Dreambaby lanceert eigen community

Dreambaby lanceert eigen community

Dreambaby heeft enkele dagen geleden de community dreambaby² gelanceerd. Dat is een magazine en een online platform waar (toekomstige) ouders advies kunnen krijgen en geven.

Verdubbeling aantal winkels

De voornaamste bedoeling van dreambaby² is dat toekomstige en jonge ouders op de website ervaringen kunnen uitwisselen, maar leden zullen ook voordelen krijgen bij Dreambaby en andere partners. Wanneer klanten zich inschrijven op de website van dreambaby² krijgen ze naast toegang tot het online platform bovendien het bijhorende magazine gratis in de bus. Dat magazine zal voor niet-leden ook te koop zijn bij Dreambaby, DreamLand, Colruyt en Okay.

 

Naast de lancering van de community is Colruyt Group nog bezig met het uitbreiden van het aantal winkels van Dreambaby. Op termijn wil de keten groeien van 17 naar 35 vestigingen: in april komt er al een winkel in Doornik, gevolgd door één in Meslin en in 2015 moet er ook een Dreambaby komen in Namen.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Eerste winkels The Mint openen deuren

18/10/2017

De eerste winkels in The Mint, het vernieuwde Muntcentrum in Brussel, hebben de deuren geopend. Iam en Nyx kregen de primeur, morgen en overmorgen zullen nog een aantal merken hun voorbeeld volgen.

RetailDetail Magazine #5 staat online

18/10/2017

Op de cover van de oktobereditie van RetailDetail Magazine prijkt de nieuwe CEO van e5 mode, Alexander Talpe. Verder in dit nummer: een uitgebreid dossier over winkelvastgoed en stadsmobiliteit.

Nederlandse brillenverkoper Eyelove nu ook in België

18/10/2017

Het Nederlandse Eyelove, een prijzenbreker op de brillenmarkt, opent vandaag zijn eerste twee winkels in België. Daarnaast worden er ook al gesprekken gevoerd om snel nog meer vestigingen te openen.

Richemont verwacht forse winststijging voor eerste halfjaar

17/10/2017

Het Zwitserse luxebedrijf Richemont, eigenaar van onder andere horlogemerk Cartier, verwacht dat de winst voor de eerste helft van het boekjaar met maar liefst 80% de hoogte in gaat. De omzet gaat met meer dan 10% vooruit.

“Klantenkaarten leveren amper iets op”

17/10/2017

Klantenkaarten leveren trouwe klanten amper iets op: dat is de conclusie die Het Belang van Limburg trekt na een onderzoek bij twintig grote ketens. Die ketens zeggen dan weer dat de krant te weinig rekening houdt met persoonlijke promoties.

Safe.Shop is nieuw wereldwijd e-commercekeurmerk

16/10/2017

Met Safe.Shop is het eerste wereldwijde keurmerk voor de e-commercesector gelanceerd. Momenteel zijn er nog maar twaalf landen aangesloten, maar dat aantal moet in de toekomst flink uitgebreid worden.

Back to top