Lunch Garden pakt uit met kinderhoek

Lunch Garden pakt uit met kinderhoek

Vorig jaar lanceerde Lunch Garden een grootschalige vernieuwingsoperatie voor zijn 62 zelfbedieningsrestaurants. Stap voor stap krijgen die allemaal een modernere inrichting. En, zoals het een familierestaurant past, is daarbij ook aan de kinderen gedacht. Behalve met aangepaste menu’s voor de kleintjes pakt Lunch Garden nu ook uit met een heuse kinderhoek. Die nieuwe kids' corners worden stap voor stap in de nieuwe restaurants uitgerold.

Voor en door kinderen

Lunch Garden huurde de diensten in van Idee Fiks, een communicatie- en activatie-agentschap gespecialiseerd in concepten voor (families met) kinderen tussen 3 en 12 jaar. Idee Fiks organiseerde een aantal info- en brainstormsessies met 10 tot 15 kinderen tussen 8 en 12 jaar, om samen de ideale kinderhoek te bedenken. De eerste sessie leverde tal van ideeën op die in een tweede brainstorming – dit keer met managers van de restaurants – werden afgetoetst op hun haalbaarheid. De resultaten werden door Idee Fiks verwerkt in een aantal vernieuwende opstellingen die ter beoordeling werden gepresenteerd aan een tweede groep van kinderen.


Het resultaat is een kinderhoek bedacht door en ontworpen voor kinderen. De kids' corner benadrukt graag op speelse wijze alle voordelen van groenten en fruit. Terwijl hun ouders rustig eten, kunnen de kinderen spelen, kleuren en lezen in een eigen ruimte, onder het toeziend oog van mama en papa.

62 x 600 klanten per dag

Lunch Garden, de keten van zelfbedieningsrestaurants in de buurt van retailcentra verspreid over heel België, profileert zich dus meer dan ooit als familierestaurant. Elk restaurant verwelkomt gemiddeld 600 klanten per dag, en dat al meer dan 40 jaar. De belangrijkste doelgroepen voor Lunch Garden zijn de actieve bevolking, gezinnen met kinderen en 50-plussers. Het bedrijf telt vandaag 62 restaurants en 1.300 medewerkers.

 

Vorig jaar lanceerde Lunch Garden een grootschalige vernieuwingsoperatie voor zijn 62 zelfbedieningsrestaurants. Stap voor stap krijgen die allemaal een modernere inrichting. En, zoals het een familierestaurant past, is daarbij ook aan de kinderen gedacht. Behalve met aangepaste menu’s voor de kleintjes pakt Lunch Garden nu ook uit met een heuse kinderhoek. Die nieuwe kids' corners worden stap voor stap in de nieuwe restaurants uitgerold.

Voor en door kinderen

Lunch Garden huurde de diensten in van Idee Fiks, een communicatie- en activatie-agentschap gespecialiseerd in concepten voor (families met) kinderen tussen 3 en 12 jaar. Idee Fiks organiseerde een aantal info- en brainstormsessies met 10 tot 15 kinderen tussen 8 en 12 jaar, om samen de ideale kinderhoek te bedenken. De eerste sessie leverde tal van ideeën op die in een tweede brainstorming – dit keer met managers van de restaurants – werden afgetoetst op hun haalbaarheid. De resultaten werden door Idee Fiks verwerkt in een aantal vernieuwende opstellingen die ter beoordeling werden gepresenteerd aan een tweede groep van kinderen.


Het resultaat is een kinderhoek bedacht door en ontworpen voor kinderen. De kids' corner benadrukt graag op speelse wijze alle voordelen van groenten en fruit. Terwijl hun ouders rustig eten, kunnen de kinderen spelen, kleuren en lezen in een eigen ruimte, onder het toeziend oog van mama en papa.

62 x 600 klanten per dag

Lunch Garden, de keten van zelfbedieningsrestaurants in de buurt van retailcentra verspreid over heel België, profileert zich dus meer dan ooit als familierestaurant. Elk restaurant verwelkomt gemiddeld 600 klanten per dag, en dat al meer dan 40 jaar. De belangrijkste doelgroepen voor Lunch Garden zijn de actieve bevolking, gezinnen met kinderen en 50-plussers. Het bedrijf telt vandaag 62 restaurants en 1.300 medewerkers.

 

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Oprah Winfrey in zee met Kraft Heinz

10/08/2017

De Amerikaanse tv-ster Oprah Winfrey heeft samen met Kraft Heinz een gamma “gezonde en voedzame soepen en bijgerechten” ontwikkeld. De producten, voorlopig enkel voor de Amerikaanse markt, moeten Kraft Heinz opnieuw aan omzetgroei helpen.

“Eén Antwerpse winkel blokkeert fusie Albert Heijn-Delhaize in België”

10/08/2017

De fusie van Albert Heijn en Delhaize is in België nog altijd niet afgerond. De oorzaak: één Antwerpse winkel raakt maar niet verkocht, zo schrijft De Standaard. En dat één jaar nadat de fusie op groepsniveau beklonken werd.

Topmannen Diageo krijgen lagere bonussen na slechte resultaten

09/08/2017

De Britse drankenproducent Diageo heeft de bonussen van zijn CEO en CFO een stuk verlaagd, nadat het bedrijf er niet in slaagde om de doelstellingen te behalen. Zo wordt de bonus van CEO Ivan Menezes met 35% verminderd.

Ahold Delhaize blijft het moeilijk hebben in België

09/08/2017

Het Belgisch-Nederlandse supermarktbedrijf Ahold Delhaize heeft er een sterk tweede kwartaal opzitten en denkt zelfs meer te kunnen besparen dankzij de fusie dan eerst voorspeld. Langs de andere kant blijft de Belgische tak wel zwak presteren.

Fout zorgde voor immense kortingen op webshop Carrefour

08/08/2017

Bij Carrefour is er vorige week een fout geslopen in de werking van de webshop, waardoor kortingen dubbel werden aangerekend. Heel wat klanten besloten daar snel van te profiteren, de keten zal de meeste aankopen ook effectief honoreren.

Carrefour gaat leveren in heel West-Vlaanderen

08/08/2017

Vanaf morgen worden de leveringen van Carrefour in Oost- en West-Vlaanderen uitgevoerd door PostNL. Daarmee is Carrefour de eerste supermarktketen die in heel West-Vlaanderen aan huis gaat leveren.

Back to top