Evian levert water aan de deur | RetailDetail

Evian levert water aan de deur

Evian levert water aan de deur

De Franse watergroep Evian start op zijn thuismarkt met thuisleveringen. Wie levering aan huis wil, moet wel voor minstens 10 euro bestellen. De levering slaat op de merken Evian, Volvic, Badoit en Taillefine.

Gratis levering boven 15 euro

Ligt de bestelling tussen 10 euro en 15 euro, dan rekent het bedrijf 5 euro leveringskosten. Ligt de bestelling boven de 15 euro, dan is de thuislevering gratis: een levering van minder dan 15 euro heeft met andere woorden weinig zin. 15 euro komt overeen met 2 kartons Evian-water van 12 keer 1,5 liter. De prijzen liggen volgens het bedrijf op het niveau van die in de klassieke winkels.

 

De klant mag zelf het tijdstip van levering kiezen, weliswaar binnen een band van 2 uur. Dit kan van maandag tot vrijdag tussen 15u en 22u en op zaterdag tussen 9 en 16u. De bestelling moet wel steeds minstens 72u van tevoren zijn doorgegeven via het internet. De betaling gebeurt daar per bankkaart.

 

De klant kan ook kiezen voor een 'waterabonnement': een automatische levering van een hoeveelheid om de 1, 2, 3 of 4 weken. 

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Panos vervangt klantenkaart door app

21/06/2018

Na bijna een kwarteeuw heeft broodjesketen Panos zijn klantenprogramma gedigitaliseerd: exit plastic kaart, welkom app. “Op korte termijn mikken we erop om via het kanaal 150.000 klanten te bereiken en te leren kennen”, klinkt het.

Kellogg’s aangeklaagd wegens misleidende verpakking

21/06/2018

Test-Aankoop heeft bij de FOD Economie een klacht ingediend tegen Kellogg’s, omdat volgens de consumentenorganisatie de informatie op de verpakking van de Special K-graanreep met rode vruchten misleidend is.

Dure voeding duwt consument over de grens

20/06/2018

Terwijl de export van Belgische voedingsproducten boomt, daalt de consumptie op de binnenlandse markt omdat de prijzen stijgen. Een onrustwekkende trend, zegt de industrie: het beleid moet ingrijpen.

Avontuurlijke bierliefhebbers vormen uitdaging voor kleine brouwers

20/06/2018

Wereldwijd blijft de consumptie van ‘craft beer’ flink stijgen, maar merktrouw is voor de liefhebbers van artisanale speciaalbieren een erg relatief begrip. Dat betekent een uitdaging voor de producenten.

Albert Frère lust wel een Vanreusel frikandel

20/06/2018

Ergon, een investeringsfonds van de holding GBL, neemt een participatie in Beltaste, het bedrijf achter frikandellenfabrikant Vanreusel. Dat was al een tijd op zoek naar een financiële partner.

Colruyt Group presteert beter dan verwacht

19/06/2018

Mede dankzij een sterk eindejaar kon Colruyt Group afgelopen boekjaar zijn marktaandeel opnieuw licht verhogen. Een beetje tegen de verwachtingen in bleven de marges op peil. Ook de onlineactiviteiten deden het goed.