Nieuw concept Cook & Serve opent winkel in Brugge

Nieuw concept Cook & Serve opent winkel in Brugge

Op 25 oktober is België weer een nieuw winkelconcept rijker: dan opent Cook & Serve zijn deuren in Brugge.  Oprichters Tom Van Moer en Lode Verschuere noemen hun nieuweling "een beleveniswinkel met alles voor de betere hobbykok".

Professionele kookmerken en verrassende marketing

Cook & Serve zal binnen enkele maanden zijn deuren openen in hartje Brugge, een bewuste keuze van de initiatiefnemers. "We kijken enorm uit naar de opening van Cook & Serve en treffen momenteel alle nodige voorbereidingen. Het pand in de Geldmuntstraat wordt volledig vernieuwd en omgetoverd in een 200 vierkante meter groot winkelparadijs voor de levensgenieter", zegt Tom Van Moer.

 

Om op te vallen tussen al het andere retailgeweld willen ze bij Cook & Serve op vlak van marketing verrassend uit de hoek komen. Vooral de mascotte zou daarbij een belangrijke rol spelen: "Maurice, de mascotte van Cook & Serve en onderdeel van het logo, zal de mensen informeren, verleiden en een selectie maken uit de beste producten op de markt", zegt medeoprichter Lode Verschuere.

 

Bij Cook & Serve zal je een ruim assortiment aan benodigdheden voor de hobbykok vinden, met daarnaast ook producten voor het interieur en geschenken. De winkel zal ook professionele kookmerken aanbieden. Momenteel wordt ook al bekeken of er ook een Cook & Serve kan komen in andere steden.

 

Oprichters met ervaring

Beide oprichters hebben al flink wat ervaring die ze kunnen aanwenden tijdens hun nieuwe project. Tom Van Moer heeft al 10 jaar retailervaring bij onder andere Habitat en Go Sport, Lode Verschuere is eigenaar en oprichter van marketing- en persbureau MarketAir en mag onder andere Thomas Cook Airlines en Jetairfly tot zijn klanten rekenen.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Private-equitybedrijf KKR dicht bij overname margarines Unilever

15/12/2017

Unilever en het private-equitybedrijf KKR hebben een deal bereikt voor de overname van de margarinedivisie van Unilever. KKR zou ongeveer 6,8 miljard euro neertellen en de transactie moet midden volgend jaar afgerond zijn.

Filet Pur: Hallucinante waanbeelden? Eén adres!

15/12/2017

Jef Colruyt is een onverstoorbaar toonbeeld van sereniteit, en de pata negra ham is de bitcoin van de charcuterie. Slechts twee conclusies uit een alweer leerrijke FMCG-week, voor u op smaak gebracht door RetailDetail Food!

Ellis Gourmet Burger zoekt partner voor internationale expansie

15/12/2017

De Belgische hamburgerketen Ellis Gourmet Burger wil na België, Nederland en Frankrijk ook andere landen veroveren en is daarom op zoek naar een investeerder om die expansie te financieren. Mogelijk komt er een nieuwe meerderheidsaandeelhouder.

Heineken gaat Mort Subite internationaal uitrollen

15/12/2017

Heineken gaat het Belgische biermerk Mort Subite wereldwijd aan de man proberen te brengen. Dat deed het eerder ook al met Affligem en dat werd een groot succes. Mort Subite wordt beschikbaar in alle landen waar Heineken te vinden is.

RetailDetail Food #26 staat online

15/12/2017

Zijn sales reps nog welkom op de winkelvloer? Die vraag stelden we in het 26ste nummer van RetailDetail Food, de gepersonaliseerde krant voor supermarktondernemers. De antwoorden liepen uiteen.

Amazon brengt zijn huismerken naar Europa

14/12/2017

Nu Amazon Prime in steeds meer Europese landen beschikbaar is, haalt Amazon ook zijn FMCG-huismerken naar boven. De voorbije weken lanceerde het online warenhuis een aantal nieuwe producten onder private label in Europa en meer is op komst. 

Back to top