Smatch installeert zich in Julianus Shoppping Center

Smatch installeert zich in Julianus Shoppping Center

SmatchIn het Julianus Shopping Center in Tongeren is dinsdag 25 oktober een nieuwe Smatch geopend. Het city-concept van Match heeft er zich gevestigd in een pand met een verkoopoppervlakte van 850m². Eigenaar Intervest Retail is tevreden met die verbreding van het aanbod in het winkelcentrum.

 

De Smatchvestiging is er gekomen in de plaats van JBC, dat zijn dit jaar aflopende contract in het shoppingcenter niet heeft verlengd. Andere huurders in het winkelcentrum, dat aansluit op de Maastrichterstraat te Tongeren, zijn H&M, Veritas, Appel’s, Pepe Jeans, Torfs, Bestseller, Essenza, Kruidvat, Sportsdirect.com, Damart, Groupe Zannier en IJsboerke.

 

Er zijn niettemin nog een drietal kleinere units beschikbaar die Intervest Retail graag zou willen invullen met verdelers van dagdagelijkse producten. “Er wordt gedacht aan een kwaliteitstraiteurzaak, bloemenwinkel, slotenmaker, telefoonshop of dergelijke meer”, aldus Jean-Paul Sols van Intervest. De totale winkeloppervlakte van Julianus Shopping Center bedraagt circa 8.500m².

 

Het winkelcentrum probeert zich zo te wapenen tegen de felle concurrentie. Niet alleen lokken de dichtbij gelegen winkelcentra van Luik (Rocourt) en Maastricht veel klanten weg, bovendien maakte promotor Retail Estates bekend een nieuw retailpark te plannen aan de Luikersteenweg in Tongeren. Dat zou bij de opening in augustus 2012 goed moeten zijn voor 27 winkels op 31.000 m².

SmatchIn het Julianus Shopping Center in Tongeren is dinsdag 25 oktober een nieuwe Smatch geopend. Het city-concept van Match heeft er zich gevestigd in een pand met een verkoopoppervlakte van 850m². Eigenaar Intervest Retail is tevreden met die verbreding van het aanbod in het winkelcentrum.

 

De Smatchvestiging is er gekomen in de plaats van JBC, dat zijn dit jaar aflopende contract in het shoppingcenter niet heeft verlengd. Andere huurders in het winkelcentrum, dat aansluit op de Maastrichterstraat te Tongeren, zijn H&M, Veritas, Appel’s, Pepe Jeans, Torfs, Bestseller, Essenza, Kruidvat, Sportsdirect.com, Damart, Groupe Zannier en IJsboerke.

 

Er zijn niettemin nog een drietal kleinere units beschikbaar die Intervest Retail graag zou willen invullen met verdelers van dagdagelijkse producten. “Er wordt gedacht aan een kwaliteitstraiteurzaak, bloemenwinkel, slotenmaker, telefoonshop of dergelijke meer”, aldus Jean-Paul Sols van Intervest. De totale winkeloppervlakte van Julianus Shopping Center bedraagt circa 8.500m².

 

Het winkelcentrum probeert zich zo te wapenen tegen de felle concurrentie. Niet alleen lokken de dichtbij gelegen winkelcentra van Luik (Rocourt) en Maastricht veel klanten weg, bovendien maakte promotor Retail Estates bekend een nieuw retailpark te plannen aan de Luikersteenweg in Tongeren. Dat zou bij de opening in augustus 2012 goed moeten zijn voor 27 winkels op 31.000 m².

Tags: