Dreambaby lanceert eigen community | RetailDetail

Dreambaby lanceert eigen community

Dreambaby lanceert eigen community

Dreambaby heeft enkele dagen geleden de community dreambaby² gelanceerd. Dat is een magazine en een online platform waar (toekomstige) ouders advies kunnen krijgen en geven.

Verdubbeling aantal winkels

De voornaamste bedoeling van dreambaby² is dat toekomstige en jonge ouders op de website ervaringen kunnen uitwisselen, maar leden zullen ook voordelen krijgen bij Dreambaby en andere partners. Wanneer klanten zich inschrijven op de website van dreambaby² krijgen ze naast toegang tot het online platform bovendien het bijhorende magazine gratis in de bus. Dat magazine zal voor niet-leden ook te koop zijn bij Dreambaby, DreamLand, Colruyt en Okay.

 

Naast de lancering van de community is Colruyt Group nog bezig met het uitbreiden van het aantal winkels van Dreambaby. Op termijn wil de keten groeien van 17 naar 35 vestigingen: in april komt er al een winkel in Doornik, gevolgd door één in Meslin en in 2015 moet er ook een Dreambaby komen in Namen.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Eigenaar wil af van flink stuk van Action

18/05/2018

De eigenaar van Action, investeringsmaatschappij 3i, wil volgend jaar een deel van de discountketen verkopen. De Britten zouden geïnteresseerden zoeken voor een belang van zo’n 35% van de keten.

Veel minder inbreuken op verbod cashbetalingen

17/05/2018

Vier jaar na de invoering van het verbod om aankopen van meer dan 3.000 euro nog cash te betalen, is het aantal inbreuken fors gedaald. Werden in 2014 nog 435 handelaars betrapt, dan waren dat er in 2016 nog maar 61.

Colruyt Group lanceert betaalfunctie voor Xtra-kaart

16/05/2018

Vanaf 22 mei zullen klanten in de winkels van Colruyt Group kunnen betalen met hun Xtra-klantenkaart. De vertrouwde Colruyt-betaalkaart verdwijnt. Toch wordt de Xtra-kaart geen krediet- of debetkaart.

"Krantenwinkels moeten uitbreiden om te overleven"

15/05/2018

Vier op de tien krantenwinkels zijn verlieslatend. Krantenwinkels moeten diversifiëren en hun assortiment uitbreiden, zegt Luc Ardies van Unizo. De zelfstandigenorganisatie start dan ook een experiment in die zin.

Shoppers aantrekken en omzetten in kopers?

15/05/2018

Het moment van de aankoop is het moment van de waarheid in een almaar complexere 'customer journey'. Retailers en fabrikanten hebben er alle belang bij om dan optimaal aanwezig te zijn. Hoe? Het Trade & Shopper Marketing Congress reikt antwoorden aan.

Hema investeert verder in grote Belgische winkels

11/05/2018

Hema Oostende beleeft een feestelijke heropening: de winkel werd aangepast naar het nieuwe internationale concept dat de retailer ontwikkelde voor steden als Barcelona, Parijs en Londen. Die formule bleek eerder succesvol in Antwerpen en Brussel.