Tweede Hollister in ons land geopend

Tweede Hollister in ons land geopend

Vandaag heeft Hollister - de razend populaire modeformule van Abercrombie & Fitch - de deuren van zijn tweede winkel in ons land geopend. Het Waasland Shopping Center van Sint-Niklaas is de nieuwe hotspot. Nauwelijks een kleine maand geleden ging de eerste Hollister in ons land onder grote belangstelling open in het Wijnegem Shopping Center. 

 


 

De vestiging in Sint-Niklaas zou meteen de grootste van de Benelux moeten zijn. "We zijn alvast erg tevreden met de komst van Hollister", zegt Katrien Giebens, manager van het Waasland Shopping Center. "Bij Abercrombie & Fitch zijn ze zeer kieskeurig wanneer ze op zoek zijn naar geschikte winkellocaties."

Europese webshop voor A&F-merken

Intussen zit Abercrombie & Fitch ook op het internet niet stil. Onlangs lanceerde de groep voor zijn vier merken - naast Hollister en vrijetijdslabel Abercrombie & Fitch zijn dat nog Abercrombie Kids en Gilly Hicks - een Europese webshop. Die richt zich tot de fans in 29 Europese landen - inclusief België en Nederland - en levert binnen de 5 tot 7 werkdagen (10 euro verzendingskosten). Elk van de vier webshops is gebouwd op hetzelfde stramien en geeft met één muisklik meteen ook toegang tot de onlineshop van het zustermerk naar keuze. Goed bekeken van de Amerikanen!

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Zara-moeder Inditex ziet omzetgroei vertragen

21/09/2017

Het Spaanse modeconcern Inditex, bekend van ketens als Zara en Massimo Dutti, heeft de verwachtingen voor het tweede trimester niet kunnen inlossen. Dat is een gevolg van de vertragende organische groei en van de dure euro, zo blijkt.

Esprit verdrievoudigt nettowinst in 2017

20/09/2017

Modeketen Esprit is er in het boekjaar 2016-2017 in geslaagd om de nettowinst te verdrievoudigen. De omzet daalde nochtans met bijna 9%, maar dat had voornamelijk te maken met het terugdringen van het aantal winkels.

Hema maakt geen onderscheid meer tussen jongens en meisjes

20/09/2017

Hema laat eind dit jaar de geslachtsaanduidingen op zijn kinderkleding vallen: op de verpakkingen en labels zal je dan niet meer vinden of de kleding voor jongens of meisjes is. Hema pikt daarmee in op een duidelijke trend.

Fred & Ginger en GINGER vloeien samen in Fred + Ginger

19/09/2017

Winkelconcepten Fred & Ginger en GINGER, allebei onderdeel van de FNG Group, vloeien samen onder de naam Fred + Ginger. Zo komen de kindercollecties van Fred & Ginger en de dameskleding van GINGER onder één dak terecht.

Vernieuwing Brantano werpt vruchten af

15/09/2017

De vernieuwing van schoenketen Brantano onder de paraplu van de FNG Groep werpt zijn vruchten af: al meer dan de helft van de winkels is vernieuwd en die nieuwe winkels draaien gemiddeld 20% meer omzet.

Hoge kortingen drukken omzetgroei H&M Group

15/09/2017

De omzet van de Zweedse H&M Group is in het derde kwartaal met 5% gegroeid, maar de omzetgroei werd gedrukt door de grote promoties die tijdens de zomerperiode werden gehouden.

Back to top