Colruyt Jobdag wegens groot succes "volzet"

Colruyt Jobdag wegens groot succes "volzet"

De jobdag die Colruyt vorige zaterdag organiseerde, was een groot succes. Dit jaar wil de groep alles samen 3.000 mensen aanwerven, van wie 150 pas afgestudeerde bachelors en masters.

Inschrijvingen voortijdig afgesloten

Op 29 maart organiseerde Colruyt Group - met ruim 25.000 werknemers een van de grootste privéwerkgevers van het land - voor de derde keer een jobdag, speciaal voor starters. Van de vorige editie werd één op de vijf geïnteresseerden aangeworven, wat dan ook leidde tot een groot succes voor dit evenement.

 

Nu hadden er zich 184 'starters' ingeschreven: "We moesten de inschrijvingen zelfs vroegtijdig afsluiten gezien het grote succes. Het is fijn om te zien dat deze jonge generatie zoveel interesse heeft om een kijkje achter de schermen te komen nemen", zegt Ilse Bellemans, afdelingschef selectie en rekrutering.

 

Het bedrijf zoekt op korte termijn 150 bijna of pas afgestudeerde bachelors en masters voor zijn winkels, distributiecentra en ondersteunende diensten: "Maar ook op lange termijn willen we jonge starters blijven aanwerven", zegt Ilse Bellemans. Het gaat dan om uiteenlopende functies als leidinggevende in een van de winkelformules van de groep, IT'ers, ingenieurs of nog financiële specialisten.

 

 

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


GS1 Belgilux kondigt grootste productdatabase ter wereld aan

16/01/2018

(publireportage) GS1 Belgium & Luxembourg lanceert GS1 CLOUD, dé grootste productdatabase ter wereld. Hoe komen uw producten erin terecht en wat kunt u ermee doen? Kom op 8 februari naar ons FORUM 2018 in Brussel voor alle details!

Hema gaat Arabisch en opent winkels in Midden-Oosten

15/01/2018

Voor het eerst in zijn geschiedenis waagt Hema zich buiten Europa: het opent dit jaar drie winkels in Dubai. In de komende vijf jaar wil de Nederlandse keten een fors aantal winkels in het Midden-Oosten openen.

Metro Group tevreden met eerste kwartaal

15/01/2018

De Duitse Metro Group is tevreden met de prestaties in het eerste kwartaal. De omzet steeg na wisselkoersen wel met slechts 0,2%, maar op vergelijkbare basis was er een groei van 0,8%.

Ophef over etnisch profilerende klantenprofielen bij Albert Heijn

15/01/2018

Een blanke man met bril staat symbool voor de premiumklant bij Albert Heijn, een vrouw en kind met donkere huidskleur voor de budgetklant. Met deze klantenprofielen leerden medewerkers bij AH de klanten kennen, tot er vrijdag ophef over ontstond.

Carrefour gaat in zee met Showroomprivé

12/01/2018

Carrefour neemt een minderheidsbelang van 17% in flashsale-aanbieder Showroomprivé. De Franse supermarktgroep wil zo zijn digitale bereik en non-foodaandeel vergroten. Ex-aandeelhouder Conforama scheurt er wel flink de broek aan.

Stekker uit bijna 150 geldautomaten in supermarkten

11/01/2018

Uitbaters van supermarkten mogen niet langer de geldautomaat in hun zaak zelf vullen met bankbriefjes. Een wet uit 1990 bepaalt namelijk dat enkel een beveiligingsfirma dat nog mag, zelfs al liggen er maar enkele meters tussen de kassa’s en de automaat.

Back to top