Ferrero Rocher zet gigantische kerstboom in Parijs station

Ferrero Rocher zet gigantische kerstboom in Parijs station

Ferrero Rocher heeft zijn link heeft met de feestdagen nog eens extra in de verf gezet: in het station Paris Saint-Lazare heeft het bedrijf immers een gigantische kerstboom neergepoot, die volledig bestaat uit duizenden chocoladen snoepjes met een goudkleurig omhulsel.

Bijna 3.000 chocoladen snoepjes

Wie tot het einde van het jaar door het winkelcentrum van het station wandelt, die zal er niet kunnen naast kijken: met een kerstboom van twaalf meter hoog, die bestaat uit bijna 3.000 Ferrero Rochers, probeert het merk een (relatief) goedkope buzz rond zich te creëren.


"De commerciële ruimte van Saint-Lazare laat het toe om spectaculaire creaties van op de drie verdiepingen van het station te bekijken", zegt Sandrine Quesnel, hoofd marketing en communicatie van de Groupe Klépierre, de initiatiefnemer van de kerstboom. Aan de voet van de boom zullen shoppers drie producten van Ferrero Rocher kunnen ontdekken, waaronder de 'limited edition' zandloper, die kan voorzien worden van een persoonlijke boodschap.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Amazon opent eerste winkel zonder kassa’s voor grote publiek

22/01/2018

Amazon opent vandaag in Seattle, nabij zijn hoofdkantoor, de eerste winkel zonder kassa’s voor het grote publiek. Het was al langer bezig met een test bij het eigen personeel, maar nu krijgt dus iedereen toegang.

Neemt Unilever tonicmerk Fever-Tree over?

19/01/2018

Het tonicmerk Fever-Tree heeft een nieuwe bestuurder aangesteld: Kevin Havelock, hoofd van de afdeling frisdranken van Unilever. De benoeming leidt tot speculaties dat Unilever moederbedrijf Fevertree Drinks wil overnemen en stuwt het aandeel de hoogte in.

Filet Pur: Een haar in de plastieksoep

19/01/2018

Zijn retailers ruziemakers en bedriegers? Moeten energiedrankjes verboden worden? Staat Carrefour voor een sanering en wordt Delhaize zo Hollands als kaas? Alweer een bewogen week, zoals blijkt uit het plasticvrije overzicht van RetailDetail Food.

Colruyt en PepsiCo begraven de strijdbijl: weer Pepsi in de rekken

19/01/2018

Het vertrouwde assortiment van Pepsi en Lay’s komt weer in de rekken bij Colruyt. In november startte de keten een boycot tegen 29 producten van PepsiCo, omdat de merkproducent geen lagere prijzen wilde geven, maar de supermarktketen stopt daar nu mee.

Recordomzet voor BelOrta

19/01/2018

Groente- en fruitbedrijf BelOrta heeft in 2017 een recordomzet gehaald van 439 miljoen euro, een stijging van 7% ten opzichte van een jaar eerder. Het volume steeg met 2,5% en nadert de 500 miljoen kilogram.

Aldi Nord en Aldi Süd werken samen voor dierenwelzijn

18/01/2018

Aldi Nord en Aldi Süd slaan de handen in elkaar voor een unieke samenwerking: de discountbroers lanceren samen een eigen keurmerk voor dierenwelzijn. Het label Fair & Gut start enkel in Duitsland en voor gevogelteproducten, maar wordt later uitgebreid.

Back to top