Websupermarkt Picnic lanceert in Nederland en Duitsland een kortingsabonnement om gezond eten te stimuleren. Met Picnic Family krijgen klanten 10% korting op verse groenten en fruit, extra aanbiedingen en meer bezorgmomenten.
Voordeelgarantie
De abonnementsformule kost 3,99 euro per maand of 35,88 euro per jaar, maar de formule zou klanten al snel een besparing van drie tot vier euro per bestelling opleveren, zegt het bedrijf. Er komt ook een zogenaamde voordeelgarantie: klanten die de abonnementskosten er niet uithalen, krijgen het verschil terugbetaald.
“Gezond eten is belangrijk en dat willen we met het kortingsabonnement stimuleren en laagdrempeliger maken”, stelt medeoprichter Michiel Muller. “Daarnaast belonen we hiermee trouwe klanten die vaak bestellen met extra korting en meer aanbiedingen.” Bovendien krijgen leden van Picnic Family de mogelijkheid om bezorgmomenten te reserveren. “Soms zijn onze wagentjes vol, maar zo weet je zeker dat we plek hebben op jouw favoriete bezorgmoment”, aldus Muller.
In Haarlem gaat vandaag een test van start bij een grote groep klanten, kort daarop volgt ook een test in Duitsland. Daarna wordt het abonnement stapsgewijs uitgerold over beide landen.


