Lidl in zee met Evy Gruyaert

Lidl in zee met Evy Gruyaert

Lidl heeft Evy Gruyaert - bekend van haar 'Start to...'-boeken - ingehuurd als lifestylecoach. Het televisiegezicht zal in de promofolders van de versdiscounter geregeld te zien zijn met voedingsadvies en tips voor een betere conditie.

40 pagina's tellend sportmagazine

Vorig jaar verraste Lidl met Tom Boonen & Co, nu leent ook Evy Gruyaert haar gezicht aan de supermarktketen. Nadat de 36-jarige Vier-presentatrice Vlaanderen leerde lopen, wandelen, zwemmen, fietsen, golfen, aan yoga doen én vegetarisch koken, gaat ze nu Lidl-klanten helpen gezonder en fitter te leven in 2016. Een 40 pagina's tellend sportmagazine is het eerste resultaat van die samenwerking.

 

"Op een haalbare en betaalbare manier zo goed mogelijk voor jezelf zorgen is mijn levensmotto en dat wil ik delen", zegt ze in Het Laatste Nieuws. "Ook ik ben een mama met een jong gezin, met heel flexibele werkuren en veel verloren tijd in de files. Het lukt mij óók niet om drie keer per week naar de yogales te gaan of elke dag vers te koken. Maar ook als je af en toe stopt bij de frituur hoef je een gezonde levensstijl nog niet op te geven. Die filosofie vind ik tijdens het winkelen ook bij Lidl terug en ga ik nu aan de klanten overbrengen."

 

Het is niet de eerste keer dat Lidl en Gruyaert samenwerken. De versdiscounter is bijvoorbeeld ook de voedingspartner van de populaire 'Start to run'-app die intussen al 2 miljoen keer gedownload is. "Het is een commercieel verhaal, maar wel één waar ik zelf achtersta", onderstreept Evy Gruyaert. "Als ik morgen opeens barbecuesauzen of luxewagens zou staan promoten, gelooft geen mens mij nog."

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Onlineverkoop FMCG verder in de lift

22/11/2017

Volgens nieuwe cijfers van Kantar Worldpanel groeien online boodschappen met 30%, terwijl de totale markt met slechts 1,3% vooruitgaat. E-commerce heeft nu een aandeel van 4,6% in FMCG. Tegen 2025 zal dat 10% zijn, goed voor 145 miljard euro.

Nestlé denkt aan overname Hain Celestial

22/11/2017

Nestlé zou interesse hebben in een overname van Hain Celestial, een Amerikaanse voedingsbedrijf dat zich richt op de productie van natuurlijke en vegetarische voeding. De waarde van het bedrijf wordt op ongeveer 3,5 miljard euro geschat.

Schotland voert als eerste minimumprijs in voor alcohol

21/11/2017

Schotland heeft een wereldprimeur te pakken, want het mag eindelijk een minimumprijs voor alcohol invoeren. De wet werd in 2012 al goedgekeurd, maar werd sindsdien tegengehouden door de whiskystokers.

Europa keurt bio-hervorming goed, België onthoudt zich

21/11/2017

De Europese Commissie heeft nieuwe regels goedgekeurd om biologische landbouw in Europa te vereenvoudigen. De wetgeving treedt vanaf juli 2020 in werking. Belgische politici konden geen overeenstemming bereiken en daarom onthield ons land zich.

Carrefour aanvaardt herbruikbare verpakkingen van klanten aan bedieningstogen

20/11/2017

Na een geslaagd testproject in de hypermarkt van Carrefour in Bierges, aanvaarden alle vestigingen van Carrefour Hypermarket en Market in eigen beheer vanaf nu herbruikbare zakjes en dozen die klanten zelf meebrengen aan de bedieningstogen van de winkels.

Greenpeace komt met kritische parodie op kerstreclame Coca-Cola

20/11/2017

Voor veel mensen betekent de kerstreclame van Coca-Cola op tv de echte start van de kerstperiode. Dit jaar heeft Greenpeace echter een parodie daarop gemaakt, waarin de organisatie de aandacht legt op de vervuiling waarvoor de frisdrankmaker verantwoordelijk is.

Back to top