Coolblue levert ook op maandag

Coolblue levert ook op maandag

De Nederlandse webshopgroep Coolblue gaat als eerste in België ook op maandag zijn pakjes afleveren bij de klant. Daardoor komen bestellingen die in het weekend worden gedaan een dag sneller bij de klant aan.

Zondag besteld, maandag geleverd

Vanaf nu geldt voor bijna elk product op Coolblue de regel: op zondag voor 20u besteld, op maandag je pakje in huis. Enkele grote producten zoals tv's worden niet echter op maandag geleverd. Ook abonnementen die via Coolblue worden aangevraagd, zullen niet op maandag in orde zijn.

 

"Op 28% van alle verkoopdagen - zaterdag én zondag - gaan we nu sneller leveren. Dat levert meer blije klanten op. En een hogere conversie, natuurlijk", zegt Werner Bruyns, manager van Coolblue België. Klanten kunnen hun pakjes ook op maandag gaan afhalen in de twee vestigingen van Coolblue in Wilrijk en Lochristi of bij een afhaalpunt van bpost.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Eerste winkels The Mint openen deuren

18/10/2017

De eerste winkels in The Mint, het vernieuwde Muntcentrum in Brussel, hebben de deuren geopend. Iam en Nyx kregen de primeur, morgen en overmorgen zullen nog een aantal merken hun voorbeeld volgen.

RetailDetail Magazine #5 staat online

18/10/2017

Op de cover van de oktobereditie van RetailDetail Magazine prijkt de nieuwe CEO van e5 mode, Alexander Talpe. Verder in dit nummer: een uitgebreid dossier over winkelvastgoed en stadsmobiliteit.

Nederlandse brillenverkoper Eyelove nu ook in België

18/10/2017

Het Nederlandse Eyelove, een prijzenbreker op de brillenmarkt, opent vandaag zijn eerste twee winkels in België. Daarnaast worden er ook al gesprekken gevoerd om snel nog meer vestigingen te openen.

Richemont verwacht forse winststijging voor eerste halfjaar

17/10/2017

Het Zwitserse luxebedrijf Richemont, eigenaar van onder andere horlogemerk Cartier, verwacht dat de winst voor de eerste helft van het boekjaar met maar liefst 80% de hoogte in gaat. De omzet gaat met meer dan 10% vooruit.

“Klantenkaarten leveren amper iets op”

17/10/2017

Klantenkaarten leveren trouwe klanten amper iets op: dat is de conclusie die Het Belang van Limburg trekt na een onderzoek bij twintig grote ketens. Die ketens zeggen dan weer dat de krant te weinig rekening houdt met persoonlijke promoties.

Safe.Shop is nieuw wereldwijd e-commercekeurmerk

16/10/2017

Met Safe.Shop is het eerste wereldwijde keurmerk voor de e-commercesector gelanceerd. Momenteel zijn er nog maar twaalf landen aangesloten, maar dat aantal moet in de toekomst flink uitgebreid worden.

Back to top