Our Daily Bottle start met wijnabonnement

Our Daily Bottle start met wijnabonnement

De nieuwe start-up Our Daily Bottle wil in de voetsporen treden van bedrijven als HelloFresh, maar in plaats van maaltijdboxen zal het elke maand enkele flessen wijn opsturen naar de abonnees. Volgens de oprichters is er op dat vlak nog een stevig gat in de markt.

 

Ginhype evenaren

Momenteel biedt Our Daily Bottle twee verschillende formules aan. Het goedkopere abonnement kost 24,99 euro per maand en bevat wijnen die elke dag kunnen gedronken worden. Voor 34,99 euro per maand krijgt de klant dan weer meer complexe wijnen, die eerder dienen voor speciale gelegenheden.

 

Elke box bevat elke maand twee wijnen en oprichters Valeer Verlinden en Isabeau Sas voegen daar nog wat achtergrondinformatie en een foodmatch aan toe. De oprichters geloven dat kwalitatieve wijn in de toekomst een even groot succes kan worden als de ginhype die ons momenteel overspoelt.

 

De concurrentie van supermarkten vreest Our Daily Bottle niet echt. "Onze wijnen zijn kwaliteitsvoller dan de industriële wijnen uit de supermarkt”, zegt het duo daarover aan De Morgen.

 

Om het sociale aspect van een wijnclub niet volledig verloren te laten gaan, wil Our Daily Bottle ook veel contact hebben met zijn leden via sociale media. Daarnaast gaat het ook evenementen organiseren waar de leden welkom zijn.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Ook Carrefour België werkt aan vernieuwingsplan

18/12/2017

Niet enkel in Frankrijk wil Carrefour maatregelen nemen om de omzetten opnieuw te laten groeien, want ook de Belgische directie werkt al een tijdje aan een vernieuwingsplan, waarbij vooral de hypermarkten onder de loep worden genomen.

Test-Aankoop: Colruyt blijft de goedkoopste, AH volgt

18/12/2017

Colruyt blijft zijn belofte van ‘laagste prijzen’ waarmaken, concludeert Test-Aankoop dit jaar opnieuw in zijn jaarlijkse prijsvergelijking. Maar de druk op de Halse supermarktketen stijgt wel.

 

Private-equitybedrijf KKR dicht bij overname margarines Unilever

15/12/2017

Unilever en het private-equitybedrijf KKR hebben een deal bereikt voor de overname van de margarinedivisie van Unilever. KKR zou ongeveer 6,8 miljard euro neertellen en de transactie moet midden volgend jaar afgerond zijn.

Filet Pur: Hallucinante waanbeelden? Eén adres!

15/12/2017

Jef Colruyt is een onverstoorbaar toonbeeld van sereniteit, en de pata negra ham is de bitcoin van de charcuterie. Slechts twee conclusies uit een alweer leerrijke FMCG-week, voor u op smaak gebracht door RetailDetail Food!

Ellis Gourmet Burger zoekt partner voor internationale expansie

15/12/2017

De Belgische hamburgerketen Ellis Gourmet Burger wil na België, Nederland en Frankrijk ook andere landen veroveren en is daarom op zoek naar een investeerder om die expansie te financieren. Mogelijk komt er een nieuwe meerderheidsaandeelhouder.

Heineken gaat Mort Subite internationaal uitrollen

15/12/2017

Heineken gaat het Belgische biermerk Mort Subite wereldwijd aan de man proberen te brengen. Dat deed het eerder ook al met Affligem en dat werd een groot succes. Mort Subite wordt beschikbaar in alle landen waar Heineken te vinden is.

Back to top