Ferrero Rocher zet gigantische kerstboom in Parijs station | RetailDetail

Ferrero Rocher zet gigantische kerstboom in Parijs station

Ferrero Rocher zet gigantische kerstboom in Parijs station

Ferrero Rocher heeft zijn link heeft met de feestdagen nog eens extra in de verf gezet: in het station Paris Saint-Lazare heeft het bedrijf immers een gigantische kerstboom neergepoot, die volledig bestaat uit duizenden chocoladen snoepjes met een goudkleurig omhulsel.

Bijna 3.000 chocoladen snoepjes

Wie tot het einde van het jaar door het winkelcentrum van het station wandelt, die zal er niet kunnen naast kijken: met een kerstboom van twaalf meter hoog, die bestaat uit bijna 3.000 Ferrero Rochers, probeert het merk een (relatief) goedkope buzz rond zich te creëren.


"De commerciële ruimte van Saint-Lazare laat het toe om spectaculaire creaties van op de drie verdiepingen van het station te bekijken", zegt Sandrine Quesnel, hoofd marketing en communicatie van de Groupe Klépierre, de initiatiefnemer van de kerstboom. Aan de voet van de boom zullen shoppers drie producten van Ferrero Rocher kunnen ontdekken, waaronder de 'limited edition' zandloper, die kan voorzien worden van een persoonlijke boodschap.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


“Minder verschillende tarieven voor statiegeld nodig”

24/05/2018

De tarieven voor statiegeld op leeggoed moeten eenvoudiger, bepleit het Vlaams Innovatieplatform voor de Logistiek. Het VIL roept op om het aantal statiegeldtarieven voor glazen flessen te herleiden tot drie tarieven voor losse flessen en drie tarieven voor bakken.

Multinationals gebuisd voor gezonde voeding

24/05/2018

Voedingsmultinationals leveren nog te weinig inspanningen om hun producten gezonder te maken, zegt de Access to Nutrition Foundation. Nestlé, Unilever en Danone behoren tot de besten van de klas.  

Binnenkort geen sigaretten meer in de supermarkt?

23/05/2018

Supermarkten moeten stoppen met de verkoop van sigaretten, vindt Waals minister van Volksgezondheid Greoli. In een nieuw anti-tabaksplan zet Wallonië vooral op preventie in, maar de minister vraagt om tabak ook uit de rekken te halen.

Ahold Delhaize start digitaal laboratorium in de VS

22/05/2018

De Amerikaanse tak van Ahold Delhaize richt een nieuw bedrijf op dat zich toespitst op digitale innovatie: Peapod Digital Labs wordt een laboratorium voor nieuwe strategieën op het gebied van digitalisering, e-commerce en personalisatie. 

Lidl opent restaurant voor blokkende studenten

22/05/2018

Lidl wil studenten in de ‘blok’ helpen om gezond te eten: de supermarktketen opent een pop-uprestaurant in Gent, dat 24 uur op 24 en 7 dagen op 7 open is om studenten door de examenperiode te loodsen.

Carrefour genoodzaakt om honderden Dia-winkels te sluiten

22/05/2018

Carrefour vindt geen kopers voor honderden van zijn voormalige Dia-winkels in Frankrijk. Bijna 230 vestigingen zullen daardoor waarschijnlijk de deuren moeten sluiten.