Nieuwe tv-campagne Delhaize focust op huismerk | RetailDetail

Nieuwe tv-campagne Delhaize focust op huismerk

Nieuwe tv-campagne Delhaize focust op huismerk

Delhaize pakt uit met een nieuwe marketingaanpak waarin het huismerk de hoofdrol speelt. Een eerste campagnegolf is gestart op donderdag 21 januari op TV, in outdoor en POS.

 

Luchtige toon

De nieuwe tv-spot, gerealiseerd door het agentschap Air, laat consumenten aan het woord die vertellen waarom ze bijvoorbeeld specifiek voor yoghurt kiezen van het Delhaize huismerk. De toon is luchtig en humoristisch.

 

Delhaize benadrukt in de spot het lokale karakter en de onklopbare kwaliteit-prijsverhouding van haar huismerk. Met meer dan 6000 producten en met een sterke focus op vers, lokaal en eerlijk is dat huismerk dé driver van Delhaize. 

 

Klik hier om de nieuwe reclamespot te bekijken.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Binnenkort geen sigaretten meer in de supermarkt?

23/05/2018

Supermarkten moeten stoppen met de verkoop van sigaretten, vindt Waals minister van Volksgezondheid Greoli. In een nieuw anti-tabaksplan zet Wallonië vooral op preventie in, maar de minister vraagt om tabak ook uit de rekken te halen.

Ahold Delhaize start digitaal laboratorium in de VS

22/05/2018

De Amerikaanse tak van Ahold Delhaize richt een nieuw bedrijf op dat zich toespitst op digitale innovatie: Peapod Digital Labs wordt een laboratorium voor nieuwe strategieën op het gebied van digitalisering, e-commerce en personalisatie. 

Lidl opent restaurant voor blokkende studenten

22/05/2018

Lidl wil studenten in de ‘blok’ helpen om gezond te eten: de supermarktketen opent een pop-uprestaurant in Gent, dat 24 uur op 24 en 7 dagen op 7 open is om studenten door de examenperiode te loodsen.

Carrefour genoodzaakt om honderden Dia-winkels te sluiten

22/05/2018

Carrefour vindt geen kopers voor honderden van zijn voormalige Dia-winkels in Frankrijk. Bijna 230 vestigingen zullen daardoor waarschijnlijk de deuren moeten sluiten. 

Carrefour en Tencent openen hightechwinkel in Shanghai

22/05/2018

In het zopas geopende winkelconcept ‘Le Marché’, het eerste resultaat van het recente partnership tussen Carrefour en Tencent, kunnen klanten betalen via gezichtsherkenning aan onbemande check-outs.

Carrefour geeft meer details over transformatieplan

22/05/2018

Gezondheid en digitalisering zijn speerpunten in de plannen van Carrefour Belgium. Binnenkort kunnen klanten e-commerce bestellingen afhalen of terugbrengen in alle Express buurtwinkels. In de hypermarkten maakt non-food plaats voor bio en horeca.