Bel&Bo opent zijn 70ste winkel in Bree | RetailDetail

Bel&Bo opent zijn 70ste winkel in Bree

Bel&Bo opent zijn 70ste winkel in Bree

Ruim een jaar geleden veranderde Promo Fashion totaal van naam en imago en werd het Bel&Bo. In het interview naar aanleiding van die eerste verjaardag had topman Michel Delfosse het al aangekondigd, en sinds deze week is het zo ver: Bel&Bo heeft een zeventigste vestiging geopend in Bree.

 


 

De droom van meer dan 100 winkels komt dichterbij, want in november staat er nog een opening op het programma, in het Luikse Battice. "Op één jaar tijd hebben we met Bel&Bo vijf winkels geopend. We zitten hiermee op een goed ritme", zegt Michel Delfosse, eigenaar en zaakvoerder van Bel&Bo. "In het verleden hadden we al een groeitempo van vijf winkels per jaar vooropgesteld, een tempo dat we willen aanhouden. Zo hebben we al voor komende zomer één à twee winkelopeningen op het programma staan."

 

De kledingretailer telt vandaag meer dan 350 medewerkers.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Chanel neemt aandeel in online retailer Farfetch

19/02/2018

Het Franse modemerk Chanel heeft een minderheidsaandeel genomen in het Britse Farfetch. Chanel wil de kennis van de online retailer gebruiken om zelf meer digitale innovaties te ontwikkelen voor de eigen klanten.

Monoprix wil webshop Sarenza overnemen

19/02/2018

Winkelketen Monoprix, onderdeel van de Franse Groupe Casino, heeft gesprekken opgestart rond een overname van online schoenverkoper Sarenza. Sarenza is een van de belangrijkste online merken in Frankrijk.

Zalando breidt samenwerking met Duitse retailers uit

16/02/2018

Zalando heeft de samenwerking met fysieke retailers in Duitsland verder uitgebreid. Schoenwinkels konden al bestellingen versturen via Zalando en nu is dat ook het geval voor winkels die kleding verkopen.

Kiabi opent grootste Belgische winkel in Westland Shopping Center

15/02/2018

De Franse kledingketen Kiabi opent zijn vijfde Belgische winkel in het Westland Shopping Center in Anderlecht. Het is meteen de grootste vestiging van de familieketen in ons land, met een oppervlakte van ruim 1.800 m².

H&M waarschuwt voor moeilijk 2018

15/02/2018

De Zweedse modegroep H&M waarschuwt dat ook 2018 nog een moeilijk jaar kan worden voor het bedrijf. Het maakt dan wel werk van de online verkoop, de omzet in de winkels zal het komende jaar waarschijnlijk verder dalen.

Kindermodemerk Tumble ’n Dry heeft nieuwe CEO

14/02/2018

Het Nederlandse kinderkledingmerk Tumble ’n Dry heeft met Leonie Grunder een nieuwe CEO aangesteld. Zij neemt de fakkel over van Petra Vos, die besloten heeft het modebedrijf te verlaten.

Back to top