Ferrero Rocher zet gigantische kerstboom in Parijs station

Ferrero Rocher zet gigantische kerstboom in Parijs station

Ferrero Rocher heeft zijn link heeft met de feestdagen nog eens extra in de verf gezet: in het station Paris Saint-Lazare heeft het bedrijf immers een gigantische kerstboom neergepoot, die volledig bestaat uit duizenden chocoladen snoepjes met een goudkleurig omhulsel.

Bijna 3.000 chocoladen snoepjes

Wie tot het einde van het jaar door het winkelcentrum van het station wandelt, die zal er niet kunnen naast kijken: met een kerstboom van twaalf meter hoog, die bestaat uit bijna 3.000 Ferrero Rochers, probeert het merk een (relatief) goedkope buzz rond zich te creëren.


"De commerciële ruimte van Saint-Lazare laat het toe om spectaculaire creaties van op de drie verdiepingen van het station te bekijken", zegt Sandrine Quesnel, hoofd marketing en communicatie van de Groupe Klépierre, de initiatiefnemer van de kerstboom. Aan de voet van de boom zullen shoppers drie producten van Ferrero Rocher kunnen ontdekken, waaronder de 'limited edition' zandloper, die kan voorzien worden van een persoonlijke boodschap.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Filet Pur: Gratis is het nieuwe duur

22/09/2017

Wat een week! De ene na de andere retailer wordt onder curatele geplaatst, en een omgekeerde driehoek zet de foodsector op zijn kop. Klinkt mysterieus? Lees dan gauw het FMCG-overzicht van RetailDetail Food.

Spar Good Food verbindt retail met horeca

22/09/2017

Beleving is essentieel voor het succes van de buurtwinkel. Spar Lambrechts bedacht daarom het onderscheidende concept Spar Good Food, dat een bruggetje legt richting buitenhuisconsumptie.

RetailDetail Food #22 staat online

22/09/2017

In het nieuwe nummer van RetailDetail Food maken we een stand van zaken op met enkele franchiseformules. Waar zijn ze momenteel mee bezig, bij Spar Colruyt Group, Lambrechts, Delhaize, Carrefour en Alvo?  

Passendale. Proef de traditie van bij ons.

22/09/2017

(publireportage) Passendale, een Belgische kaas, traditioneel bereid volgens een origineel recept. Elke Passendale bol wordt met de nodige zorg en vakkundigheid vervaardigd onder het wakend oog van onze kaasmeesters. 

François-Melchior de Polignac weg bij Carrefour Belgium

22/09/2017

De redactie verneemt dat de CEO van Carrefour Belgium het bedrijf verlaat. Guillaume de Colonges, zopas benoemd tot directeur exécutif Europe du Nord et de l’Est, zal rechtstreeks de directie van Carrefour Belgium op zich nemen. 

Louis Delhaize lanceert huismerk ‘Louis’

22/09/2017

In het groeiende segment van buurtwinkels en petrolshops zet Delfood meer dan ooit in op differentiatie. Het nieuwe huismerk Louis wil een merk op mensenmaat zijn, met een uitgesproken Belgisch karakter. 

Back to top