Peeters-Govers brengt Albert Heijn naar Gierle | RetailDetail

Peeters-Govers brengt Albert Heijn naar Gierle

Peeters-Govers brengt Albert Heijn naar Gierle

Peeters-Govers opent dit voorjaar zijn derde vestiging van Albert Heijn, ditmaal in Gierle. Het zal de zeventiende vestiging van de Nederlandse supermarktketen in de provincie Antwerpen worden. Een exacte datum is nog niet bekend.

 

Acht in totaal

De vestiging van Albert Heijn in Gierle zal in de Kloosterstraat komen, waar nu nog een vestiging van Peeters-Govers te vinden is. Die Belgische keten bereikte afgelopen zomer een overeenkomst met Albert Heijn om al zijn winkels om te vormen naar het Nederlandse concept.


In november werd in Oud-Turnhout al de eerste supermarkt van Albert Heijn onder het management van Peeters-Govers. In totaal moeten er acht vestigingen van Albert Heijn komen met Peeters-Govers als franchisenemer.


"Ik ben overtuigd dat Albert Heijn met zijn talloze initiatieven op het gebied van klantvriendelijkheid, assortiment, logistieke efficiëntie, communicatie en ecologie, de sterkste en meest toekomstgerichte formule op de markt in handen heeft", verklaarde Jan Peeters, bestuurder van Groep Peeters-Govers, enkele maanden geleden de keuze voor de samenwerking met Albert Heijn.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Filet Pur: Snoep maar lekker verder!

18/05/2018

Hoe Colruyt zo goedkoop kan blijven, wat Albert Heijn bekokstooft in het versrayon, waarom Delhaize glutenvrij wordt en hoe vrolijk het er bij Aldi aan toe gaat? Dat verneemt u in het pittig gekruide weekoverzicht van RetailDetail Food.

Hoegaarden verhuist deel productie naar Vietnam en China

18/05/2018

Het witbier Hoegaarden groeit sterk in Azië, maar verliest zijn pluimen in Europa. AB InBev verhuist daarom een deel van de productie naar China en Vietnam: in de brouwerij in Hoegaarden zelf wordt twee dagen per week minder gebrouwen.

Holland & Barrett wil veganistische winkels openen

17/05/2018

De Britse gezondheidsketen Holland & Barrett (in de Benelux vroeger Essenza) plant volledig veganistische winkels te openen. Dat is immers een trend waar de keten op moet inpikken, vindt CEO Peter Aldis.

Nestlé op dieet: snoeit verder in suiker, vet en zout

17/05/2018

Nestlé wil nog meer gaan snijden in de suiker-, zout- en vetgehaltes van zijn producten. Zo wil het voedingsconcern inspelen op de wereldwijde vraag naar gezondere voeding.

Analyse: Zes redenen waarom grote merken onder druk staan

17/05/2018

Wereldmerken ondervinden steeds meer concurrentie van kleine, lokale spelers. Volgens sommige waarnemers zijn de gouden jaren van de merken zelfs voorbij. Misschien voorbarig, maar enkele trends tekenen zich toch af.

Coca-Cola blijft sterkste wereldmerk, lokale merken groeien

17/05/2018

Coca-Cola, Colgate en Maggi zijn wereldwijd de populairste FMCG-merken, blijkt uit een nieuw rapport van Kantar Worldpanel. Lokale merken knabbelen echter aan het marktaandeel van de grote jongens.