamille lanceert eigen bier

Dille&Kamille komt binnenkort met een eigen biertje, dat op smaak is gebracht met kamille. Het exclusief gebrouwen ambachtelijk witbier komt van brouwerij De Naeckte Brouwers in Amstelveen.

Streven naar meer locaties

Het nieuwe biertje met glas is verkrijgbaar in alle 28 winkels van Dille&Kamille. Het bevat 5,5% alcohol en kost 2,85 euro per flesje van 33 cl.

 

Van de 28 vestigingen van Dille&Kamille liggen achttien winkels in Nederland en tien in België. Ongeveer een maand geleden opende in Luik de eerste Waalse winkel van Dille&Kamille. Dille&Kamille streeft naar uitbreiden tot in totaal meer dan 35 locaties en over vier jaar moeten er ook winkels in Frankrijk en Duitsland zijn. De webshop van Dille&Kamille levert nu al in alle vier die landen.

 

Met de Winkel op Wielen is Dille&Kamille ook op markten en beurzen aanwezig. Deze mobiele winkel heeft een assortiment dat is aangepast aan het seizoen en het event.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Colruyt haalt producten Nestlé uit de rekken

21/02/2018

Colruyt heeft minstens 18 producten van Nestlé uit de winkelrekken gehaald. Beide partijen zijn immers niet tot een akkoord gekomen over de prijzen en dus worden de producten tijdelijk niet meer verkocht bij Colruyt.

Supermarkten rekenen af met Europees voorstel voor boerenwelzijn

20/02/2018

Het zint sommige supermarkten niet dat de Europese Commissie boeren hogere prijzen wil geven bij onderhandelingen. Distributeurs uit Nederland, Duitsland en Oostenrijk waarschuwen voor prijsstijgingen voor de consument.

Deze foodinnovaties gaan het maken

20/02/2018

Vernieuwing in voeding is de kern van de wedstrijd Gouden Tavola. Vallen dit jaar in de prijzen: Belberry Preserves, BelOrta, Kaasboerderij ‘t Groendal en J.L. Lambert. Hun producten komen morgen op het bord of in het glas van de consument.

Belgische noedelshops Umamido trekken naar buurlanden

20/02/2018

De Belgische keten van noedelrestaurants Umamido trekt volgend jaar naar het buitenland en opent ook nieuwe vestigingen in ons land. Umamido serveert ramen, een Japans geïnspireerde noedelsoep. 

Jupiler verdwijnt voor enkele maanden uit de rekken

20/02/2018

AB InBev pakt uit met een ongewone marketingstunt: succesmerk Jupiler verdwijnt voor enkele maanden uit de rekken. Om de Rode Duivels te "steunen" op het WK voetbal (of, er een graantje van mee te pikken) heet het merk tot deze zomer Belgium. 

Colruyt stapt in boodschappendienst van PostNL

20/02/2018

Tweewekelijks brengt de postbode voortaan boodschappen aan huis: in samenwerking met PostNL gaat in Nederland de nieuwe boodschappendienst Stockon van start. De huismerkproducten zijn van Boni (van het Belgische Colruyt).

Back to top