Heineken gaat Vascobelo koffie verdelen in Nederland

Heineken gaat Vascobelo koffie verdelen in Nederland

Heineken heeft een distributieovereenkomst gesloten met Vascobelo om de koffie van het bedrijf als premiummerk te verdelen naar horecaklanten in Nederland. Heineken verdeelt momenteel ook al koffie van Bazar.

Grote distributiecapaciteit

“Bij Heineken Groothandel zijn we continu gericht op het verder verbeteren van ons productassortiment om optimaal in de veranderende behoeftes van onze klanten te kunnen voorzien. Door de samenwerking met Vascobelo kunnen we onze klanten een extra product bieden waar, door de enorme ontwikkeling van de koffiebeleving in Nederland, grote behoefte aan is”, zegt Audrey Ceuppens, Portfolio Manager Hot Beverages bij Heineken.

 

Vascobelo zegt dat de overeenkomst met Heineken hen in contact zal brengen met veel meer horecaklanten, dankzij de grote distributiecapaciteit van het bedrijf. “Naast onze sterke groei via de Vascobelo V-bars en Vascobelo Evenementen is dit een verdere stap in de uitbreiding van Vascobelo in Nederland, een van de belangrijkere markten voor Vascobelo”, aldus Jan de Roek, CEO van Vascobelo.

 

Vascobelo is een Belgisch koffiemerk dat momenteel al eigen vestigingen heeft in Antwerpen, Eindhoven en Amsterdam met de Vascobelo V-Bars.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Popsss verkoopt Belgische topwijnen in pop(sss)-up store

17/11/2017

Wijndistributeur Popsss, die uitsluitend wijnen van Belgische wijnboeren online verdeelt, opent een tijdelijke winkel in hartje Brussel. Tot het einde van het jaar vinden wijnliefhebbers er onder andere de fijnproeverscollectie "Crazy Belgians".

Filet Pur: Een kwestie van indigestie

17/11/2017

In sommige hoofdkwartieren stijgt de nervositeit zienderogen, maar voor fijnproevers was het geen al te kwade week. Iets gemist? Met het pittig gekruide overzicht van RetailDetail Food bent u weer helemaal mee!

‘Back to the future’ in food met Jean-Pierre Roelands

17/11/2017

In food gaan we ‘back to the future’, gelooft Jean-Pierre Roelands, die meer dan 20 jaar lang commercieel directeur van de Colruyt Group was en exclusief op de RetailDetail Night zijn visie op de toekomt van foodretail deelt.

 

"Onthaalmoeder wordt winkelier"

17/11/2017

Marieke Vermeire runt met haar man de Carrefour Express aan de Luikersteenweg in Hasselt. "Toevallig was Carrefour, net op het moment dat wij de stap overwogen, op zoek naar franchisenemers om het pand uit te baten en zo hebben we elkaar gevonden."

Delhaize schenkt zeven miljoen maaltijden weg

17/11/2017

Tegen 2020 wil Delhaize de helft van haar onverkochte voedingsproducten kunnen schenken aan sociale verenigingen. Daarmee zet de supermarktketen een tandje bij in de strijd tegen voedselverspilling.

RetailDetail Food #25 staat online

17/11/2017

Hoe gaan foodwinkeliers om met agressieve klanten in de winkel? Dat is één van de thema’s in het 25e nummer van RetailDetail Food, de gepersonaliseerde krant voor supermarktondernemers.

Back to top