Nieuwe tv-campagne Delhaize focust op huismerk

Nieuwe tv-campagne Delhaize focust op huismerk

Delhaize pakt uit met een nieuwe marketingaanpak waarin het huismerk de hoofdrol speelt. Een eerste campagnegolf is gestart op donderdag 21 januari op TV, in outdoor en POS.

 

Luchtige toon

De nieuwe tv-spot, gerealiseerd door het agentschap Air, laat consumenten aan het woord die vertellen waarom ze bijvoorbeeld specifiek voor yoghurt kiezen van het Delhaize huismerk. De toon is luchtig en humoristisch.

 

Delhaize benadrukt in de spot het lokale karakter en de onklopbare kwaliteit-prijsverhouding van haar huismerk. Met meer dan 6000 producten en met een sterke focus op vers, lokaal en eerlijk is dat huismerk dé driver van Delhaize. 

 

Klik hier om de nieuwe reclamespot te bekijken.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Directeur HR verlaat Carrefour Belgium

25/09/2017

Kathleen Van Der Paelt, directeur HR bij Carrefour Belgium, heeft na zeven jaar besloten om het supermarktbedrijf te verlaten. Ze wordt opgevolgd door Sonia Frey, die de voorbije vijf jaar een gelijkaardige functie invulde bij De Lijn.

AD Delhaize Lochristi springt op de kar van cartoontassen

25/09/2017

De AD Delhaize in Lochristi is de eerste Belgische supermarkt die mee op de trein van een Nederlandse hype springt. Daar zijn draagtassen met cartoons die gepersonaliseerd zijn naargelang de locatie een echt verzamelitem geworden.

Filet Pur: Gratis is het nieuwe duur

22/09/2017

Wat een week! De ene na de andere retailer wordt onder curatele geplaatst, en een omgekeerde driehoek zet de foodsector op zijn kop. Klinkt mysterieus? Lees dan gauw het FMCG-overzicht van RetailDetail Food.

Spar Good Food verbindt retail met horeca

22/09/2017

Beleving is essentieel voor het succes van de buurtwinkel. Spar Lambrechts bedacht daarom het onderscheidende concept Spar Good Food, dat een bruggetje legt richting buitenhuisconsumptie.

RetailDetail Food #22 staat online

22/09/2017

In het nieuwe nummer van RetailDetail Food maken we een stand van zaken op met enkele franchiseformules. Waar zijn ze momenteel mee bezig, bij Spar Colruyt Group, Lambrechts, Delhaize, Carrefour en Alvo?  

Passendale. Proef de traditie van bij ons.

22/09/2017

(publireportage) Passendale, een Belgische kaas, traditioneel bereid volgens een origineel recept. Elke Passendale bol wordt met de nodige zorg en vakkundigheid vervaardigd onder het wakend oog van onze kaasmeesters. 

Back to top