Dreambaby nog meer op eigen benen | RetailDetail

Dreambaby nog meer op eigen benen

Dreambaby nog meer op eigen benen

Dreambaby komt in 2014 op de proppen met een nieuw logo, een eigen huismerk en een nieuwe catalogus. Zo wil de babywinkel van de Colruyt Group "nog meer tegemoet komen aan de noden van de klant".

"Volledig eigen identiteit"

De veranderingen moeten er voor zorgen dat Dreambaby nog meer een eigen merk wordt, los van Dreamland en Colruyt. "Dreambaby staat net zoals de andere winkelformules van Colruyt Group volledig op eigen benen. Door over het hele land nieuwe eigen winkels te openen, spreken ze een bredere doelgroep aan en ze komen los van zusteronderneming DreamLand. Zo krijgt Dreambaby een volledig eigen identiteit", zegt directeur Dirk Berteloot.

 

Het nieuwe logo werd in samenspraak met klanten ontwikkeld en moet een levensboom voorstellen. Het nieuwe huismerk krijgt dan weer de naam Dreambee mee.Tot slot komt Dreambaby ook dit jaar met een nieuwe catalogus, met dit jaar voor de eerste keer een meerlingenbijlage, vol met aangepaste producten voor tweelingen of drielingen.

 

Momenteel zijn er 17 Dreambaby-winkels, maar dat aantal moet de komende jaren sterk uitgebreid worden.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Google investeert 550 miljoen dollar in JD.com

18/06/2018

Niemand wil de trein missen in de snel groeiende Aziatische markt. Ook Google heeft dat begrepen: de Amerikanen nemen een participatie in JD.com, de grote concurrent van Alibaba.

28 juni: The Future of Shopping-tafelgesprek met Wouter Kolk (Albert Heijn)

15/06/2018

Op 28 juni voert Albert Heijn-CEO Wouter Kolk een exclusief tafelgesprek over de toekomst van het winkelen met Jorg Snoeck en Pauline Neerman, auteurs van het boek 'The Future of Shopping', in boekhandel Scheltema in Amsterdam.

Bol.com rolt herhaalservice Bespaar Continu online uit

15/06/2018

Bol.com lanceert herhaalservice Bespaar Continu op de website. Vergelijkbaar met Amazon Prime, bezorgt de dienst vaste commodity-producten die mensen altijd in huis willen hebben tegen kortingen.

Acht inzichten die we onthouden van het Trade & Shopper Marketing Congress

14/06/2018

Niks dan enthousiaste reacties noteerden we op het Trade & Shopper Marketing Congress van RetailDetail en LD&Co. De grote bereidheid van sprekers en deelnemers om onderling inzichten uit te wisselen was opmerkelijk. Wat we onthielden?

Ludo Bijvoet is nieuwe topman Blokker

14/06/2018

Het management van Blokker is weer compleet: Ludo Bijvoet - vandaag topman van Xenos - heeft vanaf 1 juli de leiding bij de winkelketen in moeilijkheden, Frank Cocx wordt financieel directeur. Linda Keijzer gaat Xenos leiden.

Karstadt wil het warenhuis heruitvinden in Berlijn-Tegel

12/06/2018

Karstadt opent op de Berlijnse luchthaven Tegel voor het eerst in dertig jaar een gloednieuw warenhuis in de hoofdstad. De nieuweling moet een baken van vernieuwing worden, met een uniek aanbod dat volledig is aangepast aan de locatie.