Our Daily Bottle start met wijnabonnement | RetailDetail

Our Daily Bottle start met wijnabonnement

Our Daily Bottle start met wijnabonnement

De nieuwe start-up Our Daily Bottle wil in de voetsporen treden van bedrijven als HelloFresh, maar in plaats van maaltijdboxen zal het elke maand enkele flessen wijn opsturen naar de abonnees. Volgens de oprichters is er op dat vlak nog een stevig gat in de markt.

 

Ginhype evenaren

Momenteel biedt Our Daily Bottle twee verschillende formules aan. Het goedkopere abonnement kost 24,99 euro per maand en bevat wijnen die elke dag kunnen gedronken worden. Voor 34,99 euro per maand krijgt de klant dan weer meer complexe wijnen, die eerder dienen voor speciale gelegenheden.

 

Elke box bevat elke maand twee wijnen en oprichters Valeer Verlinden en Isabeau Sas voegen daar nog wat achtergrondinformatie en een foodmatch aan toe. De oprichters geloven dat kwalitatieve wijn in de toekomst een even groot succes kan worden als de ginhype die ons momenteel overspoelt.

 

De concurrentie van supermarkten vreest Our Daily Bottle niet echt. "Onze wijnen zijn kwaliteitsvoller dan de industriële wijnen uit de supermarkt”, zegt het duo daarover aan De Morgen.

 

Om het sociale aspect van een wijnclub niet volledig verloren te laten gaan, wil Our Daily Bottle ook veel contact hebben met zijn leden via sociale media. Daarnaast gaat het ook evenementen organiseren waar de leden welkom zijn.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Ahold Delhaize start digitaal laboratorium in de VS

22/05/2018

De Amerikaanse tak van Ahold Delhaize richt een nieuw bedrijf op dat zich toespitst op digitale innovatie: Peapod Digital Labs wordt een laboratorium voor nieuwe strategieën op het gebied van digitalisering, e-commerce en personalisatie. 

Lidl opent restaurant voor blokkende studenten

22/05/2018

Lidl wil studenten in de ‘blok’ helpen om gezond te eten: de supermarktketen opent een pop-uprestaurant in Gent, dat 24 uur op 24 en 7 dagen op 7 open is om studenten door de examenperiode te loodsen.

Carrefour genoodzaakt om honderden Dia-winkels te sluiten

22/05/2018

Carrefour vindt geen kopers voor honderden van zijn voormalige Dia-winkels in Frankrijk. Bijna 230 vestigingen zullen daardoor waarschijnlijk de deuren moeten sluiten. 

Carrefour en Tencent openen hightechwinkel in Shanghai

22/05/2018

In het zopas geopende winkelconcept ‘Le Marché’, het eerste resultaat van het recente partnership tussen Carrefour en Tencent, kunnen klanten betalen via gezichtsherkenning aan onbemande check-outs.

Carrefour geeft meer details over transformatieplan

22/05/2018

Gezondheid en digitalisering zijn speerpunten in de plannen van Carrefour Belgium. Binnenkort kunnen klanten e-commerce bestellingen afhalen of terugbrengen in alle Express buurtwinkels. In de hypermarkten maakt non-food plaats voor bio en horeca.

Filet Pur: Snoep maar lekker verder!

18/05/2018

Hoe Colruyt zo goedkoop kan blijven, wat Albert Heijn bekokstooft in het versrayon, waarom Delhaize glutenvrij wordt en hoe vrolijk het er bij Aldi aan toe gaat? Dat verneemt u in het pittig gekruide weekoverzicht van RetailDetail Food.