Dille&Kamille lanceert eigen bier

Dille&Kamille lanceert eigen bier

Dille&Kamille komt binnenkort met een eigen biertje, dat op smaak is gebracht met kamille. Het exclusief gebrouwen ambachtelijk witbier komt van brouwerij De Naeckte Brouwers in Amstelveen.

Streven naar meer locaties

Het nieuwe biertje met glas is verkrijgbaar in alle 28 winkels van Dille&Kamille. Het bevat 5,5% alcohol en kost 2,85 euro per flesje van 33 cl.

 

Van de 28 vestigingen van Dille&Kamille liggen achttien winkels in Nederland en tien in België. Ongeveer een maand geleden opende in Luik de eerste Waalse winkel van Dille&Kamille. Dille&Kamille streeft naar uitbreiden tot in totaal meer dan 35 locaties en over vier jaar moeten er ook winkels in Frankrijk en Duitsland zijn. De webshop van Dille&Kamille levert nu al in alle vier die landen.

 

Met de Winkel op Wielen is Dille&Kamille ook op markten en beurzen aanwezig. Deze mobiele winkel heeft een assortiment dat is aangepast aan het seizoen en het event.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Dr. Oetker stort zich op Belgische industriële bakkerij

11/12/2017

De Duitse Oetker Gruppe, bij ons vooral bekend van de diepvriespizza’s van Dr. Oekter, heeft de Belgische industriële bakkerij Diversi Foods overgenomen. Dat is een grote leverancier van diepvriesbrood aan Belgische en Nederlandse supermarktketens.

Ahold en Delhaize nu ook in de Verenigde Staten één

08/12/2017

De eenmaking van Ahold en Delhaize gaat verder: in januari worden ook Ahold USA en Delhaize America samengevoegd. Zo wil het Belgisch-Nederlandse fusiebedrijf verder in de kosten snijden.

Machtsstrijd binnen familie Aldi Nord eindelijk ten einde

08/12/2017

De jarenlange machtsstrijd bij Aldi Nord, het deel van Aldi waarvan ook in België en Nederland winkels te vinden zijn, is ten einde gekomen na een uitspraak van de rechtbank. De invloed van de oprichtersfamilie wordt hierdoor beperkt.

Vakbonden Carrefour leven in angst voor transformatieplan

08/12/2017

Bij supermarktbedrijf Carrefour hebben ze de komende maanden en jaren heel wat werk voor de boeg om een herstructurering tot een goed einde te brengen. De vakbonden kijken ondertussen met een bang hart naar de toekomst.

Filet Pur: Een lege doos, vol gebakken lucht

08/12/2017

Dat de supermarkt niet meer is dan een vuilnisbak voor mislukkelingen, dat leerden we deze week, onder andere. De Sint bracht wel meer opwindend fmcg-nieuws, zoals blijkt uit dit vakkundig afgekruide nieuwsoverzicht van RetailDetail Food.

Vijf supermarkttrends voor 2018

08/12/2017

De internationale supermarktonderzoeksorganisatie IGD identificeert de vijf trends die de foodretailmarkt zullen bepalen in de komende twaalf maanden.

Back to top