Dreambaby nog meer op eigen benen

Dreambaby nog meer op eigen benen

Dreambaby komt in 2014 op de proppen met een nieuw logo, een eigen huismerk en een nieuwe catalogus. Zo wil de babywinkel van de Colruyt Group "nog meer tegemoet komen aan de noden van de klant".

"Volledig eigen identiteit"

De veranderingen moeten er voor zorgen dat Dreambaby nog meer een eigen merk wordt, los van Dreamland en Colruyt. "Dreambaby staat net zoals de andere winkelformules van Colruyt Group volledig op eigen benen. Door over het hele land nieuwe eigen winkels te openen, spreken ze een bredere doelgroep aan en ze komen los van zusteronderneming DreamLand. Zo krijgt Dreambaby een volledig eigen identiteit", zegt directeur Dirk Berteloot.

 

Het nieuwe logo werd in samenspraak met klanten ontwikkeld en moet een levensboom voorstellen. Het nieuwe huismerk krijgt dan weer de naam Dreambee mee.Tot slot komt Dreambaby ook dit jaar met een nieuwe catalogus, met dit jaar voor de eerste keer een meerlingenbijlage, vol met aangepaste producten voor tweelingen of drielingen.

 

Momenteel zijn er 17 Dreambaby-winkels, maar dat aantal moet de komende jaren sterk uitgebreid worden.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Bruna verwacht beterschap ondanks nieuwe verliezen

19/09/2017

De boekwinkelketen Bruna blijft de verliezen opstapelen. Volgens het Financieele Dagblad kwam er in 2016 opnieuw een malus van zowat 7 miljoen euro in de tabellen terecht, net als het jaar voordien. Toch zou er vanaf dit jaar beterschap zijn.
Toys ‘R’ Us dicht bij faillissement

18/09/2017

Volgens de Amerikaanse zakenkrant The Wall Street Journal staat de Amerikaanse speelgoedketen Toys ‘R’ Us dicht bij een faillissement. Dat is het gevolg van de toename van online verkoop van speelgoed en van strengere eisen die de leveranciers stellen.

Kortingsactie Shoptalk Europe nadert einde

14/09/2017

(publireportage) Shoptalk Europe, de beurs voor retailinnovatie, toont van 8 tot 11 oktober 2017 in Kopenhagen via trends, technologieën en businessmodellen hoe consumenten ontdekken, winkelen en kopen in deze tijd van digitale disruptie.

Genomineerden Mercuriusprijs bekend

14/09/2017

Op 25 oktober reikt Comeos de Mercuriusprijs uit, waarbij de organisatie het beste winkelconcept van het jaar beloont. De elf genomineerden zijn nu al bekend gemaakt.

"EU moet grenzen e-commerce beter vastleggen"

13/09/2017

Volgens Nederlands europarlementariër Marietje Schaak moet de Europese Commissie een beter kader creëren voor digitale handel in en met de Europese lidstaten. Anders gaan grote internetbedrijven de standaarden zelf bepalen, vreest ze.

Europa wil betere omkadering franchisenemers

13/09/2017

Het Europees Parlement heeft gisteren het rapport ‘Over de werking van franchising in de detailhandel’ aangenomen. Daarin staan een aantal punten die de positie van de franchisenemer moeten versterken.

Back to top