Eerste "Seminaked Party" van Desigual in ons land een succes

Eerste "Seminaked Party" van Desigual in ons land een succes

Zo'n 150 mensen stonden gisteren in hun ondergoed op de Antwerpse Meir voor de allereerste "Seminaked Party" van Desigual. Daarmee gaf de Spaanse winkelketen haar officiële startschot van de zomersolden.

Gratis outfit voor eerste honderd klanten

"Kom binnen in ondergoed, ga aangekleed weer naar buiten." Met dat motto beloofde het Spaanse modemerk Desigual een gratis outfit voor de eerste honderd mensen die in ondergoed naar de winkel kwamen op de eerste soldendag.

 

Wie gedacht had dat de Antwewrpenaar zich zou laten afschrikken door het grijze weer (of de voyeuristische blikken van de omstaanders), kwam bedrogen uit: gisterenochtend stond er een lange rij voor de winkel op de Meir; sommigen stonden er naar eigen zeggen al van zondagavond.

 

Onder massale persbelangstelling mochten honderd gelukkigen klokslag om 9 uur naar binnen om er een uur lang hun favoriete outfit te passen en er gratis mee te vertrekken. "In België is het de eerste ondergoedactie, maar in Barcelona gaan we zelfs voor volledig naakt", zegt shopmanager Michelle Matthijnssens. "Wat we gratis weggeven, winnen we sowieso terug aan publiciteit. En het merk wil staan voor originaliteit en gekke dingen."

 

 

 

{youtube}bEx7qiXoEIA{/youtube}

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Zara-moeder Inditex ziet omzetgroei vertragen

21/09/2017

Het Spaanse modeconcern Inditex, bekend van ketens als Zara en Massimo Dutti, heeft de verwachtingen voor het tweede trimester niet kunnen inlossen. Dat is een gevolg van de vertragende organische groei en van de dure euro, zo blijkt.

Esprit verdrievoudigt nettowinst in 2017

20/09/2017

Modeketen Esprit is er in het boekjaar 2016-2017 in geslaagd om de nettowinst te verdrievoudigen. De omzet daalde nochtans met bijna 9%, maar dat had voornamelijk te maken met het terugdringen van het aantal winkels.

Hema maakt geen onderscheid meer tussen jongens en meisjes

20/09/2017

Hema laat eind dit jaar de geslachtsaanduidingen op zijn kinderkleding vallen: op de verpakkingen en labels zal je dan niet meer vinden of de kleding voor jongens of meisjes is. Hema pikt daarmee in op een duidelijke trend.

Fred & Ginger en GINGER vloeien samen in Fred + Ginger

19/09/2017

Winkelconcepten Fred & Ginger en GINGER, allebei onderdeel van de FNG Group, vloeien samen onder de naam Fred + Ginger. Zo komen de kindercollecties van Fred & Ginger en de dameskleding van GINGER onder één dak terecht.

Vernieuwing Brantano werpt vruchten af

15/09/2017

De vernieuwing van schoenketen Brantano onder de paraplu van de FNG Groep werpt zijn vruchten af: al meer dan de helft van de winkels is vernieuwd en die nieuwe winkels draaien gemiddeld 20% meer omzet.

Hoge kortingen drukken omzetgroei H&M Group

15/09/2017

De omzet van de Zweedse H&M Group is in het derde kwartaal met 5% gegroeid, maar de omzetgroei werd gedrukt door de grote promoties die tijdens de zomerperiode werden gehouden.

Back to top